AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Med atopisk eksem, meget tørr og litt aldrende hud er jeg stadig vekk innom apoteket. Kikket litt på dette make up merket nylig, det er visst Jane Iredal som står bak, og spurte betjeningen om Fedora's tinted moisturizer var god for veldig tørr hud. Da fikk jeg fortalt at Fedora Minerals Loose Mineral Powder skulle være kjempegod for det?? Kan dette stemme? Jeg har jo bl.a prøvd Bare Minerals, Mineral Hygienics og en del 'pudder' til, men kan jo ikke si dette har vært bra for tørr hud.. Tvert imot. Er det noen som har erfaring med dette? Eller noe annet i Fedora familien som man kan få kjøpt på Vitusapoteket? Anonym poster: 10129dfea2483bc67911a0d28b6039c6
gladidag Skrevet 18. november 2012 #2 Skrevet 18. november 2012 Jeg bruker Fedora fast mineralpudder, er veldig fornøyd. Jeg har ikke spe stelt tørr hud da, mer kombi med fetere t sone og litt tørrheti kinnene .. Pudderet ser naturlig ut, fremhever IKKE rynker eller porer:-) Bruker gjerne litt fuktighetsspray over. Blushen og lipglossen er og veldig god.
Gjest Tigress Skrevet 18. november 2012 #3 Skrevet 18. november 2012 Be om ein prøve, så ser du. Eg ville ikkje brukt pudder på tørr hud, eg sjølv har normal hud som er litt tørrare om vinteren, og eg synest pudder blir for flakete på meg. (Men som dei fleste her inne veit, så er eg BB-kremens førsteforkjempar, så eg er jo utruleg lite objektiv, då... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå