hoppekall Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Jeg dro fra jobben med et kjørende program som jeg hadde dratt til den eksterne skjermen og ikke dratt tilbake til laptopen. Tok med maskinen hjem uten å skru den av og nå ser jeg programmet kjører men når jeg klikker på det, hopper det liksom ut til den eksterne skjermen så jeg ser det ikke.. Noen som vet hvordan jeg får sett vinduet på laptopen uten å ha tilgang til den eksterne skjermen?
Lutetium 71 Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Norsk versjon av windows? Da kan du prøve: Alt + Tab for å bytte til det vinduet*, så Alt + Space, F, og deretter flytt vinduet med piltastene (eller musepekeren). *Er vinduet maksimert, må du "gjenopprette" det først, Alt + Space, G. Prøv deg frem med et notepadvindu el.lign først, så du ser hvordan ting funker.
Myosotis Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 fn + lcd/mon knappen. Om du har den på tastaturet ditt? Eventuellt kontrollpanel>display>screen resolution>vis kun på en skjerm? (har engelsk windows, husker ikke hva det heter på norsk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå