HelleH Skrevet 17. november 2012 #1 Del Skrevet 17. november 2012 Erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #2 Del Skrevet 17. november 2012 Bladkongen bare formidler videre til forlaget at du ønsker abbonement. Du får heller si hvilket blad det er snakk om. Anonym poster: 1f4e61f381850fad3e73923af063150d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå Trombone Skrevet 17. november 2012 #3 Del Skrevet 17. november 2012 En god og en dårlig erfaring. Fikk Better Homes and Gardens på kortere tid enn det som stod i informasjonen på nettsida, men venter fremdeles på et annet blad som ble bestilt og betalt i august i fjor. Har purret både til Bladkongen og firmaet som skulle sende ut bladet, men får ikke svar fra noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. november 2012 #4 Del Skrevet 17. november 2012 Dårlig erfaring. Kjøpte 2 abonnement - HjemmePC og Foreldre og barn - som julegaver. Det ene ble sendt ut før det skulle itillegg til at de 2-3 uker etter at jeg hadde bestilt, solgte en av de jeg kjøpt abonnement til et likt abonnement. Det 2. abonnementet, der sendte de gavekortet som skulle sendes meg til den jeg kjøpte bladet til. Resultat: 2 julegaver avslørt lenge før jul. Kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelleH Skrevet 17. november 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 17. november 2012 Bladkongen bare formidler videre til forlaget at du ønsker abbonement. Du får heller si hvilket blad det er snakk om. Anonym poster: 1f4e61f381850fad3e73923af063150d Costume. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelleH Skrevet 17. november 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 17. november 2012 Dårlig erfaring. Kjøpte 2 abonnement - HjemmePC og Foreldre og barn - som julegaver. Det ene ble sendt ut før det skulle itillegg til at de 2-3 uker etter at jeg hadde bestilt, solgte en av de jeg kjøpt abonnement til et likt abonnement. Det 2. abonnementet, der sendte de gavekortet som skulle sendes meg til den jeg kjøpte bladet til. Resultat: 2 julegaver avslørt lenge før jul. Kjekt. Så kjipt! Har ikke bestilt som julegave, det er til meg selv, men er fortsatt kjipt om jeg kun får fakturaen og ett blad da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 18. november 2012 #7 Del Skrevet 18. november 2012 Resultat: 2 julegaver avslørt lenge før jul. Kjekt. Samme her. Jeg klagde, og fikk to blader ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. november 2012 #8 Del Skrevet 18. november 2012 Samme her. Jeg klagde, og fikk to blader ekstra. Klagde jeg også. Fikk ingenting. er nok dårlig på klaging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelmon Skrevet 20. november 2012 #9 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg har også gitt abonnement i gave en gang - pondus tror jeg det var. Det tok 3 måneder før første blad kom, og det kom ikke før vi (mottaker + meg) hadde purret på dem flere ganger. De sluttet også å sende ut etter 6 måneder, selv om jeg hadde betalt for 12 måneder.. så veldig dårlig erfaring, kommer aldri til å bruke dem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 21. november 2012 #10 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg har gode erfaringer etter å ha kjøpt gaveabonnement gjennom dem. Har kjøpt 3 forskjellige, og alle kom frem i tide. De fikk også alle utgavene. Det var fagblader jeg bestilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thessie! Skrevet 21. november 2012 #11 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg har kjøpt og betalt for woman, men fikk aldri noe blad.. Jeg har kvittering på at det er betalt, jeg fikk også et abbonentnummer i en mail som ikke fungerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 22. november 2012 #12 Del Skrevet 22. november 2012 Dette var veldig merkelig synes jeg... Tankekors. Jeg liker vel å tro å gå direkte til bladet er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå