Gjest Lurifix Skrevet 12. desember 2012 #682 Skrevet 12. desember 2012 Mine hender er mindre enn dine, - så det så - og dermed avlivet vi forestillingen om 'kjærringhender' tenker jeg :gjeiper: Hehe ja de fleste kvinner har mindre hender enn meg, men de fleste menn har langt større hender enn meg En gang på fest så oppdaget jeg hvor små hender jenter egentlig har da jeg ikke fikk på et armbånd en jente brukte. SMÅ BABY HENDER!!! Var liksom ikke så klar over det før den gangen. 1
Gjest DrManhattan Skrevet 12. desember 2012 #683 Skrevet 12. desember 2012 Wow Lillepusen, har ikke før kommet over Silfen sitt bilde så poster du dette, ikke tacky i det hele tatt bare sexy, det er en heldig mann som får se deg kledd slik, en riktig God Jul blir det
Silfen Skrevet 12. desember 2012 #684 Skrevet 12. desember 2012 Mens Lillepus ser ut som en engel i hvitt, er jeg mer en djevel i svart. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 12. desember 2012 #685 Skrevet 12. desember 2012 (endret) Mens Lillepus ser ut som en engel i hvitt, er jeg mer en djevel i svart. Hmmm... Skal vi slå oss sammen, Silfen ? - og se hva/hvem vi i tospann kan klare å få til å 'gå på kroken' ? Wow Lillepusen, har ikke før kommet over Silfen sitt bilde så poster du dette, ikke tacky i det hele tatt bare sexy, det er en heldig mann som får se deg kledd slik, en riktig God Jul blir det Man skal jo være velkledd fra inderst til ytterst Bildet ble tatt i helgen, ikke for en normal dag på kontoret Edit: Kortform Endret 12. desember 2012 av Lille-pus
Silfen Skrevet 12. desember 2012 #686 Skrevet 12. desember 2012 Haha, nei, her i gården er det ingen kroker. Ikke en eneste meitemark. Du får jakte for oss begge.
Lutetium 71 Skrevet 12. desember 2012 #687 Skrevet 12. desember 2012 Mine hender er mindre enn dine, - så det så - og dermed avlivet vi forestillingen om 'kjærringhender' tenker jeg :gjeiper: Forøvrig utrolig symetrisk den hånden, fin Skal vi blåse litt liv i tråden igjen da kanskje ? Jeg "falt ut" en stund i går kveld.... og var helt tydelig ikke alene om det. Dette tør jeg vel kanskje egentlig ikke, men shit heller. Ser ikke like tacky ut i sort/hvitt :gjeiper: *snippe* Holy mama!
Lutetium 71 Skrevet 12. desember 2012 #688 Skrevet 12. desember 2012 Mens Lillepus ser ut som en engel i hvitt, er jeg mer en djevel i svart. Holy devil!
Tjuagutten Skrevet 12. desember 2012 #689 Skrevet 12. desember 2012 Mine hender er mindre enn dine, - så det så - og dermed avlivet vi forestillingen om 'kjærringhender' tenker jeg :gjeiper: Forøvrig utrolig symetrisk den hånden, fin Skal vi blåse litt liv i tråden igjen da kanskje ? Jeg "falt ut" en stund i går kveld.... og var helt tydelig ikke alene om det. Dette tør jeg vel kanskje egentlig ikke, men shit heller. Ser ikke like tacky ut i sort/hvitt :gjeiper: Ikke noe å være redd for. Godkjent klasse A
Gjest badeand1 Skrevet 12. desember 2012 #690 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har kjærringhender, 20 kroning for scale. Fine hender. <3 jeg har en svakhet for det..
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2012 #691 Skrevet 12. desember 2012 (endret) Fjernet. Endret 12. desember 2012 av Gjest 3
Gjest DrManhattan Skrevet 12. desember 2012 #692 Skrevet 12. desember 2012 Flashing ja, ...jeg tror jeg ble litt forelsket der jeg... Vist det var du som var aktmodell (nå kan det være jeg tar helt feil her) så kan jeg som tegner si du er helt perfekt til det, virkelig vakker kropp
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2012 #693 Skrevet 12. desember 2012 ...jeg tror jeg ble litt forelsket der jeg... Vist det var du som var aktmodell (nå kan det være jeg tar helt feil her) så kan jeg som tegner si du er helt perfekt til det, virkelig vakker kropp Takk. Jepp, det er meg.
Gjest norah Skrevet 12. desember 2012 #694 Skrevet 12. desember 2012 Flashing ja, Jeg har jo sagt det før, men jeg ELSKER puppene dine asså. Og kassettspilleren. Men aller mest puppene. 1
Gjest Lurifix Skrevet 12. desember 2012 #695 Skrevet 12. desember 2012 Fine hender. <3 jeg har en svakhet for det.. thanks bro =)
Gjest DrManhattan Skrevet 12. desember 2012 #696 Skrevet 12. desember 2012 (endret) Jeg har jo sagt det før, men jeg ELSKER puppene dine asså. Og kassettspilleren. Men aller mest puppene. Helt enig her, uten at jeg har sett brystene til alle kvinner og menn her så tror jeg jeg kan si at Gjest nok har de vakreste brystene og de vakreste øynene på KG Endret 12. desember 2012 av DrManhattan
Gjest bambam Skrevet 12. desember 2012 #697 Skrevet 12. desember 2012 (endret) Jeg har så mange deler å velge i! Det er foresten en lege som har tegnet piler... Endret 12. desember 2012 av bambam
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2012 #698 Skrevet 12. desember 2012 Helt enig her, uten at jeg har sett brystene til alle kvinner og menn her så tror jeg jeg kan si at Gjest nok har de vakreste brystene og de vakreste øynene på KG Nå rødmer jeg.
Guybrush Skrevet 12. desember 2012 #699 Skrevet 12. desember 2012 Okei, her har jeg tydeligvis gått rundt i dagesvis og gått glipp av masse O_o 1
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2012 #700 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har så mange deler å velge i! Det er foresten en lege som har tegnet piler... Steinbra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå