Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hva var det han viste? Noe som jomfruer ikke har godt av å se? ;)

ja! jomfruer og dei under 16 år.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med de under 16 som ikke er jomfruer?

Skrevet

Hva med de under 16 som ikke er jomfruer?

er ikkje den seksuelle lågalder 16 år? ingen har vel lov å ha sex før!:opplyser:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

ja! jomfruer og dei under 16 år.....

Søren at jeg var for sen da. Jeg som må nøye meg å se på bilder, ekte saker er mangelvare :grine:

Endret av Arabella
Skrevet

Søren at jeg var for sen da. Jeg som må nøye meg å se på bilder, ekte saker er mangelvare :grine:

biletet var tatt på eit bad, mest sannsynleg eit hotelbad då det var eit bide der. det var ein naken, deilig mannekropp frå tå til hals. NAKEN! det var ein flott kropp. musklar og fin farge. det gjekk ikkje å opne det, men eg såg eit kjønnsorgan som hang fritt....

Gjest Eurodice
Skrevet

biletet var tatt på eit bad, mest sannsynleg eit hotelbad då det var eit bide der. det var ein naken, deilig mannekropp frå tå til hals. NAKEN! det var ein flott kropp. musklar og fin farge. det gjekk ikkje å opne det, men eg såg eit kjønnsorgan som hang fritt....

Aiai, får bilder i hodet...

Skrevet

Ikke noe en ikke kan finne på ei hvilken som helst porrside altså.

Gjest NozMonster
Skrevet

Det er jo fordi alle sletter bildene sine hele tida.

Bilde ute i 14 minutter - hva er poenget om bare 3 stykker ser bildet?

jeg synes det blir veldig snodig å klage når man aldri har lagt ut et eneste bilde selv...... :roll:

Skrevet

jeg synes det blir veldig snodig å klage når man aldri har lagt ut et eneste bilde selv...... :roll:

La ikke han ut bilde av seg selv mens han sleika "puppen" sin?

Skrevet (endret)

Har lagt ut opptil flere bilder i denne tråden. Og i motsetning til andre så flasher jeg kroppsdeler! Ikke bilder i helfigur osv. (Så det er veldig snodig av deg å klage på dette når det ikke er sant, og at folk til og med plusser innlegget. Det ligger f.eks. et bilde postet av meg bare 3 sider bakover i tråden, som fortsatt ligger ute.)

Endret av Singha
  • Liker 3
Skrevet

Har lagt ut opptil flere bilder i denne tråden. Og i motsetning til andre så flasher jeg kroppsdeler! Ikke bilder i helfigur osv.

heilfigur eller kroppsdel...det har ingenting å sei! kropp er deilig uansett! men syns de kan leggja ut fleire bilete!!

Skrevet

heilfigur eller kroppsdel...det har ingenting å sei! kropp er deilig uansett! men syns de kan leggja ut fleire bilete!!

Poenget mitt var at tråden har en tittel som fordrer at man skal flashe kroppsdeler. :P

Skrevet

Trening er for pyser.

Du ser bedre ut enn meg, og jeg trener. Kanskje jeg skulle slutte.

Skrevet

Poenget mitt var at tråden har en tittel som fordrer at man skal flashe kroppsdeler. :P

ja, eg tok han...

Gjest Steve Cook
Skrevet (endret)
Endret av Steve Cook
Skrevet

Bare for å komme med en litt mindre spennende kroppsdel.

Slik ser ene storetåa mi ut enda etter at en hest tråkka på den...(i august!)

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Har lagt ut opptil flere bilder i denne tråden. Og i motsetning til andre så flasher jeg kroppsdeler! Ikke bilder i helfigur osv. (Så det er veldig snodig av deg å klage på dette når det ikke er sant, og at folk til og med plusser innlegget. Det ligger f.eks. et bilde postet av meg bare 3 sider bakover i tråden, som fortsatt ligger ute.)

åjaaa..unnskyld :sjenert:

jeg trodde jeg klarte å følge med i denne tråden jeg.. :laugh:

Skrevet

nei!!

:grine:

kan du leggja ut ein gong til? please!! søte, snille deg.........

Gjest Katten.
Skrevet

Tror det er på tide at jeg realiserer helikopter.gif-drømmen min.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...