Gå til innhold

Forslag til forum her på KG

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser at vi mangler noen viktige forum her inne hvor vi kan samle tråder med samme tema. Mitt forslag er at KG oppretter følgende forum:

ER JEG GRAVID?-forumet:

Her kan alle som ikke skjønner at de må TA EN TEST når de mistenker graviditet poste. Her kan KG legge inn en slags standardsvarfunksjon som automatisk poster «Ta en graviditetstest» som svar.

ER HAN UTRO?-forumet:

Her kan alle som tar kjæresten i småløgner eller opplever at han ramler inn klokken seks om morgenen etter fest poste. Har man funnet merkelige smser på telefonen hans eller slibrig kommunikasjon på FB? Da er det helt naturlig å poste spekulasjonene sine i et forum istf å ta det opp med den det gjelder.

ER JEG SYK?-forumet:

Har du en kul ett eller annet sted i kroppen, har du smerter noe sted, er det noe du lurer på kan være alvorlig? Hvorfor gå til lege når man kan terrorisere folk på KG med idiotspørsmål de ikke har forutsetning for å svare på?

JEG ER DØRGENDE LEI DISSE TRÅDENE.

Anonym poster: dbc49c814805b9bcda9f6226263002e4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En del forum bruker jo å ha en sticky-tråd øverst i hvert forum, litt ala "les denne før du oppretter nye tråder".

Om folk hadde kommet til å lese det er jo en annen sak..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et forum som heter: "Hva synes du om (sett inn navn på blogger)?"

For ikke å snakk om et forum dedikert Fotballfrue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det skal være slik det er nå med tvang at folk svarer ordentlig og ikke slenger ut sure kommentarer og frekke svar.

Men synes religionsforumet kunne blitt delt. Vi skulle hatt et eget forum her for å snakke om overnaturlige ting.

Anonym poster: 14fa5fc0a34f61209c791a3546f99b53

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det skal være slik det er nå med tvang at folk svarer ordentlig og ikke slenger ut sure kommentarer og frekke svar.

Men synes religionsforumet kunne blitt delt. Vi skulle hatt et eget forum her for å snakke om overnaturlige ting.

Anonym poster: 14fa5fc0a34f61209c791a3546f99b53

Det kunne vært et forum for overnaturlige ting, og så puttet alle religionsting under der. Eventuelt et forum kalt "overtro og tullball" og flyttet både religionstema og overnaturlige tema dit.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vært et forum for overnaturlige ting, og så puttet alle religionsting under der. Eventuelt et forum kalt "overtro og tullball" og flyttet både religionstema og overnaturlige tema dit.

Eller hva med denne: "The Wonders of Woo".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

For ikke å snakke om et forum der man kunne publisert en haug med bilder av relativt lettkledde og syltynne jenter hvor andre (og selvsagt unge) jenter stilte følgende spørsmål: "gutter, er denne dama jenta fin? Hvor deretter trådene i forumet blir teppebombet av mer eller mindre uspiselige og agressive svar fra nettopp andre jenter om den publiserte bilde-jentas utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om et forum der man kunne publisert en haug med bilder av relativt lettkledde og syltynne jenter hvor andre (og selvsagt unge) jenter stilte følgende spørsmål: "gutter, er denne dama jenta fin? Hvor deretter trådene i forumet blir teppebombet av mer eller mindre uspiselige og agressive svar fra nettopp andre jenter om den publiserte bilde-jentas utseende.

Nei, det kalles uthenging og er veldig galt. Alle kommentarene kommer stort sett til å være negative uansett.

Anonym poster: ccedd730e24ce9799c3c3041b70958c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...