Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne tråden har jeg gått glipp av. Men her var det masse lekkert, både maskulint og feminint En stor kred til Arabella og Lillepus :) Det var de som gjorde størst inntrykk av damene.

Mennene derimot .. Der kan jeg bare :wow:

Men jeg skal være tøff nok til å flashe den delen av kroppen jeg selv er mest fornøyd med ;)*Poff*

Endret av smilo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fått med meg at det tydeligvis ikke er mange stringfans på KG, men det er bare det jeg har!

Så her er den hvite rumpa mi.. I string.

Er nok bare meg som ikke har noe annet å gjøre en fredagskveld.. :sjenert:

Edit: Poff

Endret av Dreamdrops
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått med meg at det tydeligvis ikke er mange stringfans på KG, men det er bare det jeg har!

Bildet lagres, og deles ut på flyers neste KG-treff :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Score!!! Endlig var jeg kjapp nok til å få MED meg noen godbiter!

Edit; Skrev jeg virkelig det :D PERV!

Tåler tydligvis ikke fine pupper og svanser....

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra rumpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøffe dere er smilo og dreamdrops! Men dere har jo all grunn til å legge ut bilder, dere har noen fantastisk fine kroppsdeler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretekker halvstring, sånn som går ned til midt på bakenden, i sort - spesielt på kvinner med rødt langt hår - men

HERREGUD FOR EI FIN RUMPE!. Åh. Jeg vil se den bakenden der i en sånn tettsittende sort pencilkjole. Gå og finn og legg ut bilde :fnise: (Jeg tuller ikke, gjør det).

Og rediger; jatakk til smilos pupper og. Jeg ble litt forfjamset her ;)

Endret av norah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretekker halvstring, sånn som går ned til midt på bakenden, i sort - spesielt på kvinner med rødt langt hår - men

HERREGUD FOR EI FIN RUMPE!. Åh. Jeg vil se den bakenden der i en sånn tettsittende pencilkjole. Gå og finn og legg ut bilde :fnise: (Jeg tuller ikke, gjør det).

Ut ifra innleggene dine i det siste norah; har jeg lov å påstå at du har en liten crush på meg? :fnise: Neida, men du kommer med noen veldig hyggelige komplimenter til meg i alle fall!

Ang kjolen: Har en tettsittende, kort rød kjole, men det får bli til en annen gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut ifra innleggene dine i det siste norah; har jeg lov å påstå at du har en liten crush på meg? :fnise: Neida, men du kommer med noen veldig hyggelige komplimenter til meg i alle fall!

Ang kjolen: Har en tettsittende, kort rød kjole, men det får bli til en annen gang ;)

Hadde du vært 7-10 år eldre hadde jeg sent deg adressen min på PM og befalt deg opp umiddelbart.

Hva kan jeg si? Merker disse kommentarene mine i disse bildetrådene er sånn "det gutta vil si men ikke tør" :fnise: Lover å slutte, asså. Eller - ja. Kanskje. Det er jo ikke min feil at dere er fine :sjenert:

Men jeg vil ikke ha kort rød, jeg vil ha sånn sort tettsittende til rett over knærne i pencilform.....med strømper som har søm bak, og sorte pumps og rød neglelakk ;)

Endret av norah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært 7-10 år eldre hadde jeg sent deg adressen min på PM og befalt deg opp umiddelbart.

Hva kan jeg si? Merker disse kommentarene mine i disse bildetrådene er sånn "det gutta vil si men ikke tør" :fnise: Lover å slutte, asså. Eller - ja. Kanskje. Det er jo ikke min feil at dere er fine :sjenert:

Jeg måtte vært så mye eldre altså? Ingen sjans i havet da altså :(

( :fnise: )

Du trenger ikke å slutte! Jeg morer meg og synes bare det er hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg vil ikke ha kort rød, jeg vil ha sånn sort tettsittende til rett over knærne i pencilform.....med strømper som har søm bak, og sorte pumps og rød neglelakk ;)

What she said! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok gutta tør å si det. Forskjellen er at da blir de skjelt ut for å være siklende mannsgriser som sporer av tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

:strix::pls::hoppe::lur::rodmer::daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...