Gå til innhold

To gutter som jeg liker, like godt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem skulle trodd det.

I en alder av 32 år har jeg et guttedilemma.

Skal prøve å oppsummere kort:

Mann1) Han er 27 år. Vi ble kjent for 9 år siden. Jeg syns han var for ung. Vi fikk oss partnere på hversin kant. Vi møttes tilfeldig for 5 år siden igjen, og har siden den gang rotet og vært sammen hver gang vi har møtt hverandre. Sånn ca 1 gang annehver mnd i disse årene. Foruten om det siste 1,5 året. (Pga jeg flyttet Norge på tvers.)

I sommer var jeg tilbake på stedet jeg bodde på før, og traff han ved en tilfeldighet igjen. Endte opp med at vi hadde sex der og da, og traff hverandre daglig mens jeg var på ferie.

Vi sa farvell, og jeg reiste igjen. Hadde mye kontakt den første mnd etter sommerferien, men så dabbet det av.

Han får hjertet mitt til å slå dobbelt, trippelt og han er fantastisk hele fyren.

Vi skal på weekendtur sammen i desember, og jeg gleder meg som en liten unge.

Han er som en bestevenn som jeg kan fortelle alt til, men han kan la være å ta kontakt på laaang tid, for plutselig å ta kontakt igjen som om ingenting har skjedd. I tillegg har han et styr med x`en sin, som han vingler frem og tilbake med. De har et barn sammen, og jeg har 2 barn.

Mann2) Vi ble kjent i sommer.

Har datet mye siden den tid. Han er også fantastisk, og han forguder meg. Enkelt og greit. Ville gått gjennom ild og vann for meg.

Men han vil ha barn. Aller helst tre stk, men siden jeg absolutt ikke ønsker flere, så har han gått ned til ett.

Jeg er urokkelig, og tror at dette kommer til å bli et spøkelse mellom oss om vi blir sammen og jeg nekter han barn.

Jeg har ikke rotet med Mann1 etter at jeg traff Mann2.

Mann 2 er jeg heller ikke like trygg på, eller kjenner like godt som mann1, da vi har kjent hverandre veldig mye mindre tid. Men han har et særdeles godt utg.punkt.

Jeg har ikke fortalt mann 2 om mann 1.

Men.. Jeg har fortalt mann 1 om mann 2.

Jeg er så uendelig usikker på hvem av de jeg bør satse på.

Er det noen som får noen feeling her?

Anonym poster: 26d592836e43e84ad2769963f7fd85f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem tenker du på før du sovner? Og hvem tenker du på når du våkner?

Anonym poster: 039a5d2a09831559a7855582a064cb0e

Skrevet

Huff, vanskelig.

Tror jeg ville satset på mann 2.

Mann 1 har en annen - eksen er vel grunnen til at han ikke tar like mye kontakt i perioder. Jeg tror han har en sterkere relasjon der. Men hva vil han da? Vil han satse på deg? Har han sagt dette? Får dere en fremtid sammen på ordentlig - som kjærester/samboere?

Jeg tror du kan få noe veldig bra med mann 2. Og hvem vet - kanskje dine to barn vil vise seg å være "nok" for han. At det blir nok å være pappa for de....?

Anonym poster: fe50762e7acd73c7aff34fc5ea5e1e1f

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvem skulle trodd det.

I en alder av 32 år har jeg et guttedilemma.

Skal prøve å oppsummere kort:

Mann1) Han er 27 år. Vi ble kjent for 9 år siden. Jeg syns han var for ung. Vi fikk oss partnere på hversin kant. Vi møttes tilfeldig for 5 år siden igjen, og har siden den gang rotet og vært sammen hver gang vi har møtt hverandre. Sånn ca 1 gang annehver mnd i disse årene. Foruten om det siste 1,5 året. (Pga jeg flyttet Norge på tvers.)

I sommer var jeg tilbake på stedet jeg bodde på før, og traff han ved en tilfeldighet igjen. Endte opp med at vi hadde sex der og da, og traff hverandre daglig mens jeg var på ferie.

Vi sa farvell, og jeg reiste igjen. Hadde mye kontakt den første mnd etter sommerferien, men så dabbet det av.

Han får hjertet mitt til å slå dobbelt, trippelt og han er fantastisk hele fyren.

Vi skal på weekendtur sammen i desember, og jeg gleder meg som en liten unge.

Han er som en bestevenn som jeg kan fortelle alt til, men han kan la være å ta kontakt på laaang tid, for plutselig å ta kontakt igjen som om ingenting har skjedd. I tillegg har han et styr med x`en sin, som han vingler frem og tilbake med. De har et barn sammen, og jeg har 2 barn.

Mann2) Vi ble kjent i sommer.

Har datet mye siden den tid. Han er også fantastisk, og han forguder meg. Enkelt og greit. Ville gått gjennom ild og vann for meg.

Men han vil ha barn. Aller helst tre stk, men siden jeg absolutt ikke ønsker flere, så har han gått ned til ett.

Jeg er urokkelig, og tror at dette kommer til å bli et spøkelse mellom oss om vi blir sammen og jeg nekter han barn.

Jeg har ikke rotet med Mann1 etter at jeg traff Mann2.

Mann 2 er jeg heller ikke like trygg på, eller kjenner like godt som mann1, da vi har kjent hverandre veldig mye mindre tid. Men han har et særdeles godt utg.punkt.

Jeg har ikke fortalt mann 2 om mann 1.

Men.. Jeg har fortalt mann 1 om mann 2.

Jeg er så uendelig usikker på hvem av de jeg bør satse på.

Er det noen som får noen feeling her?

Anonym poster: 26d592836e43e84ad2769963f7fd85f1

jeg ville valgt mann 2. mann en virker litt upålitelig ut fra det jeg leser
Skrevet

Ysj, har det litt likt, og føler ikke jeg kan velge bort noen av de, sann egentlig. Men tror man bare må gå etter magefølelsen sin, og bare ta ting som de kommer. Jeg personlig ser litt mer etter hvem jeg kunne fungert å leve med i en tid fremover og de som faktisk har de kvalitetene og livssituasjon man ser etter, da tenker jeg uavhengig av personligheten og følelsene, da begge to er så herlige at jeg ikke har ord. Men joda, det er vanskelig, kanskje burde jeg droppet begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...