AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Vi er 19 og 20, og begge bor hjemme... Vi har vært sammen i halvannet år. Alle tingene jeg har sagt jeg liker har han bare gjort narr av. Sier at det er stygt, ekkelt, teit,homofilt, at jeg er dum som liker det osv.. Etter jeg begynte å lage mat til han, så har han tatt mine matvaner med krydder og gjøremåter (noe han hatet før) Og han snakker som om at han alltid har gjort det slikt til venner og familie o.l mens jeg er der.. Jeg er stor fan av serien Sons of Anarchy, noe han har kalt homofilt og stygt i over et år, PLUTSELIG var det favorittserien hans... Og han skal fortelle meg handlingen.. Jeg har sett alt, han er i sesong 1.. Har jeg en mening om noe, fra mitt ståsted og hode så sier han alltid "Herregud, det har jo jeg sagt hele tiden" Dette skjer hele tiden og det er skikkelig frustrerende at han tror at jeg vil ta hans meninger.. Alvorlig talt. Dette skjer hele tiden og jeg er så lei... Før var jeg okei med at han ikke likte det jeg likte, for da hadde jeg det litt for meg selv, på en måte.. Greit, alt dette er kanskje bare småting, men han har alltid irritert meg med maset sitt om hva han kan og hvor mye han kan, irriterer alt meg. Hele fyren er en plagsom dritt !! Alt han gjør og sier irriterer meg, når han tar på meg eller vil kysse meg så blir jeg bare kvalm. Samtidig som jeg er glad i han. Han har planer om leilighet, giftemål, unger og hele A4 livet.. Men jeg vil verken ha det eller han. Iallefall ikke han, i det lange løp. Jeg må legge til at jeg gjorde det slutt med han på torsdag, men han gråt seg til å fortsette... Da kom den følsomme siden frem.. Like etter jeg sa "okei, vi prøver litt til" Så var han akkurat som før. VIlle bare skrike. Hvorfor er jeg så dum som gir etter for gråting... Jeg klarer ikke dette mer, men jeg klarer ikke gråtingen hans.. Han er verre et PMS troll som ikke får sjokolade! Vil ikke frem til noe, måtte bare lufte tankene. Anonym poster: a69b5f20a48ff61ad6941614e68e1ff7
lillejenta1 Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Vel PMS troll som ikke får sjokolade vil jeg tro er irriterende ja.!! Han virker jo som en person som hele tiden skal "hevde" seg og bevise at han er den "smarte" i forholdet ovenfor deg og i sosiale sammenhenger. Han skjønner nok det at du er den smarte av dere og det er noe de fleste gutter setter lite pris på... Men oppførselen hans er jo utrolig sårende og patetisk ovenfor deg da...skjønner godt du blir irritert. Er lov til å skifte beite;) Ihvertfall masse lykke til med PMS trollet! 2
Kirsebærblomst Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Vi er 19 og 20, og begge bor hjemme... Vi har vært sammen i halvannet år. Alle tingene jeg har sagt jeg liker har han bare gjort narr av. Sier at det er stygt, ekkelt, teit,homofilt, at jeg er dum som liker det osv.. Etter jeg begynte å lage mat til han, så har han tatt mine matvaner med krydder og gjøremåter (noe han hatet før) Og han snakker som om at han alltid har gjort det slikt til venner og familie o.l mens jeg er der.. Jeg er stor fan av serien Sons of Anarchy, noe han har kalt homofilt og stygt i over et år, PLUTSELIG var det favorittserien hans... Og han skal fortelle meg handlingen.. Jeg har sett alt, han er i sesong 1.. Har jeg en mening om noe, fra mitt ståsted og hode så sier han alltid "Herregud, det har jo jeg sagt hele tiden" Dette skjer hele tiden og det er skikkelig frustrerende at han tror at jeg vil ta hans meninger.. Alvorlig talt. Dette skjer hele tiden og jeg er så lei... Før var jeg okei med at han ikke likte det jeg likte, for da hadde jeg det litt for meg selv, på en måte.. Greit, alt dette er kanskje bare småting, men han har alltid irritert meg med maset sitt om hva han kan og hvor mye han kan, irriterer alt meg. Hele fyren er en plagsom dritt !! Alt han gjør og sier irriterer meg, når han tar på meg eller vil kysse meg så blir jeg bare kvalm. Samtidig som jeg er glad i han. Han har planer om leilighet, giftemål, unger og hele A4 livet.. Men jeg vil verken ha det eller han. Iallefall ikke han, i det lange løp. Jeg må legge til at jeg gjorde det slutt med han på torsdag, men han gråt seg til å fortsette... Da kom den følsomme siden frem.. Like etter jeg sa "okei, vi prøver litt til" Så var han akkurat som før. VIlle bare skrike. Hvorfor er jeg så dum som gir etter for gråting... Jeg klarer ikke dette mer, men jeg klarer ikke gråtingen hans.. Han er verre et PMS troll som ikke får sjokolade! Vil ikke frem til noe, måtte bare lufte tankene. Anonym poster: a69b5f20a48ff61ad6941614e68e1ff7 Ehm, dere høres jo ikke akkurat "meant to be" ut, her er det vel kanskje like greit å gjøre kort prosess? 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Fyren er bare 19, han blir voksen etterhvert. Anonym poster: 00a3a950d1f0754de4279cf84ed8565e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 Fyren er bare 19, han blir voksen etterhvert. Anonym poster: 00a3a950d1f0754de4279cf84ed8565e Eller 20. Men uansett, dere er begge unge. Anonym poster: 00a3a950d1f0754de4279cf84ed8565e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 Unnskyld meg, men jeg måtte le litt da jeg leste dette: "han er verre et PMS troll som ikke får sjokolade!" Og: "greit, alt dette er kanskje bare småting, men han har alltid irritert meg med maset sitt om hva han kan og hvor mye han kan, irriterer alt meg. Hele fyren er en plagsom dritt !! Alt han gjør og sier irriterer meg." Jeg tror det er best at du gjør det slutt, en gang til. Dette fungerer ikke. Anonym poster: 0dcd499286ba5bfd97042bdfaccbea56 3
Glynis Skrevet 17. november 2012 #7 Skrevet 17. november 2012 Jeg synes ikke det er 'bare småting' at han bruker homofilt som et skjellsord og at han kaller deg dum grunnet noe du liker. 2
Brimi Skrevet 17. november 2012 #8 Skrevet 17. november 2012 Gi han sjokolade først! Og du må bare stenge gråten ute. Herseteknikk og manipulering heter det. I verste fall kan du gjøre det slutt over telefon samtidig gir en god forklaring på hvorfor det ikke funker mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå