Tjorven Skrevet 4. mars 2004 #1 Skrevet 4. mars 2004 Etter å ha fått PC hjemme har vi investert i Mafia-spillet. Har fått helt dilla, for det er jo både morsomt og spennende. Har kommet ganske langt, men står fast litt i øyeblikket. Har skrevet ut noen tips om hva jeg skal gjøre videre, får se om jeg kommer noen vei med det. Er det flere som spiller eller har spilt dette? Hva synes dere om spillet?
Tjorven Skrevet 4. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2004 Vet ikke om spillet har noen hjemmeside jeg.... Her er noe info: http://www.actiontrip.com/reviews/mafia.phtml Her er hjemmesiden: http://www.mafia-game.com/
Tjorven Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2004 Hihi, kom litt videre i går....med litt tips fra en webside da. Snakk om å få dilla! :o
Tjorven Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2004 Nå har jeg kommet til election campaign. Skal være sniskytter. Slet litt med brettet der jeg var nede ved havnen og skulle drepe Morello... Spiller du dette?
mskancke Skrevet 5. mars 2004 #8 Skrevet 5. mars 2004 Ah... husker den havna!! jeg slutta en periode å spille pga det. Jeg skjønte at det var noe med jærnbane sporene, men fikk aldri utforska teorien langt nokk... Etter å ha klart det brettet orka jeg ikke mere.. men kommer sikkert til å fortsette en vakker dag... må bare finne inspirasjon lissom
Tjorven Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2004 Ah, nå er jeg jammen meg ferdig med hele spillet gitt. Har hatt så dilla, så det er nesten godt å være ferdig. Mafia er et mafia-spill. Vel, det er fyr som får ulike oppdrag underveis. Skal stjele ting, rane banker, drepe slemme fyrer o.s.v. Spillet foregår i en amerikansk by på 1930-tallet der man gjør alt fra å kjøre bilder rundt i byen, finne frem til steder, stjele bilder og altså dette som er nevnt over. Spillet er både spennende, mrosomt og varierende. Midt i blinken for meg. Som tips: kjøpte det på Free Record Shop på tilbud til 135 kr. Verdt hver en krone og vel så det!
frosken Skrevet 8. mars 2004 #11 Skrevet 8. mars 2004 Ja, det er kult!! Men litt lenge siden jeg har spilt det nå.
Tjorven Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2004 Ja, det er kult!! Men litt lenge siden jeg har spilt det nå. Godt å høre at det ikke bare er meg! Finnes det noen oppfølger til Mafia? Mafia 2 eller noe?
Felicia Skrevet 8. mars 2004 #13 Skrevet 8. mars 2004 Det hørtes egentlig litt spennende ut - *løpe ned på free record shop etter jobb* Bra å ha noe nå som halsbetennelsen herjer og jeg forsøker å holde meg i ro hjemme på kveldene. :varm-tekopp-smiley:
Tjorven Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #14 Skrevet 8. mars 2004 Ja, da er dette spillet ypperlig gitt. Håper du ikke blir like hekta som meg da, for det er nesten litt slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå