Gå til innhold

Hvit fugemasse, hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha hvit fugemasse på kjøkkenet, men de hadde ikke dette der hvor vi kjøpte flisene. Vi må handle det inn i morgen, og skulle gjerne sluppet å kjøre byen rundt for å få tak i det. Har også lest at det er forskjell på hvit og hvit, og at mange av de hvite massene ikke er så hvite likevel. Vel, vi vil ha HVIT, ikke lysegrå eller beige.

Huset er i Sandefjord.

Videoannonse
Annonse
Gjest hedgepig
Skrevet (endret)

Casco Dekor Premium fugemasse finnes i hvit.

Regner med at det finnes i Sandefjord<3

Sjekk Fargerike og Maxbo(?)

Endret av hedgepig
Skrevet

Casco Dekor Premium fugemasse finnes i hvit.

Regner med at det finnes i Sandefjord<3

Sjekk Fargerike og Maxbo(?)

Takk for raskt svar! Fargerike er rett i nærheten, men har de virkelig fugemasse, trodde det var en malingsbutikk?

Skrevet

Europris har og tror jeg

Skrevet

Jepp, Europris har.

Letteste måten å se hvilken farge det er, er å se på spissen, de har samme farge som massen.

Gjest hedgepig
Skrevet

Jepp, Europris har.

Letteste måten å se hvilken farge det er, er å se på spissen, de har samme farge som massen.

Jeg tolket spørsmålet om fugemasse som i sementbasert pulver, ikke som akrylfugemasse el. silikon.

Skrevet

Hmm, det er mulig jeg bruker feil ord og at det ikke er fugemasse jeg skal ha, for jeg skjønner ikke hva dere mener.. Tenker dere på sånn på sånn sprøytesak?

Det vi trenger er sånn som man har mellom flisene, altså i fugene.. dermed .... fugemasse(?)

Jeg tror det pleier å komme som et slags sementprodukt som må blandes med vann...?

*gremmes over hvor uvitende jeg er*

Skrevet

Jeg tolket spørsmålet om fugemasse som i sementbasert pulver, ikke som akrylfugemasse el. silikon.

Hehe, du tolket meg rett. Heter det fugemasse?

Gjest hedgepig
Skrevet

Hehe, du tolket meg rett. Heter det fugemasse?

Ja:)

Og om de har på Fargerike hos deg, det vet jeg ikke for sortimentet varierer fra butikk til butikk.

Skrevet

Ja:)

Og om de har på Fargerike hos deg, det vet jeg ikke for sortimentet varierer fra butikk til butikk.

Vel, takk for svar uansett :) Fargerike er såpass nærme at vi begynner turen der tror jeg.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Og for å gjøre forvirringen komplett; Den hviteste hvite fugemassen jeg har sett er Höganäs sin helt hvite for krystallmosaikk.

Jeg har på eget kjøkken, derfor jeg vet. Den er normal bestillingsprodukt.

Så da spørs det hvor hvite dere skal ha fugene ;)

Edit:Typo

Endret av Lille-pus
Skrevet

Mannen dro på byggmakker Carlsen, de påstod at de hadde hvit-hvit fugemasse, men etter å ha prøvd den på et lite område ser den lysegrå ut... :bond:

Vi får ta en vurdering på om den er hvit nok, eller om vi prøver oss på noe annet. Hvor selger de Höganäs sine produkter, Lille-pus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...