Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har ei litt dum venninne, hun studerer ved høyskolen i Oslo, men fortsatt så kommer hun med utrolige dumme påstander, fakta og begrunnelser for ting. Jeg får veldig lyst til å rette på henne og forklare at ting ikke er helt slik hun ser det, på bakgrunn av fakta, men har ikke gjort det fordi hun er en av beste venninnene til kjæresten min. Hun (kjæresten min) har også sagt at det virker som venninnen hennes ikke tenker før hun prater, men at man blir vant med det etterhvert. Blir bare litt oppgitt noen ganger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ei sånn venninne:P Men problemet med min venninne var i alle fall at hun var så påståelig og aldri under noen omstendigheter kunne gå tilbake på noe hun hadde sagt. Hun mente bla. at virus og spyware ikke fantes og at antivirus bare var tull. Etter to måneder med ny pc ringer hun meg i panikk og har virus på maskina-_- Installerte antivirus til henne og ble kvitt jævelskapet, men fremdeles fantes ikke virus. Andre grunn til at hun ikke er en venninne i dag da men.

Anonym poster: 9739ea75ae6f0ac28682d825bb43c797

Skrevet

Dumme påstander kan komme av at personen er nervøs. Prøv å si noe imot henne, sier hun "Ja, du har rett i det" eller bare fortsetter hun med påstanden?

• Liker 1
Skrevet

Nervøsitet gjør folk rare. En jeg snakket med mente alvorlig talt at ekteskapsloven måtte komme til anvendelse da det gjaldt et søskenpar som delte en felles bolig...

At man sier mye rart og dumt er vanskelig å bare endre på når man ser at det er et mønster, og ikke bare en hendelig glipp. Så hva vil du med denne "dumme" venninnen, TS?

Skrevet

ho har sikkert lest på KG at menn og kvinner ikke kan være venner, så ho er nok nervøs når ho snakker med deg i tilfelle du skulle få rar oppfatning og nekte kjæresten å være venn med henne.

Det er faktisk veldig sannsynlig, for sånn tenker jeg selv.

Anonym poster: bf4c5853cf24ad910f9c7d736c9ed6c9

Skrevet

ho har sikkert lest på KG at menn og kvinner ikke kan være venner, så ho er nok nervøs når ho snakker med deg i tilfelle du skulle få rar oppfatning og nekte kjæresten å være venn med henne.

Det er faktisk veldig sannsynlig, for sånn tenker jeg selv.

Anonym poster: bf4c5853cf24ad910f9c7d736c9ed6c9

Er ikke TS mann og den mindre smarte jenta venninne av dama hans?

Anonym poster: 4e3e975fe6239617187e8de90a262750

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...