Adele Skrevet 15. desember 2012 #841 Del Skrevet 15. desember 2012 Har alltid tenkt at spaghetti er ut når det gjelder dating, jeg bør føye til skøyter også (og svømming, og alt som har med ski å gjøre). Nyttig tråd! Liker litt multitasking. Og som straff for at jeg har avsporet her, kommer jeg straks med litt flashing av meg selv. Suit up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 15. desember 2012 #842 Del Skrevet 15. desember 2012 Dette er mine øyne. Vurderer litt å klippe til kort lugg igjen, men nå er det så fint at jeg får hele bak øret.. Så, ja. Jeg vet ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 15. desember 2012 #843 Del Skrevet 15. desember 2012 JA! Du har så strengt profilbilde så trodde ikke du smilte, Nei, flashe enda mer da. :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 15. desember 2012 #844 Del Skrevet 15. desember 2012 Ok.. la oss da bruke et par dager på å drepe forestillinger, sette ting på plass. Og, nei takk, ingen sympatiplusser er ønsket. Reale, ærlige rett fra leveren tilbakemldinger derimot. Slik ser det ut, og slik at det vært alltid, og stygge slengekommentarer har det alltid vært (og flere fra kvinner enn menn). Så etter å ha brukt natten til å tenke på det så kan det være greit å få tømt byllen. Og denne tråden er et bra sted for å gjøre akkurat det. Så kan de le de som vil (og det vil de), og de som snakker så varmt kan tenke en gang til de også før de sier noe. Rart man foretrekker å ha ting under kontroll ? Og så går jeg ut og måker snø, - igjen. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #845 Del Skrevet 15. desember 2012 Ok.. la oss da bruke et par dager på å drepe forestillinger, sette ting på plass. Og, nei takk, ingen sympatiplusser er ønsket. Reale, ærlige rett fra leveren tilbakemldinger derimot. Slik ser det ut, og slik at det vært alltid, og stygge slengekommentarer har det alltid vært (og flere fra kvinner enn menn). Så etter å ha brukt natten til å tenke på det så kan det være greit å få tømt byllen. Og denne tråden er et bra sted for å gjøre akkurat det. Så kan de le de som vil (og det vil de), og de som snakker så varmt kan tenke en gang til de også før de sier noe. Rart man foretrekker å ha ting under kontroll ? Og så går jeg ut og måker snø, - igjen. Vel, det er nå deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 15. desember 2012 #846 Del Skrevet 15. desember 2012 Nå er det muligens brystene som var i fokus på bildene dine Lille-Pus, men det første jeg la merke til og tenkte var: Damn, så utrolig flat mage for din alder! Moren mins ser definitivt helt annerledes ut(til tross for at hun også er slank) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 15. desember 2012 #847 Del Skrevet 15. desember 2012 Ok.. la oss da bruke et par dager på å drepe forestillinger, sette ting på plass. Og, nei takk, ingen sympatiplusser er ønsket. Reale, ærlige rett fra leveren tilbakemldinger derimot. Slik ser det ut, og slik at det vært alltid, og stygge slengekommentarer har det alltid vært (og flere fra kvinner enn menn). Så etter å ha brukt natten til å tenke på det så kan det være greit å få tømt byllen. Og denne tråden er et bra sted for å gjøre akkurat det. Så kan de le de som vil (og det vil de), og de som snakker så varmt kan tenke en gang til de også før de sier noe. Jeg skjønner du utfra innlegget tenker at det kan vekke litt oppsikt å poste et bilde med naturlige bryster, men det sier jo kanskje også litt om hvor forvridd virkelighetsbilde man får gjennom media og annen eksponering av kropp. Slike bryster(og mange andre varianter) ser jeg da hele tiden i treningsgarderoben, rett og slett fordi det er normalt og naturlig. Jeg ser veldig mye silikon og kropper med andre type kosmetiske inngrep også, som jeg ikke finner fullt så normalt(selv om det åpenbart er blitt det). Denne tråden ble plutselig veldig kul 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 15. desember 2012 #848 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg skjønner du utfra innlegget tenker at det kan vekke litt oppsikt å poste et bilde med naturlige bryster, men det sier jo kanskje også litt om hvor forvridd virkelighetsbilde man får gjennom media og annen eksponering av kropp. Slike bryster(og mange andre varianter) ser jeg da hele tiden i treningsgarderoben, rett og slett fordi det er normalt og naturlig. Jeg ser veldig mye silikon og kropper med andre type kosmetiske inngrep også, som jeg ikke finner fullt så normalt(selv om det åpenbart er blitt det). Denne tråden ble plutselig veldig kul Ikke oppsikt, norah. Ikke oppsikt, - absolutt ikke. Mere prøve å demonstrere at det er grunnet til at ikke alle synes det er like kult å flash'e puppen. Han man i 30 år mottatt 98% dritt for dem så blir i allefall jeg litt 'skrudd i hodet' akkurat der. Resten av skrotten står seg ganske ok, men jeg kan ikke få barn så det spiller nok inn på maven, for å ta den spesifikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 15. desember 2012 #849 Del Skrevet 15. desember 2012 Pfft. I'd tap that. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svante Skrevet 15. desember 2012 #850 Del Skrevet 15. desember 2012 Så kan de le de som vil (og det vil de), og de som snakker så varmt kan tenke en gang til de også før de sier noe. Nå har jeg tenkt både en og to ganger ekstra og kommet frem til at min første reaksjon var rett. Jeg liker det jeg ser. Jeg hadde tenkt å skrive noe om hva jeg mener om menn som har klaget når de har fått se dem på nært hold, men jeg innså at jeg har gitt opp og forstå meg på slike folk. Jeg hadde i alle fall kost meg og gitt dem masse oppmerksomhet, men det er jo bare meg. :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. desember 2012 #851 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Akkurat like pupper som alle de slanke i familien min iallfall. Mine hadde sikkert også vært slik, hadde jeg ikke vært smellfet og fylt de ut på den måten. Endret 15. desember 2012 av Silfen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrManhattan Skrevet 15. desember 2012 #852 Del Skrevet 15. desember 2012 Det er jo sånn bryster ser ut Pusen, er det stygt? Overhodet ikke, om jeg hadde vært med en kvinne og hun så slik ut når BHen falt så hadde jeg syntes det var sexy, så ikke skam deg for de, du er ei flott kvinne 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 15. desember 2012 #853 Del Skrevet 15. desember 2012 @lille-pus Jeg ser årdentlige pupper Er jo veldig få pupper på den størrelsen som ikke ser slik ut Er det jeg sier, det burde vert tvangsnudisme Rett og slett for at folk skal få se ekte kropp og ikke plastretusjertejuksekropper. Funbags er et ord jeg lærte i relativt ung alder, jeg liker det ordet Takk for å ha baller nok til å poste, det er FANTASTISK å få se ordentlige pupper 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 15. desember 2012 #854 Del Skrevet 15. desember 2012 Det er jo sånn bryster ser ut Pusen, er det stygt? Overhodet ikke, om jeg hadde vært med en kvinne og hun så slik ut når BHen falt så hadde jeg syntes det var sexy, så ikke skam deg for de, du er ei flott kvinne Nettopp! For ikke å snakke om hvor sexy puppene blir om hun vrir seg litt i nytelse når en lar munn og tunge leke seg litt med dem Å sovne i skje med en kvinnes bryst i sin hånd er meditasjon på veldig høyt nivå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. desember 2012 #855 Del Skrevet 15. desember 2012 Nettopp! For ikke å snakke om hvor sexy puppene blir om hun vrir seg litt i nytelse når en lar munn og tunge leke seg litt med dem Å sovne i skje med en kvinnes bryst i sin hånd er meditasjon på veldig høyt nivå. du kan få sagt det, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 15. desember 2012 #856 Del Skrevet 15. desember 2012 Nettopp! For ikke å snakke om hvor sexy puppene blir om hun vrir seg litt i nytelse når en lar munn og tunge leke seg litt med dem Å sovne i skje med en kvinnes bryst i sin hånd er meditasjon på veldig høyt nivå. Sovne? You're doing it wrong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. desember 2012 #857 Del Skrevet 15. desember 2012 Nei, han går bare ikke på uranbaserte duracellbatterier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 15. desember 2012 #858 Del Skrevet 15. desember 2012 Sovne? You're doing it wrong. Ehm... Legg merke til foregående aktivitet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 15. desember 2012 #859 Del Skrevet 15. desember 2012 Nei, han går bare ikke på uranbaserte duracellbatterier. Og hvem sa noe om at det ikke var aktiviteter i forkant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. desember 2012 #860 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) . Endret 16. desember 2012 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå