Gå til innhold

Overføre 400.000 uten problem til ny sparekonto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt norwegian med 3,5% rente, men oppdaget via KG at topprente.no har 3,75% rente. Søkte sparekonto der og regner med at det går i orden. Men så lurer jeg på, er det enkelt og greit å bare overføre så mye penger på en gang eller tar det litt tid? Eller "så og så mye" penger, for meg er det jo alle sparepengene mine, og ganske mye :)

Anonym poster: 0e5f2029a861b74a353b3efa62d54843

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å overføre hele summen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Takk for svar Yvonne, da gjør jeg det så snart jeg kan :) MEN!

Jeg vil beholde norwegiankontoen bare i tilfelle, for jeg er fornøyd med banken, skal jeg la det stå igjen noen kroner der d, bare så kontoen ikke blir avsluttet?

Skrevet

Jeg har bare latt den stå tom, men den er nå der enda. Den blir nok ikke avsluttet før du sier den opp. Går jo an å sende kundeservice en melding og spørre dem. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg kan la 1 krone stå igjen, bare for sikkerhetsskyld, tror ikke jeg vil savne den :D

Skrevet

Jeg har opplevd at det er grense på hvor mye man får lov til å overføre via nettbank i en bank en gang (pga sikkerhet og hvitevaskingsregler). Men det løste seg ved å ta en telefon til banken osv - så du får være obs på det hvis det oppstår problemer.

Skrevet

Ja, jeg oppdaget nettopp at på min norwegiankonto var det en overføringsgrense på 25000, jeg økte den bare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...