Gå til innhold

Den beste kosmetikk produkten du har å anbefale?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HTH bodylotion. Koster 38 kr på rema. Er fantastisk. Min vintertørre hud ble myk og kløefri igjen etter 2 dager med denne. Den er rosa og hvit, savner orginalen som er blå og hvit. Den lukter helt nøytralt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lancome visionnaire (usikker på om jeg skrev det rett) serum. har brukt det i to uker nå, og huden min har blitt så sinnsykt myk og jevn. Anbefaler detter serumet på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lancome visionnaire (usikker på om jeg skrev det rett) serum. har brukt det i to uker nå, og huden min har blitt så sinnsykt myk og jevn. Anbefaler detter serumet på det sterkeste.

Den fikk jeg lyst til å prøve.

Men uff så dyr den er da:(

Anonym poster: 64ca55a32109963ec05fac23c1d5f1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laura Mercier tinted moisturizer

Bare Minerals flawless definition mascara

Clinique superfine liner for brows

:-)

Anonym poster: 73ac12e4098e71e2099e3c9a833537a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Dermalogica Skin Smoothing creme - den holder huden min i orden (fuktfattig, sensitiv kombinert)

Origins Vitazing - gir glød

Og som mange andre har nevnt, Urban Decay øyeprimeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker mineral hygienics mineralfoundation. Den er kremete, dekker godt og sitter hele dagen, selv på min fete blandingshud :hjerte:

Ellers er jeg ganske imponert over Diorskin nude skin-perfecting hydrating concealer, som dekker ALT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker mineral hygienics mineralfoundation. Den er kremete, dekker godt og sitter hele dagen, selv på min fete blandingshud :hjerte:

Ellers er jeg ganske imponert over Diorskin nude skin-perfecting hydrating concealer, som dekker ALT.

Jeg liker også Diorskin sin consealer men opplever at den legger seg i de fine linjene under øynene utover dagen og blir litt "tørr".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Too Faced Shadow Insurance Anti-Crease Eye Shadow Primer

Jeg trodde egentlig ikke at en øyenskyggeprimer var nødvendig, men ble sinnssykt overrasket over hvor mye lenger øyenskyggen holdt etter jeg begynte å bruke denne! Den holder faktisk dagen lang og fargene ser så mye skarpere ut. I tillegg er den jo superdrøy!

Too Faced Chocolate Soleil Bronzing Powder

Solpudderet jeg ikke greier meg uten... Jeg har det i fargen Chocolate (der er også Milk Chocolate), og fargen er så utrolig fin og brun! Ingen hint av oransje eller stygge gultoner, og pudderet sitter skikkelig bra og holder dagen lang.

Shiseido Natural Eyebrow Pencil

Jeg har denne øyenbrynsblyanten i fargen blond, og fargen er så naturlig og fin! Den matcher fargen på brynene mine 110% og jeg blir alltid like fornøyd med brynene mine etter å ha fylt dem inn. Den holder så lenge og så bra og herregud, faktisk et av mine beste kjøp når det kommer til sminke. Er så fornøyd med den!

EOS Boost Complete Care Hand & Body Lotion

Har endelig funnet en body lotion som "fungerer" på huden min. Den tørker inn fort, gjør huden silkemyk og den lukter supergodt. Det som har plaget meg med et drøss andre lotioner jeg har prøvd, er at huden ikke lenger er myk etter et par timer og at lotionene ikke tørker inn og legger seg som en tynn hinne på huden. Jeg har ikke fuktfattig hud, men helt normal hud uten tørre partier. Og denne fungerer som bare det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clinique sin Lash Power! Enkel å påføre de lange vippene mine og vaskes av med varmt vann. Kommer aldri til å bytte <3

Anonym poster: 2bbf11ede4c6afee8fccf7ab6d54d08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essie - skirting the issue. Ellers er jeg veldig fornøyd med enkelte produkter fra MAC og Revlon (produkter jeg har kjøpt flere ganger - noe som nesten aldri skjer), men jeg vil ikke anbefale dem siden de nå har begynt å teste på dyr. Så jeg kommer ikke til å kjøpe produktene igjen. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Borghild

Visste at MAC hadde begynt å teste på dyr, men Revlon også? Skuffa! Godt vi er flere som tenker på dyrene. Dessverre altfor få som gjør det. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste at MAC hadde begynt å teste på dyr, men Revlon også? Skuffa! Godt vi er flere som tenker på dyrene. Dessverre altfor få som gjør det. :(

Ja, det er dessverre ganske mange. :( Revlon, MAC, Dermalogica, L'occitane, Bobbi Brown, Clinique, DKNY, Smashbox og Origins var alle dyrevennlige før, men har nå begynt med dyretestingen igjen... Urban Decay gikk også med på det før, men de har nå trukket seg fra markedet i Kina, og forblir dyrevennlige! Hurra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Noen av mine favoritter:

MD Formulations Facial wash

MD Formulations Face and body scrub

MD Formulations serum

Decleor cleansing water

En mattende fuktighetskrem fra Decleor jeg ikke husker hva heter

Clinique all about eyes

Clarins Beauty flash

Jemma Kidd consealer

Art deco øyenskyggebase

Tikei øyenskygger

Mineral Hygienics foundation

Clarins lipgloss

Clarins bodylotion

Matis bodylotion med selvbruning

Matis solkrem

Clinique High Impact mascara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...