Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er for lite flashing her, jeg vil ha noe å se på med mitt øye.

Pent øye, faggot.

Denne tråden har jeg gått glipp av. Men her var det masse lekkert, både maskulint og feminint En stor kred til Arabella og Lillepus :) Det var de som gjorde størst inntrykk av damene.

Mennene derimot .. Der kan jeg bare :wow:

Men jeg skal være tøff nok til å flashe den delen av kroppen jeg selv er mest fornøyd med ;)

Bra pupper, faggot.

Fått med meg at det tydeligvis ikke er mange stringfans på KG, men det er bare det jeg har!

Så her er den hvite rumpa mi.. I string.

Er nok bare meg som ikke har noe annet å gjøre en fredagskveld.. :sjenert:

Fin rumpe, faggot.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok gutta tør å si det. Forskjellen er at da blir de skjelt ut for å være siklende mannsgriser som sporer av tråden.

I andre tråder hvor det ikke handler om kropp og utseende, ja. Da er det avsporing fra tema.

Men i denne tråden hvor det åpenbart ikke er så mange andre agendaer enn kropp; nei.

Det er helt on topic, vil jeg si - også for mannfolk :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I andre tråder hvor det ikke handler om kropp og utseende, ja. Da er det avsporing fra tema.

Men i denne tråden hvor det åpenbart ikke er så mange andre agendaer enn kropp; nei.

Det er helt on topic, vil jeg si - også for mannfolk :)

Nå er det gjerne i bildetråder som handler om kropp og utseende gutta ved noen anledninger har blitt skjelt ut for å være for "ivrige i sin respons", og for å spore av tråden. Mannlige brukere har fått passet påskrevet i klartekst for å gjøre nøyaktig det samme som du gjør. Jeg har ikke noe problem med slike kommentarer, poenget var at jeg tror neppe gutta ikke tør. Om noe handler det vel heller om i hvilken grad de kan gjøre det samme, uten å få huden full.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det gjerne i bildetråder som handler om kropp og utseende gutta ved noen anledninger har blitt skjelt ut for å være for "ivrige i sin respons", og for å spore av tråden. Mannlige brukere har fått passet påskrevet i klartekst for å gjøre nøyaktig det samme som du gjør. Jeg har ikke noe problem med slike kommentarer, poenget var at jeg tror neppe gutta ikke tør. Om noe handler det vel heller om i hvilken grad de kan gjøre det samme, uten å få huden full.

Det har skjedd av endel brukere i outfit tråden ja. Folk har gjentatte ganger bedt om å få snakke om klær, ikke kun utseende og "pen". Jeg har og kommentert det - fordi det er aldri blir snakk om tema.

jeg har uansett aldri sett noen få huden full, de blir pent og høflig bedt om å holde seg til tema - iallefall av de mange brukerne jeg har sett gi tilbakemelding.

Men nå er det vi som sporer av her :)

Endret av norah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har skjedd av endel brukere i outfit tråden ja. Folk har gjentatte ganger bedt om å få snakke om klær, ikke kun utseende og "pen". Jeg har og kommentert det - fordi det er aldri blir snakk om tema.

jeg har uansett aldri sett noen få huden full, de blir pent og høflig bedt om å holde seg til tema - iallefall av de mange brukerne jeg har sett gi tilbakemelding.

Men nå er det vi som sporer av her :)

Det var ikke outfit-tråden jeg siktet til, men kropps og utseendetråder. Det har også vært en snakkis i forumet om ekle menn som sitter i de nevnte trådene for å "sikle på damer". Jeg har heller ikke påstått at det er du som har gitt dem huden full. Det var bare en observasjon av at det tydeligvis er kjønnsforskjeller i forhold til hva slags kommentarer det er sosialt akseptabelt å komme med her inne. Folket, som flokk, ser ut til å være mer tilbøylig til å få dilla av kommentarer av seksuell karakter når det kommer fra menn, enn fra kvinner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått med meg at det tydeligvis ikke er mange stringfans på KG, men det er bare det jeg har!

Så her er den hvite rumpa mi.. I string.

Er nok bare meg som ikke har noe annet å gjøre en fredagskveld.. :sjenert:

Ganske hvit ja. Jeg håper fargen på trusa er valgt som mal for ønsket rødhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det finnes høyfjellssol for rumper, ja?

Ah, det var det han sikta til jeg. Jeg blei så forvirra :(

Yme, kjeften, din obo! Legg ut et tåbilde.

Her har du hele foten min, kjære <3

IMG-20130105-WA0000.jpg

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske hvit ja. Jeg håper fargen på trusa er valgt som mal for ønsket rødhet?

Ønsket rødhet? Hvorfor skulle jeg ønske det? :fnise: Eller misforstår jeg helt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødhet pga sola, sant?? :klo:

Kaller du høyrehånden din for sola?

Her har du hele foten min, kjære <3

Jeg beklager å måtte skuffe deg, kjære, men det der er ikke en hel fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...