AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg søkte om ung uføretrygd for et halvt år siden, og fikk i dag brev fra NAV med "vedtak om arbeidsevne". De konkluderer med at jeg har "små muligheter til å komme i arbeid",og at dette skyldes sykdommer jeg har slitt med i mange år (er 29 nå). I brevet står det at jeg fortsatt har rett på ytelser fra NAV (jeg går på AAP nå), men det står ingenting om innvilget uføretrygd. Jeg skal selvfølgelig ringe nav over helgen og høre akkurat hva de mener med dette, men er det noen som har noen formening om hva dette vedtaket betyr? Er det sannsynlig at jeg får innvilget ung ufør når de har sendt et sånt brev? Anonym poster: dd4ac0d75458da4eca352be31285246f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #2 Del Skrevet 17. november 2012 Min onkel mottok akkurat et slikt brev ca en måned før han fikk innvilget varig ufør. Så jeg tolker det slik at du vil få det innvilget Anonym poster: f06eecc7dbd9080e86aee560bb054452 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #3 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg tror det brevet sendes fra nav lokal når de sender saken din til forvaltningen. Anonym poster: 9c451c85c5dd9be0eb1ad1b32533d022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 18. november 2012 #4 Del Skrevet 18. november 2012 Det er en egenvurdering om hvilke ressurser du har, samt hvilken form for tilrettelegging du kan ha for å stå i jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå