Gjest Gjest___ Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 Jeg har beynt å kjenne litt ising i tennene, og kom på at det er 4 år siden jeg var hos tannlegen sist..!! :o Jeg har skrekk for tannleger som overkjører og bestemmer, så jeg lurte på om noen kunne anbefale en snill og grei en? :klø: Takk!
Tusenfryd Skrevet 4. mars 2004 #2 Skrevet 4. mars 2004 Du kan registrere deg og så sende meg en pm, så skal du få et godt tips.
Pusekatt Skrevet 4. mars 2004 #3 Skrevet 4. mars 2004 Tannlege Stemland er flink, holder til ved Nationaltheatret.
14062003 Skrevet 4. mars 2004 #4 Skrevet 4. mars 2004 Det finnes et tannlegekontor på Brynsenteret. Jeg har fått kurert min tannlegeskrekk der! Bryntannhelse tror jeg de heter.
Arkana Skrevet 4. mars 2004 #5 Skrevet 4. mars 2004 Vika Tannhelse bruker smertefri tannbehandling, de bruker visst ozon til å bore.
Grooo Skrevet 5. mars 2004 #6 Skrevet 5. mars 2004 Jeg går hos en kjempegrei tannlege på Bislett, bare send en pm om du vil vite mer. Jeg skal dit igjen neste torsdag, skal bli godt å slippe å ha vondt i tanna!
bare meg 79 Skrevet 6. mars 2004 #7 Skrevet 6. mars 2004 Colusseum klinikken har jeg vært på der er de flinke. Den på Majorstuen, du kan jo ringe dit og si at du er veldig redd, så får du nok en flink tannlege. Det virket da jeg gjorde det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå