Gå til innhold

Uheldigvis er han en "kjendis"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har han jeg har siklet på i flere år begynt å vise interesse tilbake. Han flørter, gir meg mange komplimenter og tar på meg. Han er tvers igjennom godhjertet, og jeg synes han har en fantastisk personlighet. "Problemet" er at han er en såkalt kjendis (jeg kan egentlig ikke fordra det ordet). Jeg har vært fan (Gud, liker ikke det ordet heller), i mer enn tre år, og har derfor møtt han noen ganger i forbindelse med autografskriving. Det jeg derfor er redd for, er at han skal tro at jeg kun er ute etter han fordi han er kjendis. Han er brent seg på det en del ganger før. Dette er OVERHODE ikke tilfelle, jeg skulle faktisk ønske at han var helt anonym, så han hadde forstått at jeg er oppriktig glad i ham fordi han er han, og ikke fordi han er kjendis. Har noen noen tips for hvordan jeg kan klare å overbevise ham? Jeg vet ikke om han har forstått det allerede, men jeg skulle gjerne ha gjort/sagt noe så han ikke var i tvil.

Anonym poster: e57a088209410be4df133b06781149c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ikke heng deg opp i at han er en kjendis og oppfør deg som du ville gjort mot en helt vanlig "date".

Anonym poster: 568ef170e91f6512beb0d127a6e964cf

• Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Snakk med mannen ! Det er ingenting annet som nytter.

Og etter hva du skriver så har dere ikke kommet så veldig langt i å utvikle et forhold ennå.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Skrevet

Så ikke heng deg opp i at han er en kjendis og oppfør deg som du ville gjort mot en helt vanlig "date".

Anonym poster: 568ef170e91f6512beb0d127a6e964cf

Det er nettopp det jeg gjør, men i og med at han bar brent det på seg før, er jeg redd for at han automatisk vil tenke det samme om meg...

Anonym poster: 22d2b594d7b4be10046d8f0b139b42d8

• Liker 1
Skrevet

Det kan vel hende han tenker det om deg uansett hva du sier. Men hvis du er oppriktig, merker han det sikkert fort.

Anonym poster: c1fa835684c281209db5110711f7f7e4

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror han ser det etter hvert når dere blir mer sammen...

Skrevet

Snakk med mannen ! Det er ingenting annet som nytter.

Ja, men hvordan kan jeg pakke det inn? Ved å si "Du, jeg liker deg ikke fordi du er kjendis" føler jeg at det høres ut som det er nettopp det jeg gjør. Jeg vil helst unngå det, samtidig som at jeg vil avkrefte hva han eventuelt måtte tro er min hensikt.

Skrevet

Det er nettopp det jeg gjør, men i og med at han bar brent det på seg før, er jeg redd for at han automatisk vil tenke det samme om meg...

Alle kjendiser er vel redd for at folk vil være venn/kjæreste med dem fordi de er kjendis? Du får bare motbevise det ved å være geniunt interessert i ham, hvis det er det du er.
Skrevet

Jeg kan jo skjønne at han er skeptisk siden du har spurt om autografen hans flere ganger tidligere, så skepsisen hans er absolutt forståelig. Det du bør prøve på er å behandle han som en vanlig person og ikke snakke om denne kjendisstatusen hans. Om han tar det opp eller samtalen kommer opp på andre måter får du heller da prøve å fortelle han at du virkelig ikke bryr deg om hans kjendisstatus. Ellers kan du jo kommentere hva det er du liker om han i det daglige.

• Liker 4
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Ja, men hvordan kan jeg pakke det inn? Ved å si "Du, jeg liker deg ikke fordi du er kjendis" føler jeg at det høres ut som det er nettopp det jeg gjør. Jeg vil helst unngå det, samtidig som at jeg vil avkrefte hva han eventuelt måtte tro er min hensikt.

Hvor langt har dere kommet, - for å bruke det begrepet.

Hvor godt kjenner dere hverandre ?

Har dere møtt hverandre som 'bare dere' for å gjøre noe trivelig ?

Jeg spør fordi det høres ut som du egenlig bare er 'på hils' med ham.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Hvor langt har dere kommet, - for å bruke det begrepet.

Hvor godt kjenner dere hverandre ?

Har dere møtt hverandre som 'bare dere' for å gjøre noe trivelig ?

Jeg spør fordi det høres ut som du egenlig bare er 'på hils' med ham.

Vi har kommet til det stadiet at vi "er på datern"

Vi kjenner hverandre nokså godt, men forhåpentligvis får vi mulighet til å bli bedre kjent når ting etter hvert roer seg for han...

Skrevet

Hadde ikke stolt på en kjendis. De er omgitt av smellvakre kvinner og fester hele tiden, og de fleste virker litt skrudde i hodet. Å ha et forhold til noe slikt virker bare vanskelig og vondt!

Anonym poster: 3d44604f7fa9972ccbf0b06c9852e9d6

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Vi har kommet til det stadiet at vi "er på datern"

Vi kjenner hverandre nokså godt, men forhåpentligvis får vi mulighet til å bli bedre kjent når ting etter hvert roer seg for han...

Da er det jo ikke noe problem overhodet :klo:

En mann du kjenner nokså godt er i min definisjon en mann du kan snakke med uten å måtte 'pakke inn' hva du mener i noen særlig grad.

Jeg forstår ikke hvorfor du på død og liv skal avkrefte at statusen han er viktig for deg ? - han er jo den han er, samme hva visittkortet hans sier....

Det er mannen du er interessert i, mennesket han er ?

- Ikke funksjonen/artisten/finansmannen/politikeren ?

Edit:Typo

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Men hun hadde vel aldri møtt ham om han ikke var kjendis?

• Liker 1
Skrevet

Men hun hadde vel aldri møtt ham om han ikke var kjendis?

Det er vel i grunn det som er poenget mitt. Hadde ikke han vært kjendis, hadde jeg mest sannsynlig aldri truffet han. Jeg har "funnet" han nettopp fordi han er kjendis, og det er nettopp derfor jeg frykter at han skal tro at jeg liker han kun fordi han er kjendis. Jeg ønsker derfor å avkrefte dette først som sist.

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke stolt på en kjendis. De er omgitt av smellvakre kvinner og fester hele tiden, og de fleste virker litt skrudde i hodet. Å ha et forhold til noe slikt virker bare vanskelig og vondt!

Anonym poster: 3d44604f7fa9972ccbf0b06c9852e9d6

Jeg har en teori om at så lenge jeg uttrykker at jeg har full tillit til at han ikke er utro, og sier at "du vet jeg stoler på deg", så er det vanskeligere å være utro enn om jeg nekter han å gjøre ulike ting fordi jeg ikke stoler på han i det hele tatt...:)

Skrevet

Det er vel i grunn det som er poenget mitt. Hadde ikke han vært kjendis, hadde jeg mest sannsynlig aldri truffet han. Jeg har "funnet" han nettopp fordi han er kjendis, og det er nettopp derfor jeg frykter at han skal tro at jeg liker han kun fordi han er kjendis. Jeg ønsker derfor å avkrefte dette først som sist.

Men det vet du jo ikke. Du har truffet ham gjennom tilbedelse, det er klart det har noe å si. Du kan ikke bare slette det fra hukommelsen at du ser opp til ham grunnet hva han driver med og at du er såpass stor fan at du faktisk har bedt om autograf flere ganger. Det er ikke et naturlig maktforhold. Det er mennesker jeg er stor fan av som jeg aldri ville bedt om autografen til.

Anonym poster: ae100e8c24eac49b8a7b63b00583b4a4

• Liker 4
Gjest Darthoven
Skrevet

Garantert troll. En kjendis hadde da aldri befattet seg med vanlige tapermennesker!

Skrevet

Håper ikke dette er Rybak, sier nå jeg:)

• Liker 4
Gjest Snuppeluren
Skrevet

Håper ikke dette er Rybak, sier nå jeg:)

Jeg både tviler på, og håper at TS for Guds skyld ikke nevner navn, men jeg leste intervjuet med Rybak i Dagbladet i dag, og ser noen likhetstrekk.. Kan jeg spørre hvorfor du spesifikt håper at det ikke er Rybak det dreier seg om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...