Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gunfreak

Skulle gjerne tippet på 25-26, men siden du sier du kunne vært moren min, så tror jeg det må ha vært litt tidlig å få meg da du var 5-6 år gammel! Men hvor feil tar jeg om jeg gjetter mellom 38-39?

Lille pus er 2000 år gammel, men når hun var 16 ble hun en vampyr, så derfor vil hun altid se ut som hun er 16

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille pus er 2000 år gammel, men når hun var 16 ble hun en vampyr, så derfor vil hun altid se ut som hun er 16

Jesus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Min helt

Ser vi er på overkroppen nå. Here we go.

Wow ! Jeg er virkelig imonert, Maja.

Et meget vakkert og særs veltrent syn :)

Skulle gjerne tippet på 25-26, men siden du sier du kunne vært moren min, så tror jeg det må ha vært litt tidlig å få meg da du var 5-6 år gammel! Men hvor feil tar jeg om jeg gjetter mellom 38-39?

Du ta nok mindre feil enn med 25 -26.

Dôg er du nærmere 10 år ute av kurs :blush:

Pus er nok nærmere 50 enn 40...

Nydelig kompliment. Du er skjønn :klemmer:

Go'ing du, Gunfreak :kyss:

Nei, viser ikke hoggtennene :lol:

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min helt

Wow ! Jeg er virkelig imonert, Maja.

Et meget vakkert og særs veltrent syn :)

Takk søte :)

Du trenger ikke akkurat å skamme deg du heller ;) Jeg vil se ut som deg når jeg har poppet ut en unge! Sykt imponerende!!!!!! Nydelig kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte kvinner her. Jeg kan også bidra med en slags overkropp, om enn i et litt annet format:

Oi, oi, altfor stort.

Men ja, stort var det uansett, haha. Ikke hollywoodretusjert heller. Så gutter, her er hva som skjer om du ikke trekker på gummi!

Endret av Silfen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjerner og planeter

No sit eg her med eit glas raudvin. Det er jul og alle skal gleda kvarandre. Vis meg ein triceps!!! ver så snill! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte kvinner her. Jeg kan også bidra med en slags overkropp, om enn i et litt annet format:

Oi, oi, altfor stort.

Men ja, stort var det uansett, haha. Ikke hollywoodretusjert heller. Så gutter, her er hva som skjer om du ikke trekker på gummi!

Hva er det?

Der ja! Mageeee! Fin! Når popper du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant et eldre bilde med påbegynt sleeve. Sensur måtte også fikses!

Ha en fin fredagskveld :)

post-46579-0-69048000-1356121565_thumb.p

Sjå der ja, ein triceps! Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Steve Cook

Fant et eldre bilde med påbegynt sleeve. Sensur måtte også fikses!

Ha en fin fredagskveld :)

post-46579-0-69048000-1356121565_thumb.p

Du får ikke cred når du legger ut bilde med bare fem innlegg vettu. Sjakalen: det gjelder deg også.

Dere får sikkert mast dere til et ligg hvis dere holder på lenge nok, men honnør fra meg får dere ikke.

Men all ære til silfen og alle de andre bitchesa som faktisk er annerkjente brukere.

Endret av Steve Cook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Du får ikke cred når du legger ut bilde med bare fem innlegg vettu. Sjakalen: det gjelder deg også.

Dere får sikkert mast dere til et ligg hvis dere holder på lenge nok, men honnør fra meg får dere ikke.

Men all ære til silfen og alle de andre bitchesa som faktisk er annerkjente brukere.

hvorfor utgjør det en forskjell om brukeren har skrevet 5 innlegg eller 389 innlegg?

...og hva er forskjellen egentlig? (annet enn 384 innlegg vel og merke)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor utgjør det en forskjell om brukeren har skrevet 5 innlegg eller 389 innlegg?

...og hva er forskjellen egentlig? (annet enn 384 innlegg vel og merke)

vel hva er vitsen når bilde ikke er knyttet til en personlighet? du kunne like greit søkt "mannerygg" på google enn å få servert bilder av folk som kun poster anonym i singel/samliv/sex delen av forumet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel hva er vitsen når bilde ikke er knyttet til en personlighet? du kunne like greit søkt "mannerygg" på google enn å få servert bilder av folk som kun poster anonym i singel/samliv/sex delen av forumet.

Slik jeg skjønte poenget med denne tråden, var å få se bilder av kropper/kroppsdeler av dem som deltar her. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har vært mye i på KG, men det er fordi jeg en dag håper på å kunne fullføre ingeniørutdanningen min og komme meg til utlandet. Gode karakterer tar mye tid vettu, så jeg har vært nødt til å la renomeet mitt her på kvinneguiden komme på 2. plass!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK SJEF!!!! Jeg lukter en smule sjalusi. Vet ikke en gang hvem du er.

Endret av Evilposelos
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Oi, oi, altfor stort.

Det må ikke nødvendigvis skje. Jeg har "poppet" ut fem barn og har ikke et eneste strekkmerke noen steder. Se side 12 og videre på øvre del av kroppen min ;).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ikke nødvendigvis skje. Jeg har "poppet" ut fem barn og har ikke et eneste strekkmerke noen steder. Se side 12 og videre på øvre del av kroppen min ;).

ho tenkte vel på gravidmage framfor strekkmerkene....eller tok eg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...