Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde Bad Kitty.....

Takk :) Det ble visst en ny side

Skrevet

Takk :) Det ble visst en ny side

Haha! Det viste ikke da jeg dyttet første gangen. Jaja...en hel dytte side :P

• Liker 1
Skrevet

Snakk om avsporing eller? :fnise:

Jaaaaa. Bad Kitty likte ikke tiss bildet. Vi ville bare hjelpe......

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har vært så mange ganger innom denne tråden, så det er på tide å bidra! Blir nesten hele kroppen da, siden jeg ikke har noe annet på PC'n

Bildet er tatt for snart 1/2 år siden, ytterst på Nesoddtangen.

Endret av sjakalen321
  • Liker 11
Skrevet (endret)

Holy shit for et bilde da Katten, NSFW eller hva faen. Øynene mine blør... Angrer på at jeg gikk tilbake en side...

Først forstod jeg ikke hvorfor *Maja* dyttet så mye, men nå forstår eg.. Nå forstår eg......

Endret av -Leon-
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Jaaaaa. Bad Kitty likte ikke tiss bildet. Vi ville bare hjelpe......

Jeg likte det heller ikke, men det er bare fordi jeg blei misunnelig på de kule taggene den hadde :(

Kjap edit: Nå blir det jo veldig avspora her, så jeg får prøve å bidra med noe. Et lite øyeblikk, så skal jeg se om jeg finner noe pupper eller noe sånt.

Edit2: Jeg tok det første og beste jeg fant, så det blei ikke noe pupper, men sjekk de sugeleppene a! Åooojeeee :sjarmor:

Ymlens_zpsb4933f5b.jpg

Endret av Yme
  • Liker 3
Skrevet

Jeg likte det heller ikke, men det er bare fordi jeg blei misunnelig på de kule taggene den hadde :(

Kjap edit: Nå blir det jo veldig avspora her, så jeg får prøve å bidra med noe. Et lite øyeblikk, så skal jeg se om jeg finner noe pupper eller noe sånt.

Edit2: Jeg tok det første og beste jeg fant, så det blei ikke noe pupper, men sjekk de sugeleppene a! Åooojeeee :sjarmor:

*snipp*

Prøvd dette spillet?

• Liker 1
Skrevet

Ymlens_zpsb4933f5b.jpg

Ooooooo! Sjekk de leppene da!!!!!

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Har vært så mange ganger innom denne tråden, så det er på tide å bidra! Blir nesten hele kroppen da, siden jeg ikke har noe annet på PC'n

Bildet er tatt for snart 1/2 år siden, ytterst på Nesoddtangen.

Det var da et fototeknisk aldleles perfekt bilde. Lyssetting og komposisjon og sånn :blush:

Meget pen mann !

Mange takk for titten :takke:

Foe en kyssemunn ! :blink:

Pen kar som skjuler seg bak det skjegget vi ser til vanlig her inne :)

Skrevet

Tråd ryddet for støtende bilde

Kosemose, mod

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...