Gjest Lille-pus Skrevet 20. desember 2012 #1021 Del Skrevet 20. desember 2012 håhå Fiiine ! Lekker munn Kyssbar ! - Den piercingen. Gikk du å kjente på den med tungen kontinuerlig da den var helt ny ? Det ser så... skummelt ut, men samtidig så sprekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdal! Skrevet 20. desember 2012 #1022 Del Skrevet 20. desember 2012 Fiiine ! Lekker munn Kyssbar ! - Den piercingen. Gikk du å kjente på den med tungen kontinuerlig da den var helt ny ? Det ser så... skummelt ut, men samtidig så sprekt Hehehe først og fremst. Tusen takk for det! Tungen var hoven som en potet i tre-fire dager. Suttet på isbiter første dagen, ellers måtte drikke lunken suppe uten smak for alt annet var umulig å få inn i kjeften.. Vondt var det også. Jeg lekte ikke med piercingen, rett og slett fordi det var såpass vondt og var ganske redd for å få betennelse. Dag fem var egentlig ganske så grei. Da fikk jeg prøvd den ut, uten noe smerte.. Kremt.. -Lekte litt med den ufrivillig da hevelsen gikk ned, for stangen var så lang at den kom i veien. Klarte og tygge litt på den, samt ta den utenfor tennene siden jeg ble sliten i kjeven av å holde munnen så åpen av den gigalange stangen. Var rett og slett digg å få kortere stang Veeldig langt svar, men liker bedre å forklare enn å bare si "Ja." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdal! Skrevet 20. desember 2012 #1023 Del Skrevet 20. desember 2012 håhå Hvorfor gidder mennesker her inne å laste ned bilde, var jo ikke akkurat en pupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 20. desember 2012 #1024 Del Skrevet 20. desember 2012 Hver gang noen trykker på det, kommer det opp som en nedlastning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. desember 2012 #1025 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvorfor gidder mennesker her inne å laste ned bilde, var jo ikke akkurat en pupp.. Som katten sier, hver gang noen trykker på bilde ditt, for å se det. vises det som en nedlasting. Alt du ser på på nettet, lastes ned på maskina di, som midlertidige filer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdal! Skrevet 20. desember 2012 #1026 Del Skrevet 20. desember 2012 Som katten sier, hver gang noen trykker på bilde ditt, for å se det. vises det som en nedlasting. Alt du ser på på nettet, lastes ned på maskina di, som midlertidige filer. Ååå så det er det, det er ja Ble nesten litt innbilsk her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. desember 2012 #1027 Del Skrevet 20. desember 2012 Ååå så det er det, det er ja Ble nesten litt innbilsk her Heheh, hvor mange er det som har lasta det ned da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdal! Skrevet 20. desember 2012 #1028 Del Skrevet 20. desember 2012 Heheh, hvor mange er det som har lasta det ned da? Hehe det som er greien. Var kke så mye, men antaglivis nok til at jeg kan bli innbilsk Men du kan jo se det også? Jeg kan jo se det på de andre bildene her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. desember 2012 #1029 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Hehe det som er greien. Var kke så mye, men antaglivis nok til at jeg kan bli innbilsk Men du kan jo se det også? Jeg kan jo se det på de andre bildene her inne Det har jeg aldri lagt merke til. For en ubrukelig funksjon Har du smykke gjennom selve leppa, eller er den festa på baksiden, inni kjeften der? Edit: Det er jo sikkert i tunga, når jeg tenker meg om hehe Endret 20. desember 2012 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2012 #1030 Del Skrevet 20. desember 2012 Kroppsdel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 20. desember 2012 #1031 Del Skrevet 20. desember 2012 Hvorfor gidder mennesker her inne å laste ned bilde, var jo ikke akkurat en pupp.. Jeg laster alltid ned deilig munn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdal! Skrevet 20. desember 2012 #1032 Del Skrevet 20. desember 2012 Det har jeg aldri lagt merke til. For en ubrukelig funksjon Har du smykke gjennom selve leppa, eller er den festa på baksiden, inni kjeften der? Edit: Det er jo sikkert i tunga, når jeg tenker meg om hehe Det er i tungen vel!! Du ser jo bare undersiden så skjønner at man kan tro annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdal! Skrevet 20. desember 2012 #1033 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Jeg laster alltid ned deilig munn! Edit: Denne ga ingen mening når jeg tenkte om... Endret 20. desember 2012 av Imsdal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 20. desember 2012 #1034 Del Skrevet 20. desember 2012 Haha, synd at jeg så smågal ut da. Sånn jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdal! Skrevet 20. desember 2012 #1035 Del Skrevet 20. desember 2012 Sånn jeg liker det Endelig noen som liker litt galskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 20. desember 2012 #1036 Del Skrevet 20. desember 2012 Edit: Denne ga ingen mening når jeg tenkte om... Endelig noen som liker litt galskap. Jeg er galskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdal! Skrevet 20. desember 2012 #1037 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg er galskap Har du bevis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. desember 2012 #1038 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg er galskap Da kan du bevise det med å legge ut et bilde til. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdal! Skrevet 20. desember 2012 #1039 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Da kan du bevise det med å legge ut et bilde til. ^^ Jeg er enig. Forventer mange sexye tattoveringer og piercinger jeg nå. Endret 20. desember 2012 av Imsdal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 20. desember 2012 #1040 Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg er enig. gruppepress, Lurifix. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå