Gjest Eurodice Skrevet 19. november 2012 #281 Del Skrevet 19. november 2012 Gammel var det du sa du var igjen? 25? Jepp! Jeg rødmer . Du er da god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 19. november 2012 #282 Del Skrevet 19. november 2012 Er det jeg sier, damer har null idé når det kommer til egne pupper. Du har langt og mye mer en rosinpupp. Forøvrig er små og store bryst like velkomne! Er en størrelse 65, så det er ikke akkurat så veldig lett å finne størrelser som passer. MEN, jeg synes mine passer til min kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 19. november 2012 #283 Del Skrevet 19. november 2012 Er en størrelse 65, så det er ikke akkurat så veldig lett å finne størrelser som passer. MEN, jeg synes mine passer til min kropp. De passer din kropp og verden renner over av menn som hadde kost fletta av seg om de fikk tilgang på dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 19. november 2012 #284 Del Skrevet 19. november 2012 Denne tråden får meg til å tenke på denne sangen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 19. november 2012 #285 Del Skrevet 19. november 2012 Takk skal du ha, du kan tro jeg var spent på reaksjoner. Du er så flott, Lille-pus! Jeg tror det er bra at vi mer voksne damer også kommer på banen, slik at de unge kan se og forstå at vi som også har født barn, ikke blir likeglade med oss selv og blir seende ut som et takras . Jeg sier som deg, vil gutta se mer, må det bli på privaten . PS. Takket være din beskrivelse fikk jeg til å legge inn bilde. Flotters at 'bruksanvisningen' virket Det nærmeste vi (Silfen, du og jeg) kommer 'takras' må vel være at PM-boksen flyter over snart Det er lov å spørre om man vil være med på lunch, en kaffekopp eller en øl kanskje ? Eller hva ? Og kanskje, bare kanskje, vi har ristet litt i noen fordommer der ute også ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. november 2012 #286 Del Skrevet 19. november 2012 Haha, den dagen noen hadde sendt meg pm her inne for å få seg en beta pupp, da hadde jeg ledd høyt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SubHuman Skrevet 19. november 2012 #287 Del Skrevet 19. november 2012 Haha, den dagen noen hadde sendt meg pm her inne for å få seg en beta pupp, da hadde jeg ledd høyt. Beta pupp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DrManhattan Skrevet 19. november 2012 #288 Del Skrevet 19. november 2012 Haha, den dagen noen hadde sendt meg pm her inne for å få seg en beta pupp, da hadde jeg ledd høyt. Bare vent, jeg skriver på en melding akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 19. november 2012 #289 Del Skrevet 19. november 2012 Det var litt av en inntreden i bildetråden Arabella Mer slikt! Jeg synes jeg var modig nå. Kanskje jeg blir overmodig og viser mer en annen gang . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 19. november 2012 #290 Del Skrevet 19. november 2012 Flotters at 'bruksanvisningen' virket Det nærmeste vi (Silfen, du og jeg) kommer 'takras' må vel være at PM-boksen flyter over snart Det er lov å spørre om man vil være med på lunch, en kaffekopp eller en øl kanskje ? Eller hva ? Og kanskje, bare kanskje, vi har ristet litt i noen fordommer der ute også ? Sist jeg prøvde meg på deg, sa du at jeg var for ung 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 19. november 2012 #291 Del Skrevet 19. november 2012 "Kvalm" heter det, i betydningen støy, bråk, uro. Så lærte du noe nytt . Anonym poster: edd098ae5e5aae9427cd513c6c319949 Alltid like koselig med norsklærere her inne. Sprer du kvalm? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 19. november 2012 #292 Del Skrevet 19. november 2012 Beta pupp? Ja, du vet, i motsetning til sånn alfapupp som jeg har 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. november 2012 #293 Del Skrevet 19. november 2012 Beta pupp? Ja, sånne man kan koke betasuppe på. Bare vent, jeg skriver på en melding akkurat nå Venter i ulidelig spenning! Ja, du vet, i motsetning til sånn alfapupp som jeg har Sharrapen pårræ, du har melkepupp, de teller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 19. november 2012 #294 Del Skrevet 19. november 2012 JEG VIL VÆRE MED PÅ LEKEN! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. november 2012 #295 Del Skrevet 19. november 2012 Du kan være med rosinene. Det er ikke plass til deg hos nektarinene og appelsinene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 19. november 2012 #296 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Tom Endret 19. november 2012 av Gunfreak 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 19. november 2012 #297 Del Skrevet 19. november 2012 JEG VIL VÆRE MED PÅ LEKEN! Hahah! Nicee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 19. november 2012 #298 Del Skrevet 19. november 2012 Armen min- på eksamen! Nuu var eg vågal! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 19. november 2012 #299 Del Skrevet 19. november 2012 JEG VIL VÆRE MED PÅ LEKEN! Heerlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 19. november 2012 #300 Del Skrevet 19. november 2012 *pix* "Draw me like one of your french girls."? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå