Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skulle du angre på? Du har en flott kropp ;).

Mente i den forstand at jeg egentlig synes det er litt teit å legge ut bilde av seg selv på nettforum for å få en slags bekreftelse.

Men det er jo samtidig gøy å få komplimenter, ikke at jeg teller hvor mange 1-ups innlegget får (joda det gjør jeg). :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lurifix

Folk skal da få lov å legge ut bilder for hvilken som helst grunn de vil mener nå jeg. Kunne egentlig ikke brydd meg mindre hva slags grunn folk har.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrManhattan

Vært innom litt i uken men ikke hatt tid til å skrive, men sett noen veldig flotte kroppsdeler her (både menns og kvinners). Raindrops over her har jo en aldeles fabelaktig mage.

Jeg trenger kansje poste et bilde at mitt vrak av en kropp for å gi de mindre pene en stemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Raindrops!! Hvordan har du klart å få så fin mage!?

Hva trener du?

Jøss, takk, jeg har bare lav fettprosent, helhetsinntrykket ser ikke like "fit" ut dessverre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Vært innom litt i uken men ikke hatt tid til å skrive, men sett noen veldig flotte kroppsdeler her (både menns og kvinners). Raindrops over her har jo en aldeles fabelaktig mage.

Jeg trenger kansje poste et bilde at mitt vrak av en kropp for å gi de mindre pene en stemme :)

Vrak av en kropp, hva er det for noe tull? Du har en fin kropp :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrManhattan

Vrak av en kropp, hva er det for noe tull? Du har en fin kropp :).

Vrak er kansje å ta litt sterkt i, men nå er det lenge siden jeg har trent og jeg begynner på se forfallet, ikke i nærheten av denne mer trente ungdommen (i alle aldre) som har postet her

Men takk for at du husker og likte mine tideligere bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Vrak er kansje å ta litt sterkt i, men nå er det lenge siden jeg har trent og jeg begynner på se forfallet, ikke i nærheten av denne mer trente ungdommen (i alle aldre) som har postet her

Men takk for at du husker og likte mine tideligere bilder :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DrManhattan

Virkelig flotte ben Lillesiren, det er så mye annet flott på kvinnekroppen at jeg føler jeg legger for lite merke til bena deres så takk for at du minte oss på hvor vakre og sexy denne delen av kvinner også er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*flashe*

Du er vakker! Nå er jo ikke jeg så opptatt av mindre eller mer fettprosent, jeg liker jo det meste - MEN jeg la mest merke til at det kurver seg på en sånn veldig feminin og myk måte :rodmer:

Jeg vet ikke hva det kalles, men jeg er hvertfall veldig svak for det ;)

My legs:

:daane: Og mens jeg har deg her; hvor har du kjøpt de skoene(litt off topic, men jeg er på veldig let etter noe som liker på det der). IKKE VÅG deg å si "jeg fant de på fretex i langtvekkistan" eller noe, da blir jeg pottesur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Du er vakker! Nå er jo ikke jeg så opptatt av mindre eller mer fettprosent, jeg liker jo det meste - MEN jeg la mest merke til at det kurver seg på en sånn veldig feminin og myk måte :rodmer:

Jeg vet ikke hva det kalles, men jeg er hvertfall veldig svak for det ;)

:daane: Og mens jeg har deg her; hvor har du kjøpt de skoene(litt off topic, men jeg er på veldig let etter noe som liker på det der). IKKE VÅG deg å si "jeg fant de på fretex i langtvekkistan" eller noe, da blir jeg pottesur :fnise:

:laugh:

De er kjøpt på asos.com:)

http://www.asos.com/ASOS/ASOS-PIXIE-Platforms-with-Peep-Toe/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2308313&cid=8146&Rf900=1565&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=3&clr=Blackpatent

Hvis du helst vil kjøpe noen liknende i butikk, så så jeg noen prikk like på Mango:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...