Gå til innhold

Noen som hater jobben sin like mye som jeg hater min?

Anbefalte innlegg

Gjest Møkkalei
Skrevet

Jeg har jobbet på samme plass i snart 5 år.

Men pga lederbytte har jeg begynt å mistrives så mye at jeg nesten ikke klarer å gå på jobb i det hele tatt.

Det er ikke så trivelig lenger, og selv om ting har begynt å bli litt bedre, så tror jeg aldri jeg kommer til å trives like mye som jeg gjorde da jeg begynte der.

Jeg sjekker aetat nesten hver dag, men det kan jo ta en stund før jeg finner en jobb som er aktuell, og av en viss varighet.

Noen som har noen gode råd til hvordan jeg skal gjøre hverdagen litt lettere til jeg finner en ny jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen gode forslag å komme med, vil bare si at det er fler i din situasjon... jeg er en av dem :-(

Skrevet

Bruk www.finn.no i jakten på ny jobb. Eller ta kontakt med tilsvarende firmaer. (Ikke gå til konkurrenter, det er ikke helt greit.)

Catzy

Skrevet

Noen som har noen gode råd til hvordan jeg skal gjøre hverdagen litt lettere til jeg finner en ny jobb?

Minn deg selv på at dette er kun er en kortvarig situasjon. Du kommer etterhvert til å finne deg ny jobb.

I mellomtiden prøv å finne noe positivt ved jobben hver dag. Kanskje lunsjen var ekstra god, kanskje en kollega var OK, kanskje du ble ferdig med oppgave du har utsatt en stund.

Let med lys og lykte etter den ene positive tingen og skriv den ned på en lapp som du fester på pulten, PC'en eller et annet sted som er synlig for deg.

Gjør dette hver dag.

På den måten vil du bruke tiden til å se etter positive hendelser i stedet for å grave deg ned i de negative.

Lykke til med jobbletingen!

Gjest Møkkalei
Skrevet

Faktisk så finner en flere jobber ved å søke på aetat, enn på finn, jeg har sjekket.

I allefall for den landsdelen jeg kommer fra.

Takk for råd, men kom gjerne med flere!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil si opp i dag! Er så lei!

:-(

Synd at man skal være så avhening av penger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...