Prinsesse-vil-ikke Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 Blir det mye bryllupsprat i heimen med deres tilkommende, eller er det mest oppi hodene deres planleggingen foregår? For min egen del: Det har trappet opp endel i det siste, så det blir som regel litt hver dag, men jeg vil tro at ca 80% foregår oppe i mitt hodet! Med andre ord veldig mye!! Hvordan er det med dere andre?
Gjest Poirot Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 Han synes det kan bli litt mye. Men det er fordi vi er midt inne i å bestemme hvilket sted vi skal ha. Skal styre lite uten om dette, har eks ikke tema, temafarger, gaver til gjester osv. Dessuten settes alt av arbeid bort til stedet vi skal ha hos.
Dødspingvinen Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Det har begynt å bli litt nå. Siden vi er de eneste som syns det er gøy med planlegginga, er det generelt bare vi som snakker om den :-? Det er jo ikke så mange månedene igjen, så jeg syns vi kan få prate litt mer om det nå.
Isiselin Skrevet 4. mars 2004 #4 Skrevet 4. mars 2004 Ja, vi snakker endel om det og det jeg er aller gladest for er at han snakker like mye (nesten i allefall...) om det som jeg. Han kan stadig vekk komme bort til meg og spørre om hva jeg har tenkt om ditt og datt og at han har tenkt sånn og sånn. Da blir jeg glad for jeg vil jo ikke tvinge alt bryllupspratet på ham. Vi snakker ganske mye om det, men jeg tenker nok enda mer på det...
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2004 #5 Skrevet 4. mars 2004 Det er mye bryllups prat hjemme. For mye synes vel vi begge, men det er bare 5 uker igjen, så det må bare bli sånn.. MEN oppe i mitt lille hode er det bryllup ca 23 timer i døgnet! :oops:
Dina Skrevet 4. mars 2004 #6 Skrevet 4. mars 2004 Blir det mye bryllupsprat i heimen med deres tilkommende, eller er det mest oppi hodene deres planleggingen foregår? For min egen del: Det har trappet opp endel i det siste, så det blir som regel litt hver dag, men jeg vil tro at ca 80% foregår oppe i mitt hodet! Med andre ord veldig mye!! Hvordan er det med dere andre? Mener du virkelig at du daglig snakker om/tenker på et bryllup som skal finne sted om først 5 måneder???? :o Er ikke det litt "voldsomt", eller er det bare meg som syns det....??? Dina
Saeria Skrevet 4. mars 2004 #7 Skrevet 4. mars 2004 Vi har snakket litt om det. Jeg vil jo høre hvordan han ønsker at vårt bryllup skal være, men utenom det foregår det meste i hodet mitt. Mye har jeg lagret på datamaskinen. Det er jo så mange gode tips på KG. :D De kommer jeg til å spare på og ta frem når vi skal begynne å planlegge bryllup sammen. Det er det forhåpentligvis ikke så mange år til.
Isiselin Skrevet 4. mars 2004 #8 Skrevet 4. mars 2004 Mener du virkelig at du daglig snakker om/tenker på et bryllup som skal finne sted om først 5 måneder???? :o Er ikke det litt "voldsomt", eller er det bare meg som syns det....??? Dina Njei...det vil jeg ikke si, Dina! Det er vanvittig mye som skal planlegges. Vårt bryllup er om 4 måneder og vi har nom snakette noen ord om det omtrent hver dag siden vi satte dato for 6 måneder siden. Skal en ha et stort bryllup med gjester fra hele landet, fin kjole, dress til mannen, bordkort, invitasjoner, sanghefte, fargetema, sted å feire, kirke for vielse, samtaler med presten, blomster, stearinlys, tale...så er det et og annet å bruke tid på å snakke om...
Arwen Skrevet 4. mars 2004 #9 Skrevet 4. mars 2004 Vi snakker endel om det, men ikke daglig. Har ikke 100 detaljer å forholde oss til, så det blir faktisk mest snakk men mamma om antrekket mitt.
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 4. mars 2004 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2004 Mener du virkelig at du daglig snakker om/tenker på et bryllup som skal finne sted om først 5 måneder???? :o Er ikke det litt "voldsomt", eller er det bare meg som syns det....??? Dina Jeg sa LITT hver dag da!! :evil: Følg med'a!!! Ja, det blir LITT hver dag, siden vi har dato etter sommeren er det mye som må avklares før sommeren, og før halve norge tar ferie. Dette er en typisk kommentar fra folk som ikke skjønner noen ting av hvor mye det faktisk krever av tid å planlegge et bryllup... Argh!!
9na Skrevet 4. mars 2004 #11 Skrevet 4. mars 2004 Ja' date=' vi snakker endel om det og det jeg er aller gladest for er at han snakker like mye (nesten i allefall...) om det som jeg. Han kan stadig vekk komme bort til meg og spørre om hva jeg har tenkt om ditt og datt og at han har tenkt sånn og sånn. Da blir jeg glad for jeg vil jo ikke tvinge alt bryllupspratet på ham.[/quote'] Dette høres akkurat ut som meg og kjæresten min! Han er flink til å få meg til å føle at dette er VÅRT bryllup, og det setter jeg veldig pris på!
minniepus Skrevet 4. mars 2004 #12 Skrevet 4. mars 2004 Jeg sa LITT hver dag da!! :evil: Følg med'a!!! Ja, det blir LITT hver dag, siden vi har dato etter sommeren er det mye som må avklares før sommeren, og før halve norge tar ferie. Dette er en typisk kommentar fra folk som ikke skjønner noen ting av hvor mye det faktisk krever av tid å planlegge et bryllup... Argh!! Oi oi oi da........... Vi gifter oss samme dag, og det er ikke nødvendig for vår del å snakke bryllup hver dag. Kanskje det er det for dere, og kanskje dere liker det sånn, men ikke vær så hissig da! (er ikke de som er mest "bridezilla" her inne som har enerett på å "kunne" bryllup!)
Gjest Tex Skrevet 4. mars 2004 #13 Skrevet 4. mars 2004 Vi har gått fra å telle måneder til å telle uker, så nå blir det bare mer og mer bryllupsprat utover... Nå omtales det hver eneste dag, enten det dreier seg om maten, utdrikkingslag, blomster eller stæsj som skal kjøpes inn.....
Cajsa Skrevet 4. mars 2004 #14 Skrevet 4. mars 2004 Det blir en del bryllupssnakk hjemme. Begge er like ivrige... Mest fordi det er koselig, føler ikke at det er viktig å planlegge noen detaljer nå så lenge før. Mest sånn; "å, det var en fin sang, den må vi huske til bryllupet" eller liknende. Har bestilt sted, kirke, prest og klær. Det er jo det viktigste, sånn i første omgang.
Dina Skrevet 4. mars 2004 #15 Skrevet 4. mars 2004 Jeg sa LITT hver dag da!! :evil: Følg med'a!!! Ja, det blir LITT hver dag, siden vi har dato etter sommeren er det mye som må avklares før sommeren, og før halve norge tar ferie. Dette er en typisk kommentar fra folk som ikke skjønner noen ting av hvor mye det faktisk krever av tid å planlegge et bryllup... Argh!! Skjønte at kommentaren min ville få sinnene i kok hos enkelte, men jeg måtte bare si det likevel! Lille Lotte: Ikke vær så hissig da...! Dessuten; jeg skjønner hva det krever av tid å planlegge et bryllup! Har selv vært gift, med stort kirkebryllup og masse gjester...! Men tid; Men alt med måte da..... :o
Vimsevips Skrevet 4. mars 2004 #16 Skrevet 4. mars 2004 Akkurat i det siste har det vært prat om det nesten hver dag. Mest fordi vi holder på å booke de større tingene. Og bli enige om invitasjoner. Regner med at det vil dabbe litt av en stund fra nå og frem til mai/juni. Da skal vi ha samtaler med alle de forskjellige, så da blir det vel naturllig nok mer snakk igjen.
-ida- Skrevet 4. mars 2004 #17 Skrevet 4. mars 2004 Ikke så mye egnetlig. litt om kvelden når vi legger oss blir det jo.
¤Tiili¤ Skrevet 4. mars 2004 #18 Skrevet 4. mars 2004 Jeg sa LITT hver dag da!! :evil: Følg med'a!!! Ja, det blir LITT hver dag, siden vi har dato etter sommeren er det mye som må avklares før sommeren, og før halve norge tar ferie. Dette er en typisk kommentar fra folk som ikke skjønner noen ting av hvor mye det faktisk krever av tid å planlegge et bryllup... Argh!! Det var da voldsomt for en reaksjon, Lille Lotte? :o
jea Skrevet 4. mars 2004 #19 Skrevet 4. mars 2004 Ja vi snakker om bryllupet ganske mye..Og jeg tenker på dette bryllupet,hele dagen ,hvert sekund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå