Gå til innhold

Flash en kroppsdel!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha. Nei, men har fått noen klask i trynet når jeg kjører puter, så må nok jobbe med den uansett! Haha :)

Klask, slår dere med flatneven da eller? :P Nei, men frister litt å begynne selv, hadde vært artig å kunne sloss skikkelig. Første gangen jeg sparret med en kollega måtte han på legevakten, så aner et visst talent :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahaha!

Jeg ler jeg også, for du må nok slå litt hardere enn som så, Maja! :lur:

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klask, slår dere med flatneven da eller? :P Nei, men frister litt å begynne selv, hadde vært artig å kunne sloss skikkelig. Første gangen jeg sparret med en kollega måtte han på legevakten, så aner et visst talent :P

Hehe :) Har drevet en del år med Kyokushinkai karate så har bra slagkraft, men det er noe annet å bokse! Skikkelig eksplosivt og hardt. Men vil ha sånne fine boksearmer, skråmuskler på magen og v rygg. Pluss at det er knallgøy og en fin unnskyldning å banke typen på når jeg er sinna på han(hahahaha, den er han som holder putene altså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler jeg også, for du må nok slå litt hardere enn som så, Maja! :lur:

Hehe. Jeg er en Ninja så det slaget kom før du leste den første H'en i Hahaha!!!!!

Muawhahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg er en Ninja så det slaget kom før du leste den første H'en i Hahaha!!!!!

Muawhahahaha!

*Spytter blod og kjenner etter med tunga om alle tennene er på plass* Ja, slik skal det være. Jeg liker at du ikke tar hensyn. Det er mer pirrende. Nå kjemper jeg for å styre meg. :lur:

Neida, nå skal jeg slutte å være så flåsete av meg. Jeg er egentlig ordentlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Spytter blod og kjenner etter med tunga om alle tennene er på plass* Ja, slik skal det være. Jeg liker at du ikke tar hensyn. Det er mer pirrende. Nå kjemper jeg for å styre meg. :lur:

Neida, nå skal jeg slutte å være så flåsete av meg. Jeg er egentlig ordentlig. ;)

Det sier de alle ;) Er som oftest de som er mest naughty!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I frykt for å bli gjenkjent så tør jeg ikke legge ut et helt bilde av meg selv, derfor får dere kun halve mich!

Du er litt av en jente ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bakdeler er mer themet idag jeg!.. (elsker å retusjere på sidene med rødt ja..)

Endelig tilbake på vinnersporet igjen!

Superb og nydelig kroppsdel!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I frykt for å bli gjenkjent så tør jeg ikke legge ut et helt bilde av meg selv, derfor får dere kun halve mich!

Samme til deg, en av de vakreste jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...