Gjest Skrullemor Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Håpløst forelsket i en gutt, men dessverre har jeg klart å skremme han bort! :-( har vært forelsket i denne gutten i flere år...hver gang vi møtes blusset følelsene opp i meg og jeg får hjertebank og hele kroppen står i brann. Han er høflig og avventende. Svarer på alle meldinger, men nå har det vært bom stille.. Sendt 4 meldinger uten å få svar.. Må ikke sende flere! Har ikke vært noe å svare på, , men mere tenker på deg meldinger... Nå svarer han overhodet ikke og jeg føler meg utrolig trist og lei.. Er så grusomt å være boblende forelsket uten respons.. Håper innerst inne han er travel på jobb og tar kontakt senere, men er redd at ved å sende så mange meld uten svar så er han gått lei og ser på alt som mas... :-(
emeå Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Det kan nok være lurt å gi han litt tid. Hvis han er travel tar han kontakt med deg snart. Ha is i magen og vent:) hvis han ikke tar kontakt, så er ikke han den du skal være sammen med. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Har skremt han bort ved å ikke la han få ro.. Jeg har sendt en meld pr dag uten svar siden tirsdag... Taushet er for meg avvisning.. Er så alt for lett å sende meld når hjertet bruser og hodet ikke er med! :-( kanskje han følte for litt rom nå, at det ble mye siste mnd.. Ellers så trekker han seg fordi han merker at følelsene mine blusser opp og han ikke kan gjengjelde.. Han bor langt unna og jobber mye.. Sa tidligere at jeg måtte gi mer av meg selv, men jeg har vært redd for det.. Hvordan skal man gi mer av seg selv?
Gjest BM2 Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 He's just not that in to you... Finn en annen.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Tenker tanken selv..,han er varm- kald- varm- kald og itilegg har han personlige problemer som gjør at han trekker seg tilbake. Skulle ønske det var lettere å ikke involvere seg..har bare så alt for sterke følelser!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 Hvor gammel er du/han? Og hvor mye treffes dere? Jeg tror ikke du skremmer han vekk hvis han virkelig liker deg. Bare gi han tid til å svare... Anonym poster: 64392c32aa5f67b5c8b0de56a7a0a00d
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 35 år.. Har ikke truffet hverandre annet en 2 ganger siste mnd da han jobber langt unna. Jeg lar han få ro nå.. Har vært igjennom det samme med han før. Har hatt litt kommunikasjonsproblemer..
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 35 år.. Har ikke truffet hverandre annet en 2 ganger siste mnd da han jobber langt unna. Jeg lar han få ro nå.. Har vært igjennom det samme med han før. Har hatt litt kommunikasjonsproblemer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå