Gjest Anon Skrevet 18. desember 2012 #921 Del Skrevet 18. desember 2012 Kva med ei lita hand istaden? Liten? Ikke få meg til å poste bilder av mine hender nå! Jeg må til og med ha barne ringer! "Nei, du må nesten spesialbestille slike størrelser". Og ikke snakk om armbånd engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. desember 2012 #922 Del Skrevet 18. desember 2012 Liten? Ikke få meg til å poste bilder av mine hender nå! Jeg må til og med ha barne ringer! "Nei, du må nesten spesialbestille slike størrelser". Og ikke snakk om armbånd engang Har du håndledd som har en omkrets på 10-11 cm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 18. desember 2012 #923 Del Skrevet 18. desember 2012 Har du håndledd som har en omkrets på 10-11 cm? Har 12,5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. desember 2012 #924 Del Skrevet 18. desember 2012 Har 12,5 Da har du litt større enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. desember 2012 #925 Del Skrevet 18. desember 2012 Liten? Ikke få meg til å poste bilder av mine hender nå! Jeg må til og med ha barne ringer! "Nei, du må nesten spesialbestille slike størrelser". Og ikke snakk om armbånd engang Jo, gje meg handa då! Eg må vel leggje til at eg har rota burt stikkedåsen min. Utan den ser ein ikkje størrelsen på ting på rette viset. Ein må ha noko å samanlikna med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. desember 2012 #926 Del Skrevet 18. desember 2012 Jo, gje meg handa då! Eg må vel leggje til at eg har rota burt stikkedåsen min. Utan den ser ein ikkje størrelsen på ting på rette viset. Ein må ha noko å samanlikna med. Når begynte du å skrive nynorsk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 18. desember 2012 #927 Del Skrevet 18. desember 2012 Har 12,5 Woho jeg er mannlig, har større håndhledd enn en jente!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 18. desember 2012 #928 Del Skrevet 18. desember 2012 Når begynte du å skrive nynorsk? Eg slær til når du minst ventar det! (Eigentlig vart det berre slik, fordi eg fekk ein fiks ide om namnet på bildefila, og deretter utarta det, slik det ofte gjer. Ofte kalla "avsporinger" på riksmålet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 18. desember 2012 #929 Del Skrevet 18. desember 2012 Woho jeg er mannlig, har større håndhledd enn en jente!! haha synes selv jeg har helt syk tynne håndledd. kun 17cm rundt. heldigvis har jenter tynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 18. desember 2012 #930 Del Skrevet 18. desember 2012 Har 12,5 Da har du litt større enn meg. Tror ikke jeg skal si hva jeg innehar, som er betraktelig tykkere enn håndleddene deres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 18. desember 2012 #931 Del Skrevet 18. desember 2012 haha synes selv jeg har helt syk tynne håndledd. kun 17cm rundt. heldigvis har jenter tynnere. Ha, jeg er 1cm mer mannlig enn deg. Underarmene mine er heldgvis litt mer mannelige med 30cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 18. desember 2012 #932 Del Skrevet 18. desember 2012 Tommelneglen min er 0.5cm lang og 2-3 cm bred, slå den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 18. desember 2012 #933 Del Skrevet 18. desember 2012 Har 12,5 Jeg også. Og jeg står når jeg pisser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. desember 2012 #934 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) ... edit: dumme noz! Endret 18. desember 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 18. desember 2012 #935 Del Skrevet 18. desember 2012 Har du genseren på deg oppned? Flott humerus ihvertfall! Pass på så den ikke ramler av! Et ord: V-hals Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. desember 2012 #936 Del Skrevet 18. desember 2012 Tror ikke jeg skal si hva jeg innehar, som er betraktelig tykkere enn håndleddene deres. Tsk, I know it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 18. desember 2012 #937 Del Skrevet 18. desember 2012 det er vel ingen her som regner med at du som er ca 2 meter høy har håndledd på den størrelsen der som vi jenter har tror jeg.. Tipper du har 19 cm jeg ... vil du røpe fasiten? Jeg tror ikke Katten snakker om håndledd, Noz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 18. desember 2012 #938 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg tror ikke Katten snakker om håndledd, Noz. hahaaa, neeeeii- jeg leste feil jeg.. glemte et par ord og bytta ut noen andre ord med ord som ikke er der .......sånn kan det gikk! Det er jo åpenbart at han snakker om adamseple....... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 18. desember 2012 #939 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Siden dagens tema er håndledd kan jeg melde hele 15 cm ! - omkrets altså. Begynner å lurer på om jeg er... halvveis... kar ! Herlig å se liv i tråden igjen p.s. Tør ikke tenke på hva Katten har målt d.s. Edit: Så utrolig mange fine tatoveringer ! ... og jeg skal ikke slåss med Envy, det er jo bare helt, helt tydelig.... da får jeg bank Endret 18. desember 2012 av Lille-pus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. desember 2012 #940 Del Skrevet 18. desember 2012 Eg slær til når du minst ventar det! (Eigentlig vart det berre slik, fordi eg fekk ein fiks ide om namnet på bildefila, og deretter utarta det, slik det ofte gjer. Ofte kalla "avsporinger" på riksmålet) Fortset slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå