AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Jeg har lyst på en ny rundbørste og var en runde hos frisører i dag, men synes ingen var store nok, jeg har langt hår - midt på ryggen - og vil / må ha stor rundbørste. Fant denne hos Feelunique og den så supergod ut .) Er det noen som har prøvd den? Jeg har også lyst på ny føner - hvilken føner har du, og er du fornøyd? Legg gjerne ved linker Anonym poster: b99ca8fe46f82becf7d29f43915fa774
Callisto83 Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Føner vet jeg ikke, men jeg kjøpte DENNE fra brushlove.com. De sender til Norge, men det er SAAAAABLA dyr frakt. Sta som jeg var fikk jeg den til slutt, og er fornøyd. Den er enorm da, 3,5 inches... Så finnes det noen youtube videoer som viser hvordan den brukes Vet ikke om den til Morrocanoil er like stor? Feelunique tilbakebataler jo moms etc, så muligens det lønner seg der
pandabear Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Jeg er missunelig på dere som klarer å bruke føner og rundbørste på håret samtidig. Blir bare rot når jeg prøver på det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå