Gå til innhold

Damer er rare tråden... ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sånn at:

Når ei dame er på ferietur..så er det helt i orden å bli tatt bilde av i den minste bikinien du kan tenke deg... Men, om du skulle komme snikende med kameraet når hun står der i undertøyet så ere iiiiiiiiiiiik....og hui og hast ut døra!!!

Eller når ei dame ligger og soler seg toppløs og flott på stranda og finner ut at hun skal ut i vannet og kjøle seg ned...så tar hun på seg overdelen...bader...og tar så av seg igjen når hun kommer opp igjen av vannet...

Fyll gjerne på med mer :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Darthoven
Skrevet

Hvorfor ser alltid jenter styggere ut når de har sminket seg opp, enn de gjør til vanlig på bussen på vei til jobb?

Er dette noe mafiahomsemoteguruene har lurt dem til?

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er det bilder av damer på damebladene? Mannebladene har jo også det.

• Liker 5
Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Vi er vel ikke noe særlig å se på da? :(

• Liker 1
Skrevet

Vi er vel ikke noe særlig å se på da? :(

Tja, si det? Det er nå et pussig fenomen ihvertfall.

Skrevet

Bare hyggelig når damene blir litt fartsblinde ifht antrekket på ferietur, har ingenting imot å stå i kassekøen på super'n, bak ei jente i stringbikini. Helt naturlig når norske damer er på ferie i varmen :).

Gjest Darthoven
Skrevet

Bare hyggelig når damene blir litt fartsblinde ifht antrekket på ferietur, har ingenting imot å stå i kassekøen på super'n, bak ei jente i stringbikini. Helt naturlig når norske damer er på ferie i varmen :).

Det er fordi folk tror de er i badeland når de reiser sør for München.

Gjest Solmåne
Skrevet

Fordi dameblad med fremsidebilder av damer på forsiden selger mer enn bilder av menn i følge forskning :)

Gjest Wanderlust
Skrevet

Det lurte jeg også på i dag! Tror det har å gjøre med at kvinner er veldig opptatt av å fremme seg selv i det de mener er et svært mannsdominert samfunn. Dessuten ser vi heller på vakre kvinner for inspirasjon og for å drømme enn kjekke menn kun for gleden.

Skrevet

Jeg har lyst på kjekke menn på forsidene av damebladene, men ingen vil høre på meg :(

• Liker 2
Skrevet

det er fordi det selger. det er flere dame blader som har prøvd med å ha menn på forsiden men det selger ikke like bra.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvorfor spør damer i det hele tatt om de ser tykke ut i det og det plagget...

Jeg kjenner ikke en kjeft som har svart ærlig på det spørsmålet hvertfall :)

Skrevet (endret)

Jeg har lyst på kjekke menn på forsidene av damebladene, men ingen vil høre på meg :(

Meg og! Hadde kjøpt jeg. :rodmer: Men ikke fullstendig FHM da.

Også skulle jeg ønske de hadde flere intervjuer med oppegående menn, bare kvinnfolk blir boooring!

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner ikke en kjeft som har svart ærlig på det spørsmålet hvertfall :)

Hehehe jeg svarer ærlig på det. En av grunnene for at jeg ikke er der ute å prøver å få meg noe. På et punkt kommer jeg til å sitte der, hun kommer inn på rommet og spør "er jeg tykk?" og ja.. da går vel alt til helvete uansett :fnise:

Jeg må si meg enig i det sminkeopplegget. Ja sminke er ofte fint, men noen jenter har bare ikke skjønt hvordan man ser fin ut med sminke. Enkelte ser ut som de nettopp kom fra jobben deres som sirkusklovn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...