Gjest Lurifix Skrevet 25. november 2012 #561 Del Skrevet 25. november 2012 Uansett det er ikke noe interessant med en liten penis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 25. november 2012 #562 Del Skrevet 25. november 2012 så når man får spørsmål fra medfanger, hvorfor ble du buret inne, nei jeg satt på kvinneforum og la ut penisbilde.. da blir det vill latter i leiren på alle unntat en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. november 2012 #563 Del Skrevet 25. november 2012 Uansett det er ikke noe interessant med en liten penis. Igjen; lat meg bedømma da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. november 2012 #564 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Her er magen min før julebord. Det er fascinerende hvor mye man klarer å trykke ned, basert på ren viljestyrke. Endret 25. november 2012 av Katten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. november 2012 #565 Del Skrevet 25. november 2012 Her er magen min før julebord. Det er fascinerende hvor mye man klarer å trykke ned, basert på ren viljestyrke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 25. november 2012 #566 Del Skrevet 25. november 2012 så når man får spørsmål fra medfanger, hvorfor ble du buret inne, nei jeg satt på kvinneforum og la ut penisbilde.. da blir det vill latter i leiren på alle unntat en. Hehe skal vel litt mer til for å bli buret inne. Men tror jeg har en søster eller to som bruker dette forumet. Hvor gøy blir det for de om de finner min penis her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriz Skrevet 25. november 2012 #567 Del Skrevet 25. november 2012 Hehe skal vel litt mer til for å bli buret inne. Men tror jeg har en søster eller to som bruker dette forumet. Hvor gøy blir det for de om de finner min penis her. hehehe ja du sier noe .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. november 2012 #568 Del Skrevet 25. november 2012 Her er magen min før julebord. Det er fascinerende hvor mye man klarer å trykke ned, basert på ren viljestyrke. det er før... og ikke etter altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. november 2012 #569 Del Skrevet 25. november 2012 det er før... og ikke etter altså? Tenk deg hvordan den blir etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. november 2012 #570 Del Skrevet 25. november 2012 Tenk deg hvordan den blir etter! ja, du må legge ut et etter-bilde også, så vi kan studere hvor strekkbar magen er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. november 2012 #571 Del Skrevet 25. november 2012 Her er magen min før julebord. Det er fascinerende hvor mye man klarer å trykke ned, basert på ren viljestyrke. Det var voldsomt så du har blåst deg opp, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. november 2012 #572 Del Skrevet 25. november 2012 hva er det du egentlig har paintet bort på venstresiden der Katten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 25. november 2012 #573 Del Skrevet 25. november 2012 Det skal være sagt at magen inneholder noen kg mat og drikke på tidspunktet. Kom med noe jeg ikke ville ha med, noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 25. november 2012 #574 Del Skrevet 25. november 2012 Det skal være sagt at magen inneholder noen kg mat og drikke på tidspunktet. Kom med noe jeg ikke ville ha med, noz aaah- så du forbreder magen til å ta i mot mest mulig julebordsmat? heheee du kan ikke skrive "noen kg mat" Katten.... det tok meg ganske mange sekunder før jeg forsto at kg ikke betydde "kvinneguiden" i denne sammenhengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 25. november 2012 #575 Del Skrevet 25. november 2012 aaah- så du forbreder magen til å ta i mot mest mulig julebordsmat? heheee du kan ikke skrive "noen kg mat" Katten.... det tok meg ganske mange sekunder før jeg forsto at kg ikke betydde "kvinneguiden" i denne sammenhengen Du har nettopp vunnet en nominasjon i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 26. november 2012 #576 Del Skrevet 26. november 2012 Foten min, litt armhule og konturene av en minipupp. Fappfapp ivei! hmm, det ser ut som om jeg har kuk.. jeg har IKKE kuk!! Er det hele bildet? Jeg likte det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrManhattan Skrevet 26. november 2012 #577 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg er ikke redd for å legge ut penisbilde jeg kan gjøre det etter at de yngste har lagt seg og det er voksentid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrManhattan Skrevet 26. november 2012 #578 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Her er litt av meg Sånn nå slipper dere å bli plaget av det synet Endret 26. november 2012 av DrManhattan 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 26. november 2012 #579 Del Skrevet 26. november 2012 Her er litt av meg Han sier han er stygg ? Jeg ser en helt normal, flott mannetorso i sideposisjon jeg Kudos for å våge utfordre egen oppfatning, og + for å dele bildet av en smashing torso med oss ! Riktig flott er du ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purelove Skrevet 26. november 2012 #580 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Endret 26. november 2012 av Purelove 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå