AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Hei. Er invitert i en liten bursdagsfeiring til en jente jeg går i klasse med, og tenker jeg må ha med en gave.Men aner ikke hva jeg kan kjøpe. Noen som har noen gode forslag? Anonym poster: b553bb48e0c79baf7620e1296f47c7bd
Gjest Tekola Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Hvor gamle er dere? Hvor godt kjenner du henne? Hva slags type er hun?
super-s Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Dusjsåpe/body butter ol., en god te/kaffe sammen med en fin kopp eller to, gavekort, godteri, film, neglelakk, hårprodukter (kan være dyrt hvis det ikke er på salg da), smykker/ringer/øredobber, hybelting hvis hun har flyttet ut, kinobilletter =)
Roli(g) Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Hvor gamle er dere? Hvor godt kjenner du henne? Hva slags type er hun? vi er begge i starten av tjueårene, er ikke sånn veldig nær med henne, henger med henne sammen med flere da hun er venninne med de jeg henger sammen med og småprater litt innimellom, men ikke noe mer enn det
Roli(g) Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 ops, der røpte jeg visst hvem jeg var, men pytt pytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå