Gjest Marsvinet Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Dette er et svar på tråden om hva kvinner ser etter i menn. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=702195&st=0 Som tittelen sier. Jeg tenker på forhold/ en man kunne tenke seg å stifte familie med. Altså ikke det man ser etter ett kvarter før byen stenger på en lørdag x)
anora Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Jeg trenger en som er liberal, avslappet, lojal og ærlig. En som ikke er kontrollerende eller sjalu eller som prøver å gjøre meg sjalu. En som er positiv, som har en ryggrad og som er en kvinne med stor K. En som kan bære de letteste posene, ta edderkopper og vaske klær. En som er morsom, har selvironi og snill og hjelpsom. Av utseende vil jeg ha en TYNNt kvinnfolk. størrelsempå pupper, øye/hår farge har ingenting å si. Vil gjerne ha en med "vanlig"jobb, ikke en rik kvinne da jeg selv mener penger er et nødvendig onde og er lite materialistisk av meg. 2
Singha Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Jeg trenger en som er liberal, avslappet, lojal og ærlig. En som ikke er kontrollerende eller sjalu eller som prøver å gjøre meg sjalu. En som er positiv, som har en ryggrad og som er en kvinne med stor K. En som kan bære de letteste posene, ta edderkopper og vaske klær. En som er morsom, har selvironi og snill og hjelpsom. Av utseende vil jeg ha en TYNNt kvinnfolk. størrelsempå pupper, øye/hår farge har ingenting å si. Vil gjerne ha en med "vanlig"jobb, ikke en rik kvinne da jeg selv mener penger er et nødvendig onde og er lite materialistisk av meg. Det ble jo nesten en kontaktannonse det! 1
anora Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Det ble jo nesten en kontaktannonse det! hehe ja men har kjæreste:P
Staketten Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Ei blaut og trong fitte er vel svaret du vil ha. 2
MrSmith Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 Jeg ser etter kvinner som er avslappet, og betrakter verden litt på avstand.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 Så lenge dama er trang og varm og god, og ellers fungerer på kjøkkenet og på renholdet, og lar mannen få alenetiden sin, så betyr jo ikke utseendet eller væremåten så mye. Menn er enkle sånn sett Anonym poster: 47a5b06031c92b39a153c916385ab3f0 2
Nysgjerrigmann Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 En snill, positiv og åpen jente som liker å finne på ting.. Se film, spille bowling/biljard, gå fjellturer, dra på kino, piknik, gå på ski, spise ute, prøve nye aktiviteter, reise overalt med... You catch my drift. Vil ikke ha en TV-slave, Ellers er ansiktet det viktigste, et pent smil og vakre øyne er topp! 2
pantertante Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 Ei blaut og trong fitte er vel svaret du vil ha. Så lenge dama er trang og varm og god, og ellers fungerer på kjøkkenet og på renholdet, og lar mannen få alenetiden sin, så betyr jo ikke utseendet eller væremåten så mye. Menn er enkle sånn sett Anonym poster: 47a5b06031c92b39a153c916385ab3f0 Vet tråden ikke handler om hva kvinner ser etter hos menn, men om den gjorde kan jeg temmelig sikkert garantere at det ikke er "prakteksemplarer" som dere to kvinner ser etter. 1
kubrak Skrevet 17. november 2012 #10 Skrevet 17. november 2012 (endret) snill, sexy og at vi trives sammen. At hun er lett og ikke noe stress å være sammen med. Ei som ikke er altfor kravstor og dramaqueen. Det er jo kjekt med felles interesser, hvilket innebærer fotball, dataspill og øøøhh... jaeeee det kan jeg jo egentlig bare glemme. Og når det kommer til sexy: hun må ha basic hygiene. Jeg liker både formfulle og tynne jenter men aller mest de med en del kjøtt på rumpa og puppene (liker ikke feite jenter), og at hu er litt slut i senga og liker at jeg er forcefull med henne. Fint ansikt. Rett og slett at hun er sexy nok til at jeg får stå uten problemer. Veldig tydelig cottage cheese hud på rumpe er turnoff. nå såret jeg sikkert en her og en der... men men Endret 17. november 2012 av kubrak 1
Staketten Skrevet 17. november 2012 #11 Skrevet 17. november 2012 Vet tråden ikke handler om hva kvinner ser etter hos menn, men om den gjorde kan jeg temmelig sikkert garantere at det ikke er "prakteksemplarer" som dere to kvinner ser etter. Vart eg nettopp teken for å vera kvinne?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #12 Skrevet 17. november 2012 Hmmm... En som elsker meg og som jeg selv elsker tilbake. Det er vel i grunnen det. Anonym poster: d974163431aefc7c38038a06a9e121d3 3
Gjest Leirviking Skrevet 17. november 2012 #13 Skrevet 17. november 2012 Har ikke en liste over hva som er ønskelig eller noe klart svar på hva jeg ser etter i en dame. Så lenge hun er sjarmerende og er balansert i livet kan det være alt som trengs for å vekke interessen. Det er jo selvfølgelig positivt hvis hun er trygg på seg selv, sosial og kommer fra et hjem som har bidratt med gode verdier og formet henne til en sterk og uavhengig kvinne. Når det kommer til utseende er det veldig åpent. Kan jo si det jeg liker: former på kroppen og moderat sminkebruk. Alt koker ned til sjarme, kjemi og personlighetstrekk som jeg kan føle meg tilfreds med når det kommer til å dele et liv med og å oppdra eventuelle barn. 1
Dreaming Skrevet 17. november 2012 #14 Skrevet 17. november 2012 - Ca samme intelligensnivå - At hun liker å holde seg litt i form - Avslappet væremåte - Ikke veldig materialistisk Så kan du legge til preferanser på utseende i tillegg. Er det rart jeg er singel
AnonymBruker Skrevet 17. november 2012 #15 Skrevet 17. november 2012 - Ca samme intelligensnivå - At hun liker å holde seg litt i form - Avslappet væremåte - Ikke veldig materialistisk Så kan du legge til preferanser på utseende i tillegg. Er det rart jeg er singel Kravene er realistiske, så det er nok ikke derfor du er singel Anonym poster: 23c823814c6ee799590613f8deb819fb 1
Gjest BM2 Skrevet 17. november 2012 #17 Skrevet 17. november 2012 Hjerne, ambisjoner, fysisk i stand til å krysse Hardangervidda med sekk og evne til å elske. Ja, jeg vet, urimelige og uoppnåelige krav. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #18 Skrevet 18. november 2012 Hjerne, ambisjoner, fysisk i stand til å krysse Hardangervidda med sekk og evne til å elske. Ja, jeg vet, urimelige og uoppnåelige krav. Hvorfor ønsker du en kvinne med hjerne go ambisjoner når du selv ikke har råd til ditt eget bosted engang?? Det er kanskje du som har urimelige krav etter hva du selv har å tilby... Anonym poster: 98d8c520ef0c72fd1e686507cd390bcd 3
Gjest BM2 Skrevet 18. november 2012 #19 Skrevet 18. november 2012 Hvorfor ønsker du en kvinne med hjerne go ambisjoner når du selv ikke har råd til ditt eget bosted engang?? Det er kanskje du som har urimelige krav etter hva du selv har å tilby... Anonym poster: 98d8c520ef0c72fd1e686507cd390bcd Det er jo nettopp det flere kvinner har avvist meg for At jeg ikke HAR eget bosted. Dog, mine ambisjoner er da klinkende klare, jeg skal ha eget bosted innen fire år. Hadde det ikke vert for 15% regelen kunne jeg nå fẗt mye før Men hver gang jeg nesten kan ta på gen bolig så skjer det ting som røsker vekk muligheten rett fremfor fingertuppene mine. Nuvel, i år alene har jeg spart 100 000, så ikke kom her å påstå at jeg ikke har mål og ambisjoner 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2012 #20 Skrevet 18. november 2012 Det er jo nettopp det flere kvinner har avvist meg for At jeg ikke HAR eget bosted. Dog, mine ambisjoner er da klinkende klare, jeg skal ha eget bosted innen fire år. Hadde det ikke vert for 15% regelen kunne jeg nå fẗt mye før Men hver gang jeg nesten kan ta på gen bolig så skjer det ting som røsker vekk muligheten rett fremfor fingertuppene mine. Nuvel, i år alene har jeg spart 100 000, så ikke kom her å påstå at jeg ikke har mål og ambisjoner Men hvordan kan du ønske en kvinne med ambisjoner når du selv er såpass gammel og alle jevnaldrende har kjøpt leilighet og hus? Du kan umulig ha noen høy utdannelse når du fortsatt leier og ikke er på linje med jevnaldrende. Da er du ikke ambisiøs i mine øyne. Ikke det at det er noe galt i å ikke ha store ambisjoner, men det er litt naivt å tro at man kan velge på øverste hylle av kvinner som tjener masse penger og har mange år på uni og jobber mange timer om dagen og kanskje eier mye Anonym poster: 98d8c520ef0c72fd1e686507cd390bcd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå