Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Takk, Arabella.

Ordene til DrManhattan slo døren rett opp, hele hjertet lå nakent et kort øyeblikk.

Det som havnet i tastaturet kom usensurert, ugjennomtenkt, helt uten filter, rett ut til dere i det korte øyeblikket.

Jeg ble tatt helt off guard.

Og jeg står for det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Takk, Arabella.

Ordene til DrManhattan slo døren rett opp, hele hjertet lå nakent et kort øyeblikk.

Det som havnet i tastaturet kom usensurert, ugjennomtenkt, helt uten filter, rett ut til dere i det korte øyeblikket.

Jeg ble tatt helt off guard.

Og jeg står for det.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Til dere, deg spesielt "brutal mann", som lovpriser bryster i alle varianter, hva synes dere om disse? De tilhører en ung dame på 25 år, aldri vært gravid.

Det er ingen automatikk i at brystene forandrer form og siger etter svangerskap og fødsler, som mange tydeligvis tror.

Synes dere det er så merkelig om noen velger et plastisk inngrep?

stretch-marks-acne-breasts-s.jpg

Hvor er bildet :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Nå leser du ting i mitt innlegg som jeg ikke har skrevet og slett ikke tenkt. Selvfølgelig er hun verd å elske, det er ikke det som er saken. Det er også kvinner som har fjernet ett eller begge bryster.

Hvis du ikke forstod hva jeg spurte om, skal jeg omformulere det. Dere menn kommer nærmest i ekstase over å se unge, yppige, runde bryster. Hvordan tror du det innvirker på damer, spesielt unge kanskje, som ikke har vært så heldige å få det?

Derfor forstår jeg veldig godt at mange velger å operere seg og eventuelt legge inn silikon. Faktisk er det en del av jentene her på KG som også har gjort det.

Nå leser du ting i mitt innlegg som jeg ikke har skrevet og slett ikke tenkt. Selvfølgelig er hun verd å elske, det er ikke det som er saken. Det er også kvinner som har fjernet ett eller begge bryster.

Hvis du ikke forstod hva jeg spurte om, skal jeg omformulere det. Dere menn kommer nærmest i ekstase over å se unge, yppige, runde bryster. Hvordan tror du det innvirker på damer, spesielt unge kanskje, som ikke har vært så heldige å få det?

Derfor forstår jeg veldig godt at mange velger å operere seg og eventuelt legge inn silikon. Faktisk er det en del av jentene her på KG som også har gjort det.

Jeg vil påstå at jeg kommer i ekstase av pupper... Det har da heller ikke manglet på komplimenter for hverken dine eller lille-pus sine pupper.

Men hva er din agenda for å angripe min forkjærlighet for kvinnebryst? :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg vil påstå at jeg kommer i ekstase av pupper... Det har da heller ikke manglet på komplimenter for hverken dine eller lille-pus sine pupper.

Men hva er din agenda for å angripe min forkjærlighet for kvinnebryst? :klo:

Huff da, jeg mente ikke å angripe deg, kan du skjønne. Det jeg mente, var at du selv har fortalt at du er en fanatisk motstander av silikon, men jeg mener at du sikkert i mange tilfeller ikke kan se forskjell på naturlige bryster eller om noen har lagt inn silikon i dem.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edit:

Flasher heller mitt indre kraftdyr...

Fine... hender? :klo:

(Er det den kroppsdelen du skal flashe?)

Skjønner meg ikke helt på den øverste hånda di, ser ut som den kommer ut av skuldra? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proteinet

Fine... hender? :klo:

(Er det den kroppsdelen du skal flashe?)

Skjønner meg ikke helt på den øverste hånda di, ser ut som den kommer ut av skuldra? :hakeslepp:

Åh, tusen takk, det var hyggelig sagt! Og jeg er enig, har veldig fine hender. Flasher mitt indre dyr, vel. :jolie:

Det ser faktisk sånn ut... Creepy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proteinet

Hvorfor er dere så unge og pene :)

Jeg er altså ikke pen i virkeligheten, valgte ut det beste bildet av meg - så du må ikke la deg lure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrManhattan

Jeg er altså ikke pen i virkeligheten, valgte ut det beste bildet av meg - så du må ikke la deg lure!

Jeg tror ikke noen blir lurt her Proteinet, du har utvilsomt vakre trekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hvilken kroppsdel har dere ikke sett enda, tenkte jeg skulle bidra

Det aller mest intime på menneskekroppen har vi ikke sett ;). Men det er nok imot reglene å vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest proteinet

Hvilken kroppsdel har dere ikke sett enda, tenkte jeg skulle bidra

Det der bildet er kraftig redigert, det eneste som ikke er redigert på bildet er hendene mine! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DrManhattan

Det aller mest intime på menneskekroppen har vi ikke sett ;). Men det er nok imot reglene å vise.

Jeg har en ganske pen penis, men jeg vil nok bli utestengt på livstid og anmeldt for blotting om jeg gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrManhattan

Det der bildet er kraftig redigert, det eneste som ikke er redigert på bildet er hendene mine! :unsure:

Du kan ikke redigere bort ansiktstrekkene så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

Jeg har en ganske pen penis, men jeg vil nok bli utestengt på livstid og anmeldt for blotting om jeg gjør det :)

Når jeg tenker meg om, er det faktisk noen få som har vist penisen sin. Bildene er blitt fjernet raskt, men jeg tror ikke noen er blitt anmeldt og utestengt for det :).

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...