Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har verdens beste besteforeldre som ga meg billappen til min 18-års dag, og jeg ønsker å gi dem noe spesielt tilbake som julegave. De er absolutt ikke kresne, og har egentlig alt, så å finne på noe til de er en gåte hvert år. Selv er jeg ikke spesielt kreativ, så håper på at det er noen der ute som er hakket mer kreativ enn meg og vil hjelpe meg med noen tips. Jeg får som regel høre at jeg burde lage noe selv, men spørsmålet er hva skal jeg lage (eventuelt kjøpe)?? Jeg er åpen for hva som helst, så lenge det er spesielt nok til å vise min stooore takknemlighet!

Tuusen takk for tips på forhånd :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år skal jeg lage et album til mine besteforeldre!

Kjøper en bok med litt tjukke blanke ark (hvis jeg finner) på f. eks nille. Så velger jeg ut bilder fra årene som har gått, og bestiller de på f. eks fotoknudsen.no til sånn 50 øre per bilde. Veldig billig og veldig koselig gave :)

Skrevet

Hadde mine besteforeldre vært i live enda, ville jeg tegnet/malt(har litt kunstneriske evner) mitt beste minne med hver av dem og rammet det inn:) Kanskje et portrett av alle deres barnebarn i lag...:)

Skrevet

Jeg lager fotobok til mine besteforeldre. Det er veldig populært! Her tar jeg med bilder fra det vi har gjort siste året og fra litt annet (blant annet feriestedet til søstra mi i et annet land, som de ikke har mulighet til å besøke). Koster en del penger, men jeg synes det er verdt det. Da har de en gave de koser seg med mye(!) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...