Glossy Skrevet 4. mars 2004 #1 Del Skrevet 4. mars 2004 Har sett på en del av linkene som ligger her inne, men finner liksom ikke den PERFEKTE kaken. Kan noen hjelpe meg ?? Vil ha etasje kake, men gjerne en som ikke "alle" andre har hatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 4. mars 2004 #2 Del Skrevet 4. mars 2004 Ta kontakt med Baker Samson, der får du "skreddersydd" den kaken dere vil ha, både på smak og utseende. Ikke er de for dyre heller. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 4. mars 2004 #3 Del Skrevet 4. mars 2004 Kan jeg få komme med et forslag? Dersom du vil ha etasjekake, så sørg for at stativet er solid. Vanligvis får du stativ der bena på den andre etasjen barre stikkes ned i den underste kaken. Fungerer fint det, men dersom det er litt varmt den dagen, blir den underste kaken lett litt myk, og hele stativet kan begynne å vakle. Jeg har sett hovmesteren der jeg jobber stå diskrét ved siden av kaken med en liten finger på stativet for å holde hele greia oppe til alle har fått seg et stykke.... Jeg foreslår at dere kanskje velger et sånt stativ der kakene ikke står rett over hverandre, men der stativet har en "påle" i midten og tre (eller hvor mange dere skal ha) plattinger rundt, hvis du skjønner..... sånn at kakene kan flyte utover så mye de vil uten at det blir total krise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 7. mars 2004 tusen takk for gode råd. Ingen dum ide det der. Den skal jo fraktes et stykke så jeg må passe på at den er godt festet. Takk, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snitta Skrevet 8. mars 2004 #5 Del Skrevet 8. mars 2004 Hvis du går inn på sidene til cacas.no så har dem mange seriøse forhadlere rundt omkring som lager flotte og deilige kaker. Du kan være med å bestemme hvordan du vil ha dem og i hvilke farger . Det er ofte mye billigere enn bakeriene. Det kan anbefales! Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. mars 2004 #6 Del Skrevet 8. mars 2004 Og du.. Sørg for at figuren på toppen (hvis dere skal ha en da...) er godt konstruert.. Vår var så tung oppe at den velta hele tiden, og etterhvert datt den av kaka og ned på bordet. Brudgommen brakk kragebeinet... Så hvis man ser godt på bildene av der vi skjærer kaka vår så ser man at brudgommen på kaka har en slik "krage" av melis som holder hodet på plass... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. mars 2004 #7 Del Skrevet 8. mars 2004 Ta kontakt med Baker Samson, der får du "skreddersydd" den kaken dere vil ha, både på smak og utseende. Ikke er de for dyre heller. Lykke til! Dette tipset skal jeg benytte meg av, har baker sampson i nærheten. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 9. mars 2004 #8 Del Skrevet 9. mars 2004 Og du.. Sørg for at figuren på toppen (hvis dere skal ha en da...) er godt konstruert.. Vår var så tung oppe at den velta hele tiden, og etterhvert datt den av kaka og ned på bordet. Brudgommen brakk kragebeinet... Så hvis man ser godt på bildene av der vi skjærer kaka vår så ser man at brudgommen på kaka har en slik "krage" av melis som holder hodet på plass... *sukk* Når jeg leste (litt for raskt) igjennom innlegget ditt, så begynte jeg å lure på hvor stor kaka deres var egentlig, siden brudgommen kunne knekke kragebenet av å få pynten på toppen over seg! Litt for tidlig på morgenen for meg tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. mars 2004 #9 Del Skrevet 9. mars 2004 Ler meg i hjel...............den var god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 9. mars 2004 Takk for gode råd. Fant forresten en kake på en av de tidligere linkene som jeg virkelig likte. Den var tre etasjer høy, men en høy første etasje hvor det gikk hvite broer ned til mange små kaker som stod rundt. Vil gjøre min vri på den da, men synes den var søt. Finner ikke linken igjen. Noen som har den ??? Hvordan bestemmer dere hvilken kake topp dere skal bruke. Har liksom ingen ide til hvordan min skal se ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 9. mars 2004 #11 Del Skrevet 9. mars 2004 Når jeg leste (litt for raskt) igjennom innlegget ditt, så begynte jeg å lure på hvor stor kaka deres var egentlig, siden brudgommen kunne knekke kragebenet av å få pynten på toppen over seg! Litt for tidlig på morgenen for meg tror jeg.. Hørtes virkelig ut som et noe tragisk bryllup. Brudgom skadet av kaken! Hehehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 10. mars 2004 #12 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg kan anbefale bakeren som holder til på www.Eckbo.no Skreddersyr kaker etter lyst ikke er han dyr heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 10. mars 2004 #13 Del Skrevet 10. mars 2004 ..... figuren på toppen (hvis dere skal ha en da...) er godt konstruert.. ......Brudgommen brakk kragebeinet... DEN trengte jeg en grå og trasig onsdag mårra Får da endelig håpe at brura i mitt bryllup ikke knekker foten eller noe sånt med kaketoppen vi skal ha *humrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 10. mars 2004 #14 Del Skrevet 10. mars 2004 Glossy Den kaken tror jeg de lager på Kristines franske fristelse på Marienlyst. Kaketopp skal jeg ikke ha. Syns det er skikkelig harry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 10. mars 2004 #15 Del Skrevet 10. mars 2004 Tror nok disse er litt billigere enn Eckbo.... Du kan jo høre. Fine bilder er lagt ut også, men du kan bestemme mye selv også. Det blir Eckbo eller disse på oss tror jeg. Enig med Jens - kaketopp syntes ikke vi noe om heller. http://www.favoritkonditori.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 10. mars 2004 #16 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg falt for Denne jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 10. mars 2004 #17 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg falt for Denne jeg da... Vi også!! Fin og ikke så dyr heller. Jeg har sendt de mail ang. hva slags fyll jeg kan velge på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå