Brown eyed girl Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Har lenge hatt følelsen av å ha falt for en ekstremt bra mann, av typen omsorgsfull, morsom og tålmodig. For å ikke snakke om at han er en handyman, og med glimt i øyet. Vi har drukket kaffe sammen, spist middag sammen, og han tar ofte initiativ til en prat om vi møtes på gata. MEN! Han er ikke akkurat best når det gjelder kommunikasjon, spesielt skriftlig. Han svarer på meldinger, men er kort og konsis, og aldri med smilefjes. Vet at jeg ikke skal avskjære han på grunn av det, men blir fryktelig usikker på hvor jeg har han. For noen dager siden lurte jeg på om han ville komme innom neste helg og ta noen pils, siden vi har hatt en avtale om det, men uten noe tidspunkt. Fikk tilbake: "Vet ikke om det passer neste helg", uten noen videre forklaring. Ikke har han kommet med noen forslag selv heller... Når vi møtes er han imøtekommende, hyggelig, og generelt veldig hjelpsom... Men når det kommer til skriftlig kommunikasjon, så føles det ut som jeg har med en annen mann å gjøre. SÅ, folkens, hvordan skjønne meg på han?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Vent til han tar kontakt. Anonym poster: 2cc334deb69a98dac5b6c277a3fe2594
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #3 Skrevet 17. november 2012 Han er ikke like interessert i deg som du er i ham. Anonym poster: aff41a9a5980d7dacda9b44b740a5381 1
Steinar40 Skrevet 18. november 2012 #4 Skrevet 18. november 2012 Nei, han virker ikke spesielt interessert. 1
Brown eyed girl Skrevet 18. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2012 Altså, det kan godt hende at jeg er fullstendig ute og kjøre, og bør revurdere hele greia. Er det helt normalt å tilby seg å reparere bilen hver gang noe skjer, uten at jeg har spurt, og uten og ville ha noe for det? Jeg har prøvd å betale, men han nekter å ta imot! Han har kjørt milevis for å skaffe bildeler, og ble helt oppgitt den ene gangen jeg hadde den på verksted... Han kjørte til og med bilen til meg på jobb en gang, så jeg skulle slippe å gå hjem (hadde tatt maks tre kvarter, og det var sommer og lyst ute).
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #6 Skrevet 18. november 2012 Jeg er nok litt utradisjonell her, men ikke tenk så mye på denne skriftlige kommunikasjonen. Om han tar initiativ og virker interessert, så synes jeg ikke du skal overanalysere antall setninger og smilies i en melding. Men jeg tror hele KG er imot meg her, men det er sikkert fordi at KG-mennesker er mennesker som liker å uttrykke seg skriftlig, og dermed forventer at resten av verden også liker det. Og resten av KG-verden liker det åpenbart. Men igjen, han burde svart på meldingen, men han kan ha vært opptatt, stressa pga jobb, usikker på hvordan dagene framover ser ut osv osv. Jeg ville nok tatt kontakt om ikke så lenge, for å se hvor du har han. Det verste som kan skje er at du får vite sikkert at han ikke er interessert. Sannsynligvis vil du få en avtale. Anonym poster: c4090bdf5d18d0a1910311f97caab480 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #7 Skrevet 18. november 2012 Han burde ha svart på meldingen med forslag e.l** skulle det stå. Anonym poster: c4090bdf5d18d0a1910311f97caab480
Nettinettet Skrevet 18. november 2012 #8 Skrevet 18. november 2012 Det virker som om dere har et vennskap og ikke noe mer enn det?
Brown eyed girl Skrevet 18. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2012 Det er mulig det er vennskapelig ment fra hans side, det er nettopp det som er vanskelig for meg å forstå. Han er sosial av seg, men har aldri møtt noen kvinnelige bekjentskaper av han. Er ofte folk på besøk, men det er hovedsaklig kompiser, eller evnt damene deres. En felles bekjent av oss hintet frempå om at det kanskje burde skje noe mer mellom oss... Men som sagt, jeg er usikker. All tid vi tilbringer sammen gir inntrykk av at han er interessert. Skriftlig kommunikasjon gjør det ikke.
PanLi Skrevet 19. november 2012 #10 Skrevet 19. november 2012 Det er mulig det er vennskapelig ment fra hans side, det er nettopp det som er vanskelig for meg å forstå. Han er sosial av seg, men har aldri møtt noen kvinnelige bekjentskaper av han. Er ofte folk på besøk, men det er hovedsaklig kompiser, eller evnt damene deres. En felles bekjent av oss hintet frempå om at det kanskje burde skje noe mer mellom oss... Men som sagt, jeg er usikker. All tid vi tilbringer sammen gir inntrykk av at han er interessert. Skriftlig kommunikasjon gjør det ikke. Jeg for min del ville lagt mest vekt på hvordan han faktisk er når dere treffes, ikke hva han skriver/ikke skriver imellom. Sørg heller for at dere treffes mer om det er det som er bra Gutter er forferdelig dårlige på sms/telefon/facebookchat, er min erfaring. Spørs selvsagt hvilke gutter det er snakk om, men er de korte i virkeligheten er de ofte ENNÅ kortere på sms.. Hehe. Typisk menn. De trenger ofte litt hjelp der, for de tenker ikke over hvor kort det høres ut - og blir ofte helt forvirret og forfjamset og stiller seg helt uforstående til hele problemstillingen hvis en (for eksempel jeg de gangene jeg har gjort det....) påpeker det
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #11 Skrevet 19. november 2012 Jeg hadde enten spurt ham rett ut om hvordan han ser på deres relasjon, eller kjørt en av de gode gamle kvinnetestene ved å ignorere ham til han tok kontakt med meg. Anonym poster: f7f0d0aeda6e597df9b63ca439ee264c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå