Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har akkurat flyttet i ett hus fra 70 tallet og oppdaget at vi ikke er alene. lys blir slått av og på i hist og pist. dette skremmer oss. når vi legger oss og har lys på er alt slått av om morgenen. vi kan sitte å se på tv og lyses slåes av eller på.

jeg er livredd og vettskremt. noen som kan hjelpe? har 3 måneders oppsigelse på huset. kun bodd der i 2 uker :(

vurderer sterkt og flytte men har ikke råd siden jeg må betale dyr husleie 3 mnd til.

please er d noen som kan hjelpe meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har evnen til å oppfatte energier, og kan innimellom se gjennom energien for å finne ut hvordan vedkommende ser ut og hva den driver med. Men må innrømme at jeg er litt småredd for å gjøre det. Hvor bor du?

Anonym poster: 0ddd0e1e9bc3e73632f3fd366f49ce1b

Skrevet

Jobbet på butikk i sommeren og en dag fikk jeg en stiftemaskin kastet etter meg... En dag kommenterte jeg dette og sa at jeg forestilte meg menn i hvite forkler... fikk beskjed dagen etter at butikken pleide å være et laboratorium... Tror jeg er litt sånn...

men hvis du vil bli kvitt dette, så hadde jeg kalt inn en prest (helst katolsk siden de tror litt mer på sånt) eller hvem som helst som er troende selv om du kanskje ikke er det selv.)

Anonym poster: 98d467e50dee9485d52a59f3bc64687c

Skrevet

Jeg har evnen til å oppfatte energier, og kan innimellom se gjennom energien for å finne ut hvordan vedkommende ser ut og hva den driver med. Men må innrømme at jeg er litt småredd for å gjøre det. Hvor bor du?

Anonym poster: 0ddd0e1e9bc3e73632f3fd366f49ce1b

bor i alta i finnmark...

vi fikk en dame til å komme å rense huset vårt her om dagen men d har aldri vært så mye aktivitet som i natt :(

Skrevet

bor i alta i finnmark...

vi fikk en dame til å komme å rense huset vårt her om dagen men d har aldri vært så mye aktivitet som i natt :(

Vært oppmerksom på at de gjør det gratis, hvis de tar betalt for det, så er de nok bare tullinger.

• Liker 2
Skrevet

Dette er jo helt absurd. Selvsagt må du ringe elektriker hvis det er noe galt med det elektriske anlegget. For alt du vet kan det være skader på det som gjør det direkte brannfarlig, og denne overtroen din hjelper ingenting.

Anonym poster: f9c945e2b45a05a5bc99e8245c8bcc67

• Liker 8
Skrevet

Vært oppmerksom på at de gjør det gratis, hvis de tar betalt for det, så er de nok bare tullinger.

Jeg tar betalt når jeg går på jobb. Da er vel jeg en tulling da.

Anonym poster: 965007e154cb11bdd02cf5c2dc618f36

• Liker 5
Skrevet

Det første du burde gjøre er å ringe til elektriker for å undersøke huset! Hvis alt ser ut som det er OK kan du gå dypere til verks og finne noen som kan fjerne disse energiene, som de fleste her oppe nevnte, noen som gjør dette gratis, det er som oftest de som er mer jordnære ;)

Skrevet

Roligere i dag, TS?

Anonym poster: 975067380929cda3ac4087612b227d35

• 3 uker senere...
Skrevet

vi har akkurat flyttet i ett hus fra 70 tallet og oppdaget at vi ikke er alene. lys blir slått av og på i hist og pist. dette skremmer oss. når vi legger oss og har lys på er alt slått av om morgenen. vi kan sitte å se på tv og lyses slåes av eller på.

jeg er livredd og vettskremt. noen som kan hjelpe? har 3 måneders oppsigelse på huset. kun bodd der i 2 uker :(

vurderer sterkt og flytte men har ikke råd siden jeg må betale dyr husleie 3 mnd til.

Kontakt bladet Medium, de renser hus gratis.

Anonym poster: db83fcca5c144a199acf101f48070ed5

Skrevet

Kontakt elektriker. Det elektriske anlegget der høres brannfarlig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...