-Jiinxs- Skrevet 16. november 2012 #1 Skrevet 16. november 2012 Vet ikke om dette er den rette kategorien. Men er det noen her som har handlet på Groupon. Har dere positiv eller negativ erfaring med å kjøpe ting derfra. Her er min lille historie angående Groupon. Min mor kjøpte en mopp i august, siden hun ikke kan så veldig mye med data og slikt, så hjalp jeg henne med å bestille. Etter en stund (1 mnd) så tok jeg kontakt med de som solgte moppen. De sa at de skulle få de inn i uke 42/43. I uke 44 har vi forsatt ikke hørt noe så jeg tok kontakt enda en gang og da hendviste de oss til Groupon, og at de hadde gitt beskjed til de at moppen var forsinket. Selv har vi ikke fått noen mailer ifra Groupon angående det. På mandag denne uken tok jeg kontakt med Groupon, og nå fikk jeg svar "Du skal motta denne fortløpende!". Flott defused svar. 3 mnd for å vente på en vare, elendig kundebehandling. Nei, jeg personlig kommer nok ikke til å handle der. Etter alt dette så har jeg ikke så veldig bra intrykk av Groupon. Skal gi de til ca tir-ons neste uke, om min mor ikke har mottat varen så vil jeg prøve å få krevd tilbake pengene. For jeg synes dette er helt uakseptablet.
Gjest Tekola Skrevet 16. november 2012 #2 Skrevet 16. november 2012 Jeg har foreløpig bare brukt Groupon for restaurantbesøk og take-away og det har fungert fint. Selv om de tidvis har vært for dårlige på å opplyse om begrensningene man har i forhold til matvalg, så har i hvert fall serveringsstedene da vært flinke til å komme med gode løsninger. Men jeg er ikke helt komfortabel med opplegget merker jeg.
Adele Skrevet 16. november 2012 #3 Skrevet 16. november 2012 Hørt mye klager om Groupon, så dette overrasker meg ikke. Jeg har ikke brukt deres tjenester, men blir daglig spammet ned med mailen fra de.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Jeg bestilte T-skjorter som kom direkte fra Groupon, og det tok ca 1,5 mnd. Anonym poster: d0840d6f1260c4eba1f8e393667c6823
sofie777 Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Jeg er veldig fornøyd med GroupOn. Jeg har fått massasje flere ganger, vært til frisør og spist middag med rabatt fra dem. Jeg har også kjøpt et mobiletui med kortholder (til Samsung Galaxy SIII) og det er jeg veldig fornøyd med. Det kom akkurat når det skulle komme (innen noen uker etter bestilling). Det som er viktig å huske på (og som de understreker i mailene) er at postadressen MÅ være riktig hos GroupOn, ellers kommer det feil. Det er ikke sikkert det er sånn hos deg, det er bare en viktig ting å tenke på.
pusla Skrevet 16. november 2012 #6 Skrevet 16. november 2012 (endret) Har brukt groupon flere ganger, stort sett med gode erfaringer. Unntaket var en snekker vi kjøpte timer fra via groupon som viste seg å ikke ha tid til oss. Det tok altfor lang tid å få svar fra Groupon, og det ble en del fram og tilbake, men vi fikk pengene igjen. Det er ofte lang leveringstid på varene som kommer direkte i posten, synes jeg. Men i de tilfellene jeg har kjøpt noe som skal sendes til meg, så har Groupon informert om leveringstida i selve dealen, så da gjør det ikke så mye. Endret 16. november 2012 av pusla
Gjest Naria Skrevet 16. november 2012 #7 Skrevet 16. november 2012 (endret) Pappa kjøpte noen kniver i september i fjor, som var ment å være en julegave. Det varte og det rakk, men det kom ingen kniver. Han tok også kontakt med firmaet som produserte og skulle sende knivene, de sa at de ikke hadde fått betaling fra Groupon på knivene, og at det var derfor de ikke var sendt. De fortalte også at pappas opplevelse var helt typisk og at de nå var i ferd med å avslutte samarbeidet. I februar tar tålmodigheten slutt og han ringer for å heve kjøpet, altså at de kan droppe å sende knivene og tilbakeføre betalingen. Dette viste seg også å være vanskelig til tross for flere lovnader om at de skulle være på konto i løpet av uken. Det siste jeg hørte om saken var vel i september i år, da hadde han enda ikke fått hverken kniver eller penger og vurderte å anmelde dem for svindel. Kommer aldri til å benytte meg av Groupon, de fremstår som særdeles useriøse. Endret 16. november 2012 av Naria
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #8 Skrevet 16. november 2012 Har datet en som jobber høyt oppe i Groupon. Han var en jævla kødd, og klagde i tillegg over udugelige overbetalte sjefer. Han var overbetalt selv. Så nei, styrer unna. Anonym poster: 78b063b10881af8f13d1b7537d3b3ff1
Sol79 Skrevet 16. november 2012 #9 Skrevet 16. november 2012 Jeg klaga på et restaurantkjøp vua Groupon som var grusomt dårlig. Fikk refundert pengene mine i løpet av noen få dager.
Gjest Surrehodet Skrevet 16. november 2012 #10 Skrevet 16. november 2012 Jeg har snakket endel med næringsdrivende som har solgt varer gjennom Grupon. De går i rent tap tiltross for at Grupon markedsfører seg med tall som viser bedre fortjeneste ift. vanlig reklamering. Grupon forsøkte å lage en avtale med meg. Da ville de at jeg skulle selge mine varer til under innkjøpspris, og at Grupon skulle få en ganske høy % andel av det som ble solgt. Jeg sa nei. 2
-Jiinxs- Skrevet 16. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 16. november 2012 Ut ifra svarene her, så kommer jeg ikke vil å anbefale min mor med å handle flere ganger ifra de. Rabatt kuponger er kanskje det eneste jeg ville prøvd ut. 1
Anglofil Skrevet 16. november 2012 #12 Skrevet 16. november 2012 Jeg har blandede erfaringer med Groupon. Til restaurantbesøk og opplevelser synes jeg Groupon fungerer bra. Når det gjelder ting man kan bestille har jeg variert opplevelse. F.eks bestilte jeg en vare i juli jeg enda ikke har fått. En vare jeg bestilte i august fikk jeg i begynnelsen av november. Har klaget utallige ganger, og jeg skal snart kreve pengene tilbake. I utgangspunktet er det varen jeg vil ha og ikke pengene, det er derfor jeg også har giddet å vente så lenge. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå