Tjorven Skrevet 4. mars 2004 #1 Del Skrevet 4. mars 2004 (må jo benytte vårt nye forum) Hva liker du å se av sport på TV? Mine favoritter er: -håndball -skiskyting -fotball -langrenn - stafett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 4. mars 2004 #2 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg ser helst på curling jeg da. Men og på avsluttende løp og finalekamper i fotball. Og så OL da det syns jeg er spennende :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. mars 2004 #3 Del Skrevet 4. mars 2004 Formel 1 og ingenting annet! Men det er fint å sove til en kjedelig fotballkamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. mars 2004 #4 Del Skrevet 4. mars 2004 Langrenn og skiskyting er mine favoritter. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. mars 2004 #5 Del Skrevet 4. mars 2004 Egentlig hater jeg sport på TV, men 2-3 ganger i året (max!) hender det jeg ser på isdans, det er det absolutt eneste. Heldigvis liker ikke samboeren min sport på TV han heller, så fotballkamper, OL o.l. går oss hus forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 4. mars 2004 #6 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvis jeg må velge, velger jeg skiskyting. Det er det eneste jeg i det hele tatt klarer å se på. Sport er MYE morsommere IRL enn på TV, og heller som deltaker enn som tilskuer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 4. mars 2004 #7 Del Skrevet 4. mars 2004 Skiskyting. Av og til fotball eller håndball, men da skal det være en stoooooor kamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 4. mars 2004 #8 Del Skrevet 4. mars 2004 Håndball Kunstløp Langrenn - stafett Rally - Solberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #9 Del Skrevet 4. mars 2004 Slalom, utfor , super G- Gutta, . Det er gøy det :-) Ikke akkurat nå da, når verken Kjusern eller Aamot er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 4. mars 2004 #10 Del Skrevet 4. mars 2004 (må jo benytte vårt nye forum) Hva liker du å se av sport på TV? Mine favoritter er: -håndball -skiskyting -fotball -langrenn - stafett Som Tjorven, bortsett fra fotball. Men kan også se på billøp med Solberg, og Rally Dakar med Ullevålsæter. Men - blir rasende på NRK, når de opplyser at resten av løpet / neste løp får du se ved å skru over på NRK2!!! Da får de jommen meg bygge ut NRK2 for ALLE!!! :evil: :evil: Jeg betaler samme lisens som andre, men det er ikke utbygget for NRK2!! Det er urettferdig!!! :evil: Men DET er en annen diskusjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 4. mars 2004 #11 Del Skrevet 4. mars 2004 Det jeg kommer over... Det var ishockey, men det kunne de jo ikke sende lenger, enda det er den største innendørsidretten vi har. Heldigvis har vi sesongkort og utstyr selv Håper bare B-VM blir sendt på tv, ettersom vi mest sannsynlig ikke kommer oss nedover Ellers kommer vel fotball som en god nr 2, men jeg orker ikke se annet enn landslaget og Rosenborg. Jeg hater at de bruker sendetid på engelsk 1 divisjon når det er en annen sport jeg heller skulle hatt på tv. Men alt dreier seg jo om penger penger penger. Enig i at sport gjør seg mye bedre live. Og så liker jeg håndball da.. spesielt Håvard Tvedten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 4. mars 2004 #12 Del Skrevet 4. mars 2004 Kan egentlig se det meste .... men favoritter er i prioritert rekkefølge : Håndball Skiskyting Friidrett Langrenn Alpin Fotball Beachvolley Volleyball Hopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 4. mars 2004 #13 Del Skrevet 4. mars 2004 Fotball er den eneste sporten som vises på tv som jeg har noen glede av å se på. Innebandy er gøy, men det viser de jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. mars 2004 #14 Del Skrevet 4. mars 2004 Sykt nok liker jeg sport på tv så lenge det er søndag formiddag. Gjerne etter en tur ute i frisk luft. Da er jeg nesten altetende (så lenge det er vaffler til) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 4. mars 2004 #15 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg ser på skiskyting og langrenn. Ellers synest jeg det i perioder er altfor mye sport på TV. Men det er jo forsåvidt greit. Ingen som tvinger meg til å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #16 Del Skrevet 4. mars 2004 ... Beachvolley Volleyball ... Hm? Jeg synes ALDRI det er volleyball av noen art på TV. Litt sandvolleyball i ny og ne, men det er jammen sjelden. Jeg ville sikkert sett litt på det hvis det var mer av det. Ellers ser jeg ikke stort på TV i det hele tatt, men hvis mannen ser på skiskyting eller hopp, så hender det at jeg slenger bort øynene litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 4. mars 2004 #17 Del Skrevet 4. mars 2004 Hm? Jeg synes ALDRI det er volleyball av noen art på TV. Litt sandvolleyball i ny og ne, men det er jammen sjelden. Jeg ville sikkert sett litt på det hvis det var mer av det. Ellers ser jeg ikke stort på TV i det hele tatt, men hvis mannen ser på skiskyting eller hopp, så hender det at jeg slenger bort øynene litt. Er ikke så ofte nei dessverre ...... de er jo blitt litt flinkere til å sende beachvolley . Tror Eurosport sender litt mer enn norsk tv gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 4. mars 2004 #18 Del Skrevet 4. mars 2004 Likar det meste eg. Trur faktisk eg er ganske tilpassa sesongen - no for tida er skisport det aller kjekkaste eg kan forestille meg, men til sommaren kosar eg meg med friidrett og fortball... Men, dei beste idrettane å sjå på TV er: -skiskyting -handball (internasj. nivå) -langrenn -fotball -friidrett -...kva som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huzky Skrevet 5. mars 2004 #19 Del Skrevet 5. mars 2004 Fotball Håndball Formel 1 Rally Skiskyting Skihopping Langrenn OL <- da ser jeg på hva som helst jeg ser egentlig på det meste som går av sport og andre rariteter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. mars 2004 #20 Del Skrevet 5. mars 2004 Kunstløp! ingenting slår det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå