Gjest Lille-pus Skrevet 20. desember 2012 #1061 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Er vi ferdige med tompratet snart nå ? Bestilling følger: Muskuløse rygger Flere sånne snasne manne biceps (Katten skylder en biceps etter gårsdagens sjau mener jeg ) - hvordan gikk den stikkedåsen til Lutetium71 tro ? Julegavetips; brystkasse, ikke nødvendigvis shavet.... Det er alt for få mannebilder her, men hellig unntak for Lurifix og Sjakalen i dag. Tusen takk, karer Edit: Sledrian i skriving av smilykode Endret 20. desember 2012 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SheWolf Skrevet 20. desember 2012 #1062 Del Skrevet 20. desember 2012 Skriver under på den, Lille-Pus! Katten tror jeg nok er skyldig et bilde eller to, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. desember 2012 #1063 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvordan ser et fint ryggbile ut da? Jeg kan prøve åta ett, men jeg tviler på at det blir lett å få til alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gud Skrevet 20. desember 2012 #1064 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg vurderte og å poste bilde av kuken min, men hånda mi er ikke lang nok til at jeg får med hele. Jeg vurderte også å poste et bilde av kuken min, men det var ikke nok plass på internett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notisblokk Skrevet 20. desember 2012 #1065 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvordan ser et fint ryggbile ut da? Jeg kan prøve åta ett, men jeg tviler på at det blir lett å få til alene yay! Ta bilde i speilet med kameraet over hodet og ryggen mot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. desember 2012 #1066 Del Skrevet 20. desember 2012 yay! Ta bilde i speilet med kameraet over hodet og ryggen mot? Fortell meg hva som gjør en rygg pen, så skal jeg prøve å fremheve det i bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kenneth Skrevet 20. desember 2012 #1067 Del Skrevet 20. desember 2012 Ingen ryggbilde dessverre. Kun et før bilde jeg tok i forbindelse med trening. Og nei, jeg pleier ikke å stå sånn altså 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. desember 2012 #1068 Del Skrevet 20. desember 2012 Og nei, jeg pleier ikke å stå sånn altså Det burde du! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notisblokk Skrevet 20. desember 2012 #1069 Del Skrevet 20. desember 2012 Fortell meg hva som gjør en rygg pen, så skal jeg prøve å fremheve det i bildet. Ja det var det da.. Så lenge armene ikke henger slappt ned langs siden, eller sløft inn mot magen så den ikke ser ut som en apekatt så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SheWolf Skrevet 20. desember 2012 #1070 Del Skrevet 20. desember 2012 Fortell meg hva som gjør en rygg pen, så skal jeg prøve å fremheve det i bildet. Alt gjør en rygg pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. desember 2012 #1071 Del Skrevet 20. desember 2012 Okei, da prøver jeg å ta bilde av ryggen min. Straks tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. desember 2012 #1072 Del Skrevet 20. desember 2012 jeg ble virkelig overrasket over hvor mange som liker rygg her... trodde jeg var den "eneste" jeg..gutter tenner på pupper lår og rumpe, og jenter på biceps, mage og muskler- men for meg så er det RYGG som gjelder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. desember 2012 #1073 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg vurderte også å poste et bilde av kuken min, men det var ikke nok plass på internett. der er du ja Gud! jeg postet et bilde veldig mange sider tilbake som jeg dedikerte til deg, men du forsvant jo etter det siste innlegget du skrev i tråden, så da tok jeg det bort igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. desember 2012 #1074 Del Skrevet 20. desember 2012 Sånn! Det her var vanskeligere enn jeg trodde, men etter maaaange forsøk, greide jeg å få noen som ikke blei for gromsete, så dere får bestemme selv hvem av dem som er best. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 20. desember 2012 #1075 Del Skrevet 20. desember 2012 du har en skikkelig fin og definert rygg du yme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notisblokk Skrevet 20. desember 2012 #1076 Del Skrevet 20. desember 2012 jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. desember 2012 #1077 Del Skrevet 20. desember 2012 du har en skikkelig fin og definert rygg du yme!! Den er ikke så veldig definert til vanlig, men musklene strammer seg jo når jeg må holde kamera på den klønete måten, samtidig som jeg prøver å få snudd meg nok til å få med mest mulig av ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SheWolf Skrevet 20. desember 2012 #1078 Del Skrevet 20. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 20. desember 2012 #1079 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Meget fin rygg, Yme. Pent markerte muskler For informasjon: Det er helt umulig å si at ett av de bildene er bedre enn de andre to... så jeg tror de må være der alle tre, - for å gi et korrekt innrykk av dimensjoner og proposjoner Og kenneth tør jeg ikke si noe til tror jeg... annet enn at han har fått plussen sin Endret 21. desember 2012 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. desember 2012 #1080 Del Skrevet 20. desember 2012 huff jeg har kjærring håndledd =( Neida, er bare jeg som har manne håndledd. Er ikke så mange måneder siden jeg sammenlignet fingre med noen andre brukere og fingrene mine er like lange som noen menn sine hehehe. Hørte også fra ei venninne "Få se på mongofingrene dine" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå