Gå til innhold

Krever du mer av partneren enn av deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville ikke kuppe den andre tråden ;)

Har du krav til partneren om personlighet, utseende, at de skal være veltrente osv. som du ikke oppfyller selv?

Til de som allerede har partner: er dere på samme "nivå" etter din mening?

Lurer på om det virkelig er forskjell på kvinner og menn i denne saken...

Anonym poster: 7be2ca695a6010b36da343dd3a995fc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener selv at jeg er på samme nivå som partneren min. Det mener han og. Vi begge trener noen ganger i uka. Ingen av oss har sixpack, men han er breiskuldret og store biceps. Til gjengjeld har jeg en relativt stor sprettrumpe. Vi er og på et likt "nivå" utseendemessing.Vi får begge høre at vi er attraktive :)

-Kvinne

Anonym poster: b55c1e2009d0d7c1c21f334d519ddfe9

Skrevet

Nei. Jeg krever selvsagt det samme av meg selv som av ham. Men nå krever jeg i grunn lite eller ingenting i utgangspunktet. De aller fleste ting har vi kommet oss frem til gjennom felles enighet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg er på et høyere nivå enn han når det gjelder sosiale ting og utseende. Men han er mye smartere og snillere enn meg for eksempel. Vanskelig å finne en som er helt likt på alle områder, vi er ikke det i alle fall.

Anonym poster: 49b8afc250e2c33204ec5ac970509866

Skrevet

Jeg krever ingen ting av partneren min, jeg. Han får bare være den han er.

Skrevet

Krever ingenting , han er ikke min slave :P KJæresten min er mer perfekt enn meg , kjekk , slank , sprek og klok , så da er jo JEG heldigere med partner enn han hvertfall ;)

Skrevet

Jeg hater tanken på 'nivå' når det er snakk om mennesker. :haar:

Han synes han er heldig og jeg synes at jeg er heldig, så da er egentlig alt greit. Kravene mine er vel at jeg må være tiltrukket av både utseendet og personligheten - og at han må like dyr. Ikke noe mer spesifikt enn det. :vetikke:

• Liker 3
Skrevet

Alle har krav enten de er store eller små ;)

Anonym poster: 7be2ca695a6010b36da343dd3a995fc5

Skrevet

Jeg har overhode ingen krav. Jeg trener selv en god del, hofter, smal midje, sprett rumpe og et Ok ansikt. Kjæresten min er kraftig, litt små lubben (ekstra fett), men han er virkelig verdens herligste type du kan finne da. Så lenge man trives med hverandre forstår jeg ikke hvorfor mennesker skal deles inn i Nivåer.. :vetikke:

Skrevet

Vi er på samme nivå med det meste. Utseende, hvor sosiale vi er, hvor mye vi bidrar hjemme.

Anonym poster: 4fc41d9c060391d25da996b6c65a98c9

Skrevet

Når er jeg en av de som er skrudd sammen slik i hodet at jeg vet at jeg kan aldri forvente mer av kjæresten min enn hva jeg forventer av meg selv. For meg blir det feil om jeg skal sette ulike krav til han uten at jeg også gjør det samme med meg selv.

Når er jeg så heldig at både kjæresten og jeg er glad i å trene, ha ett sundt kosthold og se velstelte ut. Vi er veldig like her, men vi var begge slik fra før vi traff hverandre. Det er ikke noe som har skjedd etter vi ble sammen. Ellers er han snill, omtenksom, har ett stort hjerte, en veldig god samtalepartner og en person jeg har veldig mye til felles med. Han er sin egen person og jeg er veldig glad i han slik han er :rodmer:

Anonym poster: de995b4a720293197f5c7b54162d2f81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...