AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Jeg ser så utrolig mange kjekke gutter når jeg er ute å går, til butikken, til byen, til skolen, ja overalt! På film hadde jeg selvfølgelig kommet i prat med den kjekkeste, og vi hadde levd lykkelige ever after. Men livet mitt er dessverre ikke en film Hvordan komme i prat med dem? Man har ca 1 sekund på å si noe, og de må stoppe oppe. Alt dette uten å virke helt psyko. Anonym poster: cba0a1f94b2e5e4fd92f21ebd22e9bc3
Quilliam Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Er det viktig at det er på gaten dere blir kjent? Jeg anbefaler heller å dra en plass som blir sett mer på som en sosial arena enn hva gata er. Det trenger ikke å være en nattklubb.
Kriz Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 (endret) Jeg ser så utrolig mange kjekke gutter når jeg er ute å går, til butikken, til byen, til skolen, ja overalt! På film hadde jeg selvfølgelig kommet i prat med den kjekkeste, og vi hadde levd lykkelige ever after. Men livet mitt er dessverre ikke en film Hvordan komme i prat med dem? Man har ca 1 sekund på å si noe, og de må stoppe oppe. Alt dette uten å virke helt psyko. Anonym poster: cba0a1f94b2e5e4fd92f21ebd22e9bc3 Det er jo mange måter å komme i kontakt med de. Det første du kan si er hei også kommentere noe, enten jakka hans hvis du syns den er fin, si det. Eller været, men det snakker alle om. Du kan spørre om hjelp eller klokka. bare fantasien som begrenser hvordan du kan komme i kontakt med de. Lykke til Endret 17. november 2012 av Kristian78
ajohan Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Jeg er litt forvirret. Ser du dem bare når du bokstavelig talt går? De skal jo på butikken og skolen de også, eller?
Pene sko... Skrevet 18. november 2012 #5 Skrevet 18. november 2012 Start med et kompliment eller et spørsmål. Bryt ut av den trauste og skeptiske norske mentaliteten. Du kan prate med hvem du vil når som helst. Invitere dem ut og gi dem ditt telefonnummer? Why not. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå