Gjest NozMonster Skrevet 21. desember 2012 #1101 Del Skrevet 21. desember 2012 hvor ofte trener du LillePus? Jeg synes det er så imponerende bra gjort å være så slank og ha så definerte muskler når man er godt voksen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 21. desember 2012 #1102 Del Skrevet 21. desember 2012 Ryggbildet mitt døde med den forrige harddisken virker det som 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 21. desember 2012 #1103 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) hvor ofte trener du LillePus? Jeg synes det er så imponerende bra gjort å være så slank og ha så definerte muskler når man er godt voksen Alt for lite, Noz. Prøver å få tatt litt et par ganger i uken, - og så flyter jeg fremdeles litt på å ha svømt 3 km hver uke i lange, lange tider (og tusket bittelitt i byggermiljøet tidlig på 80-tallet... før det ble så mye rare 'tilsetningsstoffer' rundtomkring ). Maven er en nok en sak for seg siden den aldri er strekt i alle retninger av graviditet: Og jsg innser at den er litt annerledes enn den jevne mave for kvinner 'på min alder' Alt er egenlig hel tipp topp perfekt (med et nå bare bittelite forbehold om noen pupper... Men de har kommet seg etter reponsen i denne fantastiske tråden ! ) Orgus: Kan du ikke få fru Orgus til å ta et bilde av ryggen din for oss ? Prettyplease ! Endret 21. desember 2012 av Lille-pus 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2012 #1104 Del Skrevet 21. desember 2012 Alt for lite, Noz. Prøver å få tatt litt et par ganger i uken, - og så flyter jeg fremdeles litt på å ha svømt 3 km hver uke i lange, lange tider (og tusket bittelitt i byggermiljøet tidlig på 80-tallet... for det ble så mye rare tilsetningsstoffer rundtomkring ). Maven er en nok en sak for seg siden den aldri er strekt i alle retninger av graviditet: Og jsg innser at den er litt annerledes enn den jevne mave for kvinner 'på min alder' Alt er egenlig hel tipp topp perfekt (med et nå bare bittelite forbehold om noen pupper... Men de har kommet seg etter reponsen i denne fantastiske tråden ! ) Orgus: Kan du ikke få fru Orgus til å ta et bilde av ryggen din for oss ? Prettyplease ! Du har finere mage enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 21. desember 2012 #1105 Del Skrevet 21. desember 2012 huff ikke bare har jeg kjærringhender og håndledd. nå har jeg også en mindre definert rygg enn en eldre kvinne. =( Eldre ? Hvor går grensen mellom godt voksen/middelaldrende og eldre ? Anbefaler å tenke seg godt om før man svarer... Og hvor gammel tror du jeg er ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 21. desember 2012 #1106 Del Skrevet 21. desember 2012 Eldre ? Hvor går grensen mellom godt voksen/middelaldrende og eldre ? Anbefaler å tenke seg godt om før man svarer... Og hvor gammel tror du jeg er ? hehe mener jo eldre som i flere år eldre (nice save ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2012 #1107 Del Skrevet 21. desember 2012 hehe mener jo eldre som i flere år eldre (nice save ) Roo roo til fiskeskjææær. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 21. desember 2012 #1108 Del Skrevet 21. desember 2012 hehe mener jo eldre som i flere år eldre (nice save ) Kjøpt ! - og det er jo den fulle sannhet, så jeg ser ikke en eneste grunn til å protestere på det Du krabbet deg pent ut av den klypen gitt Litt mer seriøst; Jeg bruker musklene mine, hver eneste en av dem. Hver eneste dag. Det er en god måte å holde dem virksomme på, og i funksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steve Cook Skrevet 21. desember 2012 #1109 Del Skrevet 21. desember 2012 Du er kul, lille-pus. Men er det lov å forespørre bilder uten dorullen i bakgrunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2012 #1110 Del Skrevet 21. desember 2012 Du er kul, lille-pus. Men er det lov å forespørre bilder uten dorullen i bakgrunnen? Tåler du ikke doruller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steve Cook Skrevet 21. desember 2012 #1111 Del Skrevet 21. desember 2012 Tåler du ikke doruller? Jo, men ereksjonen min gjør ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 21. desember 2012 #1112 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Ommøblering på badet ? Kan sikket fikses... Tok rullen konsentrasjonen ? - da er ikke modellen heit nok vil jeg tro - og med det overlater vi podiet til neste mann/kvinne ut Endret 21. desember 2012 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2012 #1113 Del Skrevet 21. desember 2012 Jo, men ereksjonen min gjør ikke det. ! Det skal ikke mye til, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. desember 2012 #1114 Del Skrevet 21. desember 2012 Ser vi er på overkroppen nå. Here we go. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 21. desember 2012 #1115 Del Skrevet 21. desember 2012 Ser vi er på overkroppen nå. Here we go. Det er treinga jenta si det!! Får meg til å ha dårlig samvitighet for at jeg ikke trener mer, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. desember 2012 #1116 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Alt for lite, Noz. Prøver å få tatt litt et par ganger i uken, - og så flyter jeg fremdeles litt på å ha svømt 3 km hver uke i lange, lange tider (og tusket bittelitt i byggermiljøet tidlig på 80-tallet... før det ble så mye rare 'tilsetningsstoffer' rundtomkring ). Maven er en nok en sak for seg siden den aldri er strekt i alle retninger av graviditet: Og jsg innser at den er litt annerledes enn den jevne mave for kvinner 'på min alder' Alt er egenlig hel tipp topp perfekt (med et nå bare bittelite forbehold om noen pupper... Men de har kommet seg etter reponsen i denne fantastiske tråden ! ) Orgus: Kan du ikke få fru Orgus til å ta et bilde av ryggen din for oss ? Prettyplease ! det ser ikke ut som at magen din har hatt barn i seg! moren min er veldig slank (55-60 kg) men alikevell så har hun ikke sånn mage som du har! du er en del år yngre har jeg en sterk følelse av, men dog.. Endret 21. desember 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. desember 2012 #1117 Del Skrevet 21. desember 2012 Det er treinga jenta si det!! Får meg til å ha dårlig samvitighet for at jeg ikke trener mer, Med din kropp så trengs det ikke MEN det er selvsagt bra for helsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjakalen321 Skrevet 21. desember 2012 #1118 Del Skrevet 21. desember 2012 Og hvor gammel tror du jeg er ? Skulle gjerne tippet på 25-26, men siden du sier du kunne vært moren min, så tror jeg det må ha vært litt tidlig å få meg da du var 5-6 år gammel! Men hvor feil tar jeg om jeg gjetter mellom 38-39? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 21. desember 2012 #1119 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Med din kropp så trengs det ikke MEN det er selvsagt bra for helsen! Pass deg nå ellers får du en av gunfreaks legenadriske flørte pmer Endret 21. desember 2012 av Gunfreak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. desember 2012 #1120 Del Skrevet 21. desember 2012 Pass deg nå ellers får du en av gunfreaks legenadriske fløre pmer Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå