AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Jeg har datet en fyr lenge. Det har vært labert med kontakt den siste tiden, og jeg hadde vel egentlig begynt å gi litt opp. Men så møtte jeg en kompis av han her en dag, og kompisen hans la frem ting på en slik måte at det var helt tydelig at han trodde at jeg og daten er sammen? Vi har jo fjaset litt med det, men jeg har aldri oppfattet det som at vi har blitt sammen. Kan jeg ha misforstått så fullstendig, eller kan denne kompisen bare ha trodd at det var slik? Jeg og daten har jo vært litt sammen med hans venner, men i påsyn av venner har vi nesten ikke gjort "kjæresteting" i det hele tatt, kanskje noen forsiktige kyss her og der. Ja, jeg vet at jeg burde spørre han daten om hva dette dreide seg om. Men synes det er vanskelig å legge det frem. Kan jo virke litt frekt, eller avvisende om jeg bare spør hvorfor kompisen hans tror som han tror? Anonym poster: adbd0c82d973a3199b3961d7820c5b57
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Ingen formeninger? Ta det opp, eller bare late som ingenting? Anonym poster: adbd0c82d973a3199b3961d7820c5b57
Ferny Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Jeg ville ikke tatt det opp. Hva vet vel kompisen om deres status? Vanskelig å vite fra utsiden. Han antok vel bare at dere var blitt kjærester - han vet kanskje ikke at ting har dabbet litt av mellom dere den siste tiden. Ville bare latt det ligge. Med mindre du for din egen del har lyst til å avklare status. 1
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Du har to valg. 1. Du kan la vær å spørre, og heller tenke på det i all evighet. 2. Du kan spørre han rett ut? De fleste gutter liker det. Nei det er ikke frekt, men et ærlig spørsmål. Jeg er litt der for tiden, at jeg ikke vet hvor jeg har henne. Nå begynner jeg faktisk å gi henne opp. Fordi hun er håpløs å forstå seg på det er så utrolig slitsomt
Gjest anonymkvinne27 Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 Er det så farlig å spørre han når den rette anledningen byr seg, eller når det føles riktig å ta opp temaet? Det kan jo være han tenker på samme måte som deg, men er litt usikker på hvordan han skal ta det opp med deg. Den eneste måten du finner ut av det på er å spørre han. Men, jeg hadde ikke blandet inn det kompisen hans sa til deg. Skal du spørre han, så spørr han for din egen del. Forholdet deres er mellom dere to. Har han følelser for deg og du for han så kommer vel den samtalen en eller annen gang uansett?
Gjest Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 Det er også en del som anser folk som har holdt sammen en periode som "sammen". Personlig får jeg mark av alle disse definisjonene. På datern, pulevenn, sammen, osv. Oppfører seg som sammen, ser ut som sammen, høres ut som sammen. Ellers greit med en avklaring.
Adele Skrevet 19. november 2012 #7 Skrevet 19. november 2012 ÆSj, kjenner igjen den situasjonen. Har en som HVER gang jeg møter han sier "Hvor er xxx?" - når jeg sier at han har mer kontroll på kompisen sin enn jeg har, svarer han "Hehe, men du er jo dama hans!". Vi har aldri gjort noe i hans syn, så aner ikke hvor han har tatt dette fra.
Papirbit Skrevet 19. november 2012 #8 Skrevet 19. november 2012 Det er litt typisk med venner da, har også opplevd det samme, fra både mine venner og han sine! Jeg tok det ikke opp,for jeg vet at det ikke er noe han har sagt,men noe kompisen antar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå