Gjest Elissima Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Alle katter jeg har hatt har elsket å ligge på badet, og den jeg har nå er intet unntak. Noen som vet hvorfor? Jeg pleier ikke sette på varme i gulvet med mindre det er superkaldt i leiligheten,så kan ikke være det. Hun liker seg også inni dusjen og sleiker vann av shampo-flasker blant annet.. Merkelige dyr!
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Jeg har en katt som sover i badekaret. De fleste katter liker nok badet fordi det er varmt der. I tillegg til at de får tilgang på ferskt vann fra dusjen. Anonym poster: a488cd47d4738fa89b446a272904ee3f
Gjest Erm Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 De vasker seg jo veldig mye så kanskje de føler en instinktiv tilhørighet på badet? 3
Gjest Elissima Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Men er uansett veldig merkelig.. min er også veldig opptatt av sminkepungen min, ho skal alltid stikke snuten oppi og grave i tinga mine. Og ligger gjerne oppå vaskemaskina mens den durer i vei. Katter ER rare dyr! 1
VanDeKamp Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Jeg skjønner dem godt! Badet er rent og varmt. Og vannet fra vasken på badet smaker jo mye bedre enn det fra kjøkkenet. Hender at jeg deler badegulvet med pus når det er skikkelig kaldt ute 3
Envy Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Tror også det er varmen, hvertfall for snuppa mi sin del. Men ja, de er merkelige skapninger Min liker å dytte snuten sin bort i snus av alle ting!
Cathrine88 Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 Fordi det er fullt av flasker med interessant innhold som kan snuses på, og myke håndklær og klær som kan rives ned, soves på og dekkes av kledelig kattehår. 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 Alle hunder vi hadde i min oppvekst + hunder jeg selv har hatt i voksen alder - liker å ligge på badet,godt å varmt på gulvet der Anonym poster: f677da59a5e46e1f1662186b238372b1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 mine pleide ligge i vasken. Antar det er fordi det er varmt og stille.
Anciol Skrevet 16. november 2012 #10 Skrevet 16. november 2012 Varmen i gulvet og mykt skitnetøy i skitnetøyskurven! katta mi greide å vippe av skitnetøykurvlokket og la seg der eller på badematten på gulvet:)1
Capricorn Skrevet 16. november 2012 #11 Skrevet 16. november 2012 Katter ER rare og det er derfor jeg digger dem Min liker også badet. En av grunnene tror jeg er varmekablene. Hvorfor han skal ligge i den harde vasken skjønner jeg ikke da. Det er ofte mørkt der og et av badene er i en annen etasje. Der har han helt fred og ro også.
Gjest RamaLama Skrevet 16. november 2012 #12 Skrevet 16. november 2012 (endret) . Endret 17. august 2013 av newbiepie
Gjest Elissima Skrevet 16. november 2012 #13 Skrevet 16. november 2012 Min ligger i dusjen, klin oppi veggen, jeg regner med at det er pga. varmen? I tillegg skraper hun på døra når vi eller andre er der, INGEN får være på badet uten at hun er med Haha min og! Får ikke lov å dusje uten at ho blir med. Da sitter hun helt inntil dusjkabinettet og glor. Og drikker vannet som renner utafor.
scaramouche1 Skrevet 16. november 2012 #14 Skrevet 16. november 2012 Katter er veldig glade i varme Det er ikke tilfeldig at de ofte legger seg i sola eller på et varmt gulv, de søte dyrene Og grunnen til at en del av de liker å drikke vann fra en rennende kran er fordi de fra naturens side har pleid å drikke fra bekken osv., de liker altså at vannet renner og ikke ligger stille! Undret mye på dette da jeg hadde katt. Hun nektet å drikke fra skål. hihi ^^
Gjest RamaLama Skrevet 16. november 2012 #15 Skrevet 16. november 2012 (endret) . Endret 17. august 2013 av newbiepie
Gjest Lille-pus Skrevet 16. november 2012 #16 Skrevet 16. november 2012 Fordi det er fullt av flasker med interessant innhold som kan snuses på, og myke håndklær og klær som kan rives ned, soves på og dekkes av kledelig kattehår. Bingo ! Fantastisk, Cathrine88
Capricorn Skrevet 16. november 2012 #17 Skrevet 16. november 2012 Haha min og! Får ikke lov å dusje uten at ho blir med. Da sitter hun helt inntil dusjkabinettet og glor. Og drikker vannet som renner utafor. Man kan jo bare glemme å gå på do alene etter man får katt! Slipper han alltid inn, men når vi har besøk så passer det ikke å åpne døra mens jeg sitter der liksom.. Da holder han et leven uten like på utsiden uten like! Det samme gjør han selvfølgelig med stakkars gjester som skal på do en tur
Gjest Badebuksa Skrevet 16. november 2012 #18 Skrevet 16. november 2012 Høh, min katt liker ikke badet! Men hadde en gjeng kattunger en gang som jeg fant sovende inni dusjkabinettet, hehe. Vel, kanskje de ikke er så redde for vann som en skulle tro Eller kanskje de liker lukten av badrengjøringsmidler.
Gjest Elissima Skrevet 16. november 2012 #19 Skrevet 16. november 2012 Høh, min katt liker ikke badet! Men hadde en gjeng kattunger en gang som jeg fant sovende inni dusjkabinettet, hehe. Vel, kanskje de ikke er så redde for vann som en skulle tro Eller kanskje de liker lukten av badrengjøringsmidler. Det tror jeg! For hver gang jeg har vasket badet ligger det en malende pelsdott og snuser på gulvet.. Så de setter nok pris på at det er rent.
Capricorn Skrevet 16. november 2012 #20 Skrevet 16. november 2012 Fordi det er fullt av flasker med interessant innhold som kan snuses på, og myke håndklær og klær som kan rives ned, soves på og dekkes av kledelig kattehår. Ja, slik er det! Har mer enn en gang tørket meg med håndklær fullt av kattehår. Du kan jo tenke deg hvordan det sitter på våt hud. Dusje igjen da........ I tillegg er han helt vill etter enkelte typer bodylotion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå