AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Tenker ikke på annet enn jobb om dagen, så må bare skrive litt og lufte tankene. Jeg har hatt to opplæringsdager nå, og merker at jeg er veldig fokusert på det som er "dårlig" i min nye jobb. Mye av grunnen til dette er nok at jeg kommer fra en arbeidsplass som er fantastisk på alle måter, og jeg har gledet meg til å gå på jobb hver dag. Måtte si opp denne jobben pga. flytting. Min nye jobb går stort sett ut på det samme som min gamle, men rutiner og lignenede er annerledes. Jeg vet med meg selv at jeg er en person som helst vil ha full oversikt og full kontroll hele tiden, så jeg misliker sterkt å være i den posisjonen at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre på jobb osv. Opplæringen så langt har vært veldig kaotisk og dårlig. Prøver å trøste meg selv med at det som regel er kjipt i starten på en ny jobb, men at det kommer seg når jeg får mer oversikt og kommer inn i ting. Hvor lang tid tok det før du trivdes i din nye jobb? Anonym poster: efb7c3484fdf3f8cf39848d662bfad03
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 To opplæringsdager er da ingenting for å kunne si at man ikke trives. Er helt normalt å ikke kunne alt etter så kort tid. Snakk med meg om 6 mnd. Se heller på det som at du har muligheter til å lære og bli kjent med nye folk. Jeg har i tidligere jobber blitt den som kunne mest. Nå er jeg i en jobb hvor jeg er en av de som kan minst. Jeg lærer noe hver dag og er heller ikke redd for å bruke personer rundt meg som besitter mer fagkunnskap og erfaring enn det jeg selv har. Uvant. Absolutt, men utfordrende. Anonym poster: 1963e623ee5e9b3b39eb7430e832ae34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå