Gjest Seleena Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 Hei, eg treng nye skistavar , men dei er sviindyre her eg bur. Så no lurar eg på om det er nokon kjekke tilbud i Oslo (skal til Oslo neste mnd) der eg finn både slalomstavar og teleskopstavar? Eg tenkte på ein pris godt under 500,-
Tjorven Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 Har kjøpt skistaver på OBS jeg, 150 kr tror jeg det var for dem. Samme stavene kostet over det dobbelt i sportsbutikk! :o Men jeg vet ikke om det er OBS i Oslo jeg?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #5 Skrevet 4. mars 2004 Mine staver kostet ikke stort. Langrennsstavene kjøpte jeg på Sportshuset til et par hundrelapper. Slalåmstavene (jeg bruker dem riktignok til telemark) kostet 200,- - og dem kjøpte jeg på skibutikken oppe ved Tryvann. Det kan da ikke være så innmari dyrt? Mannen min har et par staver som han bruker på fjelltur - sånne som han kan justere lengden på. De er litt dyrere.
Gjest Seleena Skrevet 4. mars 2004 #6 Skrevet 4. mars 2004 Pepita: Ja teleskopstavar heiter de. Kva betalte han? Eg har nett knekt dei gamle eg har så er litt desperat. Kjøper det dei har om eg ikkje finn billigare....
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #7 Skrevet 4. mars 2004 Seleena: Ja, det var det det heitte, ja... Eg meiner dei kosta rundt 800. Eg får i alle fall ikkje låne dei til å køyre telemark... Men du: Skal du kjøpe sportsutstyr i Oslo, MÅ du ta turen til Oslo Sportslager. Best i byen på service! Heilt klårt! Du finn sikkert tinga billegare på t.d. XXL, men desse folka kan sakene sine. Dei er supre!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #8 Skrevet 7. august 2023 Gjest Seleena skrev (På 4.3.2004 den 13.58): Hei, eg treng nye skistavar , men dei er sviindyre her eg bur. Så no lurar eg på om det er nokon kjekke tilbud i Oslo (skal til Oslo neste mnd) der eg finn både slalomstavar og teleskopstavar? Eg tenkte på ein pris godt under 500,- Skistaver er nok billigst på xxl eller sportoutlet. Skal du på Sportslageret i Oslo får du nok bedre kvalitet men dyrere. Anonymkode: 8920b...b3e
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #9 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skistaver er nok billigst på xxl eller sportoutlet. Skal du på Sportslageret i Oslo får du nok bedre kvalitet men dyrere. Anonymkode: 8920b...b3e Regner vel med at TS fant staver for 19 år siden! Anonymkode: 48426...c60
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #10 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Regner vel med at TS fant staver for 19 år siden! Anonymkode: 48426...c60 Da er det greit å oppdatere tråden med hvilke det ble. Kanskje også det er dags for nye staver? Anonymkode: 8920b...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå