Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2012 #1081 Del Skrevet 21. desember 2012 Ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjakalen321 Skrevet 21. desember 2012 #1082 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Takk for flotte komplimenter, Lille-pus! Setter stor pris på slike hyggelige kommentarer!!! Har gravd opp en gammel hardisk jeg hadde, og den er det dessverre mye morsomt på. Legger ved et bilde, som er tatt for over 1 år siden, der jeg tar en hang-up i dørkarmen på kjøkkenet. Siden jeg er så skinny, synes jeg det er fascinerende å se hvordan musklene strammer seg. Jeg må også tilføye at det er flott å se på alle bildene som deles! (slettet bildet til fordel for andre bilder) Endret 19. januar 2013 av sjakalen321 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 21. desember 2012 #1083 Del Skrevet 21. desember 2012 Ingen ryggbilde dessverre. Kun et før bilde jeg tok i forbindelse med trening. Og nei, jeg pleier ikke å stå sånn altså Må flekse for å vekse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. desember 2012 #1084 Del Skrevet 21. desember 2012 Åhallodu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 21. desember 2012 #1085 Del Skrevet 21. desember 2012 Takk for flotte komplimenter, Lille-pus! Setter stor pris på slike hyggelige kommentarer!!! Har gravd opp en gammel hardisk jeg hadde, og den er det dessverre mye morsomt på. Legger ved et bilde, som er tatt for over 1 år siden, der jeg tar en hang-up i dørkarmen på kjøkkenet. Siden jeg er så skinny, synes jeg det er fascinerende å se hvordan musklene strammer seg. Jeg må også tilføye at det er flott å se på alle bildene som deles! 'Skinny' får vel stå som din egen beskrivelse tror jeg Slank og markert er mine ord. Du har fått gratis det fraværende behovet for å deffe. Musklene blir så markerte, og den ryggen er flott ! Pus tør å si det siden jeg kunne vært moren din ! Og, bildet fra Nesodden... Er det en proff som har tatt det ? Altså, har du oppdrag som modell ? Nei, tuller ikke. Det bildet er nemlig proff til fingerspissene. Åhallodu! Ikke sant ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjakalen321 Skrevet 21. desember 2012 #1086 Del Skrevet 21. desember 2012 Og, bildet fra Nesodden... Er det en proff som har tatt det ? Altså, har du oppdrag som modell ? Nei, tuller ikke. Det bildet er nemlig proff til fingerspissene. Jeg er bare en enslig amatør-fotograf. Har alltid hatt lyst til å være modell, men det har blitt med tankene! Bildet er tatt alene, og det ble ålreit, men det er kjipt at ikke hele venstrebenet mitt ble med. Gatebelysningen på Nesoddtangen kan bli veldig bra, hvis du har riktig instilling på D-SLR'en(glødelampe kalles den i nikon). Bildet er kun beskåret og fremhevet kontrastene. Av i alt 500 bilder, var det dette jeg var mest fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 21. desember 2012 #1087 Del Skrevet 21. desember 2012 Trenger du fotograf bak kameraet ? Beklager... klarte ikke dy meg... Den unge kvinnen som kaprer deg har trukket gull-loddet *slutt på hyggelig avsporing* Over til flere bilder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notisblokk Skrevet 21. desember 2012 #1088 Del Skrevet 21. desember 2012 Ser ut til at det er flere enn meg som liker rygg! Trodde det var bare jeg som likte det så... MER RYGG GUTTER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. desember 2012 #1089 Del Skrevet 21. desember 2012 Bare om vi får se mer pupp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 21. desember 2012 #1090 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Har vært så mange ganger innom denne tråden, så det er på tide å bidra! Blir nesten hele kroppen da, siden jeg ikke har noe annet på PC'n Bildet er tatt for snart 1/2 år siden, ytterst på Nesoddtangen. Endret 21. desember 2012 av Fågel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 21. desember 2012 #1091 Del Skrevet 21. desember 2012 Sånn! Det her var vanskeligere enn jeg trodde, men etter maaaange forsøk, greide jeg å få noen som ikke blei for gromsete, så dere får bestemme selv hvem av dem som er best. Hahaha! Morsomt å se deg vri til alle kanter! Men bra rygg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesitation Skrevet 21. desember 2012 #1092 Del Skrevet 21. desember 2012 Ingen som har gått så langt som å legge ut bilde av en mer intim natur enda? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 21. desember 2012 #1093 Del Skrevet 21. desember 2012 jeg ble virkelig overrasket over hvor mange som liker rygg her... trodde jeg var den "eneste" jeg..gutter tenner på pupper lår og rumpe, og jenter på biceps, mage og muskler- men for meg så er det RYGG som gjelder! En hvilken som helst rygg, eller må det være en spesiell type? Skjønner ikke dette helt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 21. desember 2012 #1094 Del Skrevet 21. desember 2012 jeg ble virkelig overrasket over hvor mange som liker rygg her... trodde jeg var den "eneste" jeg..gutter tenner på pupper lår og rumpe, og jenter på biceps, mage og muskler- men for meg så er det RYGG som gjelder! Rygg er jo det fineste når det kommer til muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 21. desember 2012 #1095 Del Skrevet 21. desember 2012 Ingen som har gått så langt som å legge ut bilde av en mer intim natur enda? Jo, det var bilete av ei fitta for ikkje så lenge sidan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 21. desember 2012 #1096 Del Skrevet 21. desember 2012 Tråd ryddet for støtende bilde Kosemose, mod GTFO 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesitation Skrevet 21. desember 2012 #1097 Del Skrevet 21. desember 2012 Tror ikke det passer seg å legge ut et slikt bilde, men jeg kan sikkert vise fram ryggen etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 21. desember 2012 #1098 Del Skrevet 21. desember 2012 I bytte mot alle de flotte manneryggene kan jeg 'slenge på bordet' en halvtrent kvinnerygg som ikke flekser, og som har et lite 'isolasjonslag' over musklene 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 21. desember 2012 #1099 Del Skrevet 21. desember 2012 huff ikke bare har jeg kjærringhender og håndledd. nå har jeg også en mindre definert rygg enn en eldre kvinne. =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. desember 2012 #1100 Del Skrevet 21. desember 2012 Ingen som har gått så langt som å legge ut bilde av en mer intim natur enda? jo. En hvilken som helst rygg, eller må det være en spesiell type? Skjønner ikke dette helt, jeg. njooo.. jeg vet jo selv hvordan jeg liker best at den ser ut, men det skal en del til for at jeg ikke synes en mannerygg er fin. Men akkuratt som du sikkert med pupper, så er noen finere enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå